حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس: در OnePlus 2 قابلیتی وجود دارد که تا قبل از عرضه اندروید M بر روی هیچ‌دستگاهی نخواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

مدتی زیادی نیست که وان‌پلاس اعلام کرد قصد دارد پرچمدار خود را همانند سال گذشته با لقب “قاتل پرچنداران سال ۲۰۱۶” عرضه کند. این اسمارت‌فون اگر بخواهد به عنوان قاتل وارد بازار شود، باید قابلیتی داشته باشد که برای مدتی بتواند بر تری خاصی را نشان دهد. در همین جهت و با استناد به گفته جدید این شرکت، دستگاه وان‌پلاس ۲ قابلیتی دارد که تا  قبل از عرضه اندروید M بر روی هیچ‌دستگاهی نخواهد بود. در ادامه همراه باشید.

قابلیتی که در مورد آن گفتیم به نظر می‌رسد نرم‌افزاری باشد زیرا فعلا توجیه سخت‌افزاری مناسبی برای آن نداریم اما در مورد نرم افزار این مورد را بدانید که این دستگاه اولین دستگاهی خواهد بود که از همان ابتدا با  OxygenOS عرضه خواهد شد.  OxygenOS شاخه‌ای از اندروید محسوب می‌شود که شخصی سازی های زیادی را به خود دیده است. اکنون موضوع جالب می‌شود که به نظر می‌رسد وان‌پلاس قانون گوگل را زیر پا گذاشته و منتظر اجرای اندروید M برای دستگاه‌های بالا رده نکسوس نمانده است. با تغییر و تحول ویژگی‌های چدید اندروید M را به  OxygenOS خود آورده است تا تمایز بسیار جدی را ایجاد کند.

 OnePlus 2 قرار نیست اسمارت‌فونی در حاشیه باشد و باید در بین بالارده‌های کنونی قرار بگیرد. از لحاظ سخت‌افزاری این دستگاه از چیپست Snapdragon 810 کمک خواهد گرفت. ۴ گیگابایت رم و  USB Type-C به اندازه کافی تمایز ایجاد کرده است مخصوصا وقتی بدانید باتری این دستگاه برابر با ۳۳۰۰mAh خواهد بود. دوشنبه، ۵ مرداد دستگاه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به نظر شما وان‌پلاس ۲ می‌تواند جای انتخاب پرچمدار برند‌های بزرگ را بگیرد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-says-the-OnePlus-2-offers-features-that-wont-be-available-on-other-devices-until-Android-M_id71919″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arabian men

صاحبش ۲۵ یا ۲۶ سالشه عجب مغزیه ما شاء الله

Moazez

اینجور آدم اگه رئیس سونی میشد از همین الان اپل رو حتی سونی با اسمش به خاک سیاه مینشوند. سونی باید یک رئیس جوان وشجاع داشته باشه نه یک پیر ریسک ناپذیر. البته همین الان هم پرچمدار سونی خیلی از این گوشی بهتره ولی خب انتظار ما از غول و پدر تکنولوژی یه محصولی هست که رودست نداشته باشه.این حسو حتی مخالفای سونی هم بهش دارن.

riofarina

صد در صد میتونه بگیره که هیچ، از اونا یه سر و گردن بالاترم میشه.
فقط سیستم فروشش رو مخه.
یه گوشی خاص برای افراد خاص و حرفه ای! که فقط از نظر حرفه ای ها مورد قبوله نه عوام!

Ari khan

من اون ویژگیش رو نفهمیدم!!!متن درسته؟؟ :wacko:

amir sony

آقای مخملی مطالب ۲۴ با سحر همراه شو چی شد :unsure: ؟

SAMSUNG 2015

این وان پلاس خیلی خوبه.
از برترین های سازنده ی موبایله و استعداد رقابت با غول بلامنازع این صنعت (سامسونگ) رو داره فقط ی تیم حرفه ای و گسترده ی بازاریابی ، مدیریت ، تبلیغات و تحقیقات و توسعه میخواد! B-)

کاش سامی ی نگاهی بندازه بهش.

“”به نظر شما وان‌پلاس ۲ می‌تواند جای انتخاب پرچمدار برند‌های بزرگ را بگیرد؟””

اگر سامسونگ رو حساب نکنیم ، قطعا به راحتی میتونه بگیره. :yes:

حبیب

اول قلمرو عرضه گوشیشو بسط بده،بعد ادعای قاتل بلفطره بودن بکنه!

Ari khan

تازه اگه شانس بیاره با این پردازنده اش خودش یه مقتول نشه حبیب خان 😉

amir_r0ckstar

با این سخت افزار قیمته پایینه که میتونه اونو به قاتل تشبیه کنه.
فک کنم کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ رو دسش مونده داره حراج میکنه .وان پلاسم رو هوا زده :whistle: :negative:
اسم ۸۱۰ که میاد کلا ادم نظرش عوض میشه .

Sattar Panjehshahin

تنها مشکل گوشی های وان پلاس از نظر من کشو سازندشه، با اینکه این از اون گوشی های بنجل نیست ولی همین که اسم چین رو یدک میکشه برای مردم ایران خاطرات بده استفاده از گوشی های بنجل و الکی رو زنده میکنه.
درسته که صنعت چین پیشرفت زیادی داشته مخصوصن برند های شیائومی و وان پلاس و هاوایی(البته تلفظ صحیحش میشه “واه وِی”) که این روزا شاخی شدن واسه خودشون ولی بازم با اینکه گوشی های خوبی تولید میکنن من و اکثر مردم بهش یه حس بد دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....