حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری با کاهش تلفن های تولیدی؛ همچنان در حال تلاش برای جذب کاربران آیفون است

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

جان چن مدیر عامل شرکت بلک بری است که در گذشته نه چندان دور، یکی از برترین و پر‌آوازه ترین شرکت های تولید تلفن همراه بود. از زمان ورود اپل به دنیای تلفن همراه دیگر کسی دنبال شاه توت نبود. اما طی مصاحبه ای که یکی از رسانه های معتبر از مدیریت این شرکت داشته است؛ او اعلام به علاقه و داشتن برنامه هایی جهت جذب کاربران آیفون کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طی این مصاحبه خواندنی، آقای چن که هم‌اکنون سمت مدیرعاملی این شرکت را در دست دارد، ادعا می‌کند شرکتش تمرکز کاری اش را از روی ساخت گوشی به امنیت و دیگر مباحث وابسته به آن، منتقل کرده است. وی در ادامه افزود که این شرکت سالانه نزدیک ۱۰۰ میلیون خرج این مورد می‌کند. بلک بری هم اکنون نیز جایگاه بزرگی در ساخت تلفن هایی با ضریب امنیت بالا دارد. چندی پیش این شرکت با همکاری و معامله هایی با AdHoc که در زمینه امنیت پیام رسانی و شبکه های اجتماعی فعالیت دارد و روابط نزدیکی با وزارت دفاع و امنیت امریکا دارد، به دستاورد هایی رسید.

آقای چن درباره گوشی های تولیدی این شرکت گفت که در نظر دارد تعداد تلفن های ساخته شده در سال را از ۴ عدد به ۲ و حتی ۱ عدد برساند. این کار با  آنکه باعث تعدیل نیرو ها و کاهش شغل در این شرکت شده اما در دراز مدت تاثیر خوبی خواهد داشت.

وی افزود برنامه هایی برای آن دسته از کاربرانی که آیفون دارند و برای کار نیاز به یک تلفن دیگر دارند، در نظر دارد تا به آن ها یک تلفن هوشمند بلک بری پیشنهاد کند و با سیاست های آینده در این باره، باعث جذب کاربران شود.

نظر شما چیست؟ شاه توت را دوست دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/BlackBerry-to-cut-down-on-phone-production-still-planning-on-a-device-to-appease-iPhone-users_id71905″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

اره اوناهم اومدن!!بشین تا بیان،همین اینقدر نشستی که به این وضع افتادی!!!
من فکر میکنم بلکبری اخرش قسمت سخت افزارش رو کاملا کنار میزاره و میشه یه شرکت نرم افزاری تو حوضه گوشی و تبلت :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....