حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی جی پد ۲ (G Pad 2) با چیپست اسنپدارگون ۸۰۵ به بازار می آید

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

الجی به تبلت های سری G Pad حضور خوبی در بازار تبلت ها دارد. تبلت های خوش قیمت با کارایی خوب که می تواند برای قشر وسیعی از کاربران دستگاه مناسبی باشد. متاسفانه الجی تا کنون تبلت پرچمدار خوبی نداشته است که بتواند به آن اتکا کند و تبلت های ارایه شده از این شرکت با یک مشخصات اما در اندازه نمایشگر های مختلف ارایه شده است. گویا امسال و الجی قصد دارد تا ۳ ماه دیگر، یعنی در اکتبر سری جی پد ۲ (G Pad 2) را با پردازنده رده بالا اسنپدراگون ۸۰۵ ارایه کند. در ادامه با ترنجی باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

طبق ادعای Leaksfly این تبلت با چیپست اسنپدراگون ۸۰۵ که یک ۴ هسته ای ۳۲ بیتی و دارای پردازنده گرافیکی ادرنو ۴۲۰ است، عرضه خواهد شد. شاید این موضوع ۳۲ بیتی بودن برای یک تبلت رده بالای انتهای سال ۲۰۱۵ اصلا جالب نباشد اما از نظر قدرت پردازشی، با توجه به اینکه نمایشگر را ۸٫۳ اینچی و به رزلوشن FHD یا همان ۱۰۸۰x1920 ذکر کرده اند، می تواند تبلت قوی و خوبی باشد. از نظر طراحی به مانند سری پیشین G Pad، لبه ها کاما گرد است تا در دست گرفتن این تبلت برای شما راحت باشد.

gsmarena_001

حافظه رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. شما می توانید این حافظه داخلی را با کارت حافظه جانبی ارتقا بدهید. دوربین عقب ۸ و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اند و سیستم عامل این تبلت به صورت پیش فرض اندروید ۵٫۱ خواهد بود. همانطور که الجی، جی ۴ را با این نسخه از اندروید ارایه کرد، مسلما این انتظار بی جایی نیست.

Leaksfly می گوید که این تبلت در ماه اکتبر با ۳ ماه دیگر ارایه خواهد شد اما درباره قیمت و بازارهایی که این تبلت در آن به فروش خواهد سید صبحتی نشده است. شایان ذکر است که هنوز این شایعات تایید نشده است و باید تا تایید نهایی منتظر ماند. نظر شما درباره الجی جی پد ۲ احتمالی چیست؟ می تواند در مقابل بزرگان بازار تبلت ها قد علم کند؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lg_g_pad_2_said_to_be_powered_by_sd805_soc_coming_this_october-news-13229.php” background=”#0fc5b7″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

توو بازار تبلت، کار سختی داره ال جی. فقط سخت افزار قوی کافی نیست.

رضا (z best)

زیبا نیست ولی همهچیزم زیبایی نیست

riofarina

تبلتهای الجی از خوش قیمترین و خوش ساخترین و کاراترین های بازار هستن. الجی فکر کنم آپدیت خوبیم بهشون میده.

MaKenZi

درود

بله تایید میشه
G Pad با تعادلی که در قیمت و سخت‌افزار ارائه شده برقرار کرده بود، در کنار بروزرسانی و پشتیبانی ایده‌آل ال‌جی هم فروش خوبی پیدا کرد و هم محبوبیت خوبی در بین کاربران بدست آورد
به نظر میرسه ال‌جی نسخه‌ی دوم این محصول رو هم در همین مسیر تولید کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)