حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده‌ی اینتل Skylake بسیار بهینه‌تر از Broadwell ؛ سرفیس۴ اولین دستگاه با این پردازنده

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت هنوز هیچ اثری از سرفیس۴ و یا سرفیس ۴ پرو را به بیرون منتشر نکرده و با چراغ خاموشی در حال پیمودن مسیر است! سیاست‌های این شرکت انبوهی از سوالات مختلف را در ذهن دوستدارانشان ایجاد کرده که تاریخ رونمایی از ویندوز ۱۰ در کنار سرفیس بعدی و یا نسخه‌ی بعدی ویندوز ۱۰ موبایل از بزرگترین سوالات دوستداران ردموندی‌ها است. ظاهرا پردازنده‌ی جدید اینتل یعنی Skylake غوغا بپا کرده و سرفیس۴ اولین محصولی خواهد بود تا با این سوگلی اینتلی روانه‌ی بازار گردد. در ادامه با ما باشید.
بدون شک بزرگترین شریک تجاری اینتل را باید مایکروسافت نامید که با سیستم‌عامل PC قدرتمند خود، نبض بازار را در این بخش در دست دارد، جایی که جولانگاه پردازنده‌های قدرتمند اینتل است و اکنون با موفقیت‌هایی که سرفیس۳ و سرفیس۳ پرو بدست آوردند، همگان برای عرضه‌ی سرفیس ۴ پرو با آخرین شاهکار اینتل لحظه شماری می‌کنند.
اکنون بنچمارک‌هایی از Skylake منتشر شده که نشان می‌دهد نسبت به نسل قبل از خود یعنی برادول واقعا پیشرفت تحسین‌برانگیزی داشته و فاکتورهای مختلف این پردازنده دستخوش بهبودهای چشمگیری شده است.

fanless-tech

طبق تصاویر منتشر شده که توسط FanlessTech به بیرون درز پیدا کرده، عمر باتری دستگاهی که مجهز به پردازنده‌ی جدید Skylake باشد، حدود ۳۰ درصد از مورد مشابه که از پردازنده‌ی Broadwell استفاده می‌کند، بهتر خواهد بود و این می‌تواند بهترین خبر برای کسانی باشد که همواره کابوس دوام شارژ باتری گجت‌ها، خواب خوش را از آنها حرام کرده است!
در تصویر دوم ملاحظه می‌کنید که در بخش موبایل، گوشی‌هایی که با این نسل عرضه شوند از لحاظ سرعت حدود ۱۰ تا ۱۷ درصد سریعتر از نسل Broadwell هستند و این اختلاف زمانی چشمگیرتر می‌شود که در بخش گرافیک شاهد افزایش راندمانی ۴۱ درصدی هستیم و بدون شک باید در این بخش Skylake را برنده‌ی رقابت بدانیم، هرچند که دیدن پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف نسبت به نسل قبل چندان دور از انتظار نیست.

skylake-slide

انتظار می‌رود که اولین دستگاهی که با پردازنده‌ی Skylake عرضه خواهد شد، در پاییز سال جاری و حدودا مهر ماه روانی بازار گردد و همانگونه که اشاره شد، سرفیس۴ نخستین دستگاهی خواهد بود که در قلب خود به چنین پردازنده‌ی قدرتمندی مجهز خواهد شد و با توجه به بهینه‌سازی‌های گسترده در این پردازنده، می‌توان امیدوار بود که سرفیس۴ نسبت به سرفیس۳ در زمینه‌ی قدرتمند گرافیکی و نگهداری دوام شارژ باتری یک سر و گردن بالاتر بایستد و عرض اندام کند.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/leaked-slides-show-intels-skylake-chip-performance-could-be-inside-surface-pro-4″ background=”#0fc5b7″]windowscentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
darklight

به شدت به سرفیس علاقه دارم ولی حیف پولش رو ندارم … اگر بخوام یه روزی تبلت یا لپ تاپ بگیرم هیچ کدوم رو نمی خرم صاف میرم سراغ سرفیس …

Exynos

برادول میوه نارسی بود که دیر اومد٬ خوب نبود و نیومده هم باید بره !

Amirarshia Rahimi Tembi

بچه ها دوشنبه هفته پیش حبری از شرکت نیتندو از تگشو شنیدم که تصمیم گرفته که توی بازی هاش ازدواج همجنس توی بازی هاش بیاره لطفا این خبرو پوشش بده ترنجی عزیز که همه بدونن که اینجور شرکتا چقدر بوقن دیگه داره دیگه داره کم کم قیامت میشه 🙁 😉 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥

mehrdad296

ماذا فاز 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...