حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران ویندوز اینسایدر برای دسترسی به فروشگاه نرم‌افزاری جدید ویندوز، به بیلد ۱۰۲۴۰ آپدیت کنند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

ویندوز ۱۰ بهانه‌ای شد تا مایکروسافت هر آنچه در توان دارد رو کرده و آخرین بهینه‌سازی‌ها و بهبودهای مورد نیاز را در این سیستم‌عامل اعمال کند. هماهنگونه که این شرکت در ماه‌های اخیر بر روی فروشگاه نرم‌افزاری خود مانور داد و خبر از ادغام و بهبودهای گسترده در این حوزه داد، اکنون کاربران ویندوز و توسعه‌دهندگان آن برای بهره بردن از فروشگاه نرم‌افزاری جدید این شرکت لازم است تا به آخری بیلد ویندوز ۱۰ سیستم عامل خود را ارتقا دهند.

این شرکت در بیلد ۱۰۲۴۰ آزمایشی ویندوز ۱۰، از فروشگاه نرم‌افزاری جدید خود رسما رونمایی کرد و ثمره‌ی ادغام ۲ فروشگاه نرم‌افزاری حوزه دسکتاپ و موبایل این شرکت، فروشگاهیست که اکنون در قلب ویندوز ۱۰ بیش از هر زمان دیگری عاشقان ویندوز را گرد هم آورده و اتحادی دیدنی را در بین آنها فراهم می‌کند.

اپ‌های حوزه‌ی دسکتاپ خارج از دنیای X86 که اصطلاحا با نام اپ‌های مترو یا جدیدا Univesal Apps شناخته می‌شوند، اکنون با اپ‌های ویندوزفون فقید( اکنون دیگر ویندوز ۱۰) ادغام شده‌اند و از این پس توسعه‌دهندگان می‌توانند در قالب Universal Windows Platform یا همان UWP به توسعه‌ی همزمان اپ‌های خود برای تمامی نسخ ویندوز ۱۰ بپردازند که آنها را در این مسیر بسیار یاری خواهد کرد و می‌توان امیدوار بود که بخش موبایل مایکروسافت نیز مانند بخش دسکتاپ، حال و هوای متفاوتی بگیرد.

پس از انتشار جزییات بیشتری از پلتفرم UWP ردموندی‌ها و تغییرات از راه رسیده برای فروشگاه نرم‌افزار‌های این شرکت، اکنون چهره‌ی خوش خبر این شرکت یعنی Gabe Aul به تمامی کاربران ویندوز اینسایدر که در حال آزمایش ویندوز ۱۰ هستند، اعلام کرده که برای دسترسی به قابلیت‌های جدید ویندوز استور ویرایش ۲۰۱۵٫۷٫۲۲٫۲ و یا بالاتر از آن، لازم است کاربران اینسایدر حتما با آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ یعنی بیلد ۱۰۲۴۰ کار کنند و کاربرانی که از بیلدهای قدیمی‌تر از این بیلد کار می‌کنند، از دسترسی به قابلیت‌های استور جدید محروم خواهند بود.

اعلامیه‌ی وی در رابطه با الزام کاربران اینسایدر در آپدیت بودن ویندوزهایشان بدین صورت است :

تیم فعال ما در حوزه‌ی فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز در آخرین تلاش‌های خود، بهبودهای گسترده‌ای را برای این استور فراهم آوردن و مشکلات متعددی را برطرف کردند. برای دسترسی به آخرین ویرایش از استور جدید مایکروسافت، از تاریخ جمعه ۲ مرداد تمامی کاربران ویندوز الزامیست که به آخرین ویرایش از ویندوز ۱۰ نسخه‌ی PC آپدیت شوند و بدیهیست که کاربرانی که از ویرایش‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، دسترسیشان به استور جدید غیرممکن خواهد بود. جهت کسب اطمینان، از بخش Windows Updates مطمئن شوید که از آخرین بیلد ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید.

شدیدا بوی نسخه‌ی پایانی ویندوز ۱۰ به مشام می‌رسد چرا که زمزمه‌هایی مبنی بر ارتقای مستقیم کاربران ویندوز‌های ۷ و ۸ به بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ شنیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که این بیلد به عنوان نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ معرفی گردد.

به نظر شما آیا این بیلد می‌تواند به عنوان اولین نسخه‌ی نهایی از ویندوز ۱۰ معرفی شود یا باز هم شاهد تغییراتی در آن خواهیم بود؟ مایکروسافت در کنفرانس چهارشنبه از چه قابلیت‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/windows-insiders-need-to-update-to-build-10240-before-they-can-use-the-new-store” background=”#0fc5b7″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

پس کی این ۷ مرداد میاااااااااااااااااااااااااااد 😥
عجب روز خوبی بود امروز برا ویندوزیااااا
———————————————-
توو سایت همسایه لومیا ۹۳۰ با رأی مردمی همه دوربینای مطرحو قورت داد. تبریک به لومیا دارا :heart:

Dr.Zed

🙂 ولی عکس های زد۳پلاس و الجی جی۴ اصلا مشابه نمونه های دیگر نبودند!!!!!

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز توی عکس هاشون گوشی Z3+ نبود!! از Z3 استفاده کرده بودن متاسفانه!! 😥

Majid6670

اون قضیه دریافت ویندوز ۱۰ به صورت رایگان به مدت یه سال رو میشه با بیلد ۱۰۲۴۰ انجام داد؟
چون این بیلد به صورت رسمی منتشر نشده بود گرفتم و نصبش کردم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...