حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۵ مدل ورایزون در بنچمارکی دیده شد؛ Exynos 7420 در کنار ۴ گیگابایت رم

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

کل عنوان این مطلب برای ما علامت سوال ایجاد کرده است. شک زیادی به ما نیز وارد شد زیرا تقریبا دو اتفاق کاملا برعکس را شاهد هستیم. استفاده از پردازنده ۷۴۲۰  و عدم رونمایی از ۷۴۲۲ در کنار استفاده از ۴GB رم بر خلاف مدلی که کد‌های آن گواه بر ۳ گیگابایت رم بود. در ادامه همراه باشید تا این بنچمارک را با هم ببینیم.

فایل فوق چند روز پیش منتشر شد و شاهد بودیم که دستگاه شامل ۳ گیگابایت رم است. دستگاه بالا را تحت کد SM-N920P می‌شناختیم. در مورد پردازنده اطلاعاتی نداشتیم و صرفا حرف حدیثی بوده است اما بنچمارک زیر را ببینید:

Galaxy-Note-5-benchmark-geekbench-leak

این دستگاه با کد SM-N920V مشخص شده است. پردازنده Exynos 7420 در کنار ۴ گیگابایت رم توانسته است همانند گلکسی اس ۶ در رتبه‌بندی تک هسته ای به امتیاز ۱۴۱۸ و در چند هسته‌ای به ۴۳۹۹ برسد. مشخصات بسیار خوبی دارد و وجود رم بیشتر باعث عملکرد بهتر نیز خواهد شد اما یک سوال در ذهن ما باقی ماند. آیا امسال شاهد تعدد مدل گلکسی نوت ۵ با تفاوت رم و CPU هستیم؟ آیا از پردازنده جدید رونمایی نخواهد شد؟

نظر شما چیست؟ کدام مشخصات را بیشتر قبول دارید؟ Exynos 7422 با ۳ گیگابایت رم یا Exynos 7420 با ۴ گیگابایت رم ؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Verizon-bound-Galaxy-Note-5-passes-through-benchmark-reveals-Exynos-7420-and-4GB-RAM_id71909″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

من هنوزم فکر میکنم که از ۷۴۲۲ (یا یه چیز جدیدتر)استفاده میکنه،چون هرچند۷۴۲۰ هنوزم بسیار قویه ولی معلوم نیست قویترین باقی بمونه!!پس همچین ریسکی فکر نکنم بکنه و با سابقه اش جور در نمیاد!!سامسونگ همیشه از قویترینا تو پرچمداراش استفاده کرده و میکنه!
به هر حال خیالم از بابت نوت۵(شما بخونین غول۵)راحته و مطمئنن تا سال اینده مقتدرانه رقابت میکنه 😉

Amir Sepehr Ghasedi

فک نمی کنم یه همچین کاری بکنه. چون همین الانشم ۷۴۲۰ تو بعضی از تست ها از A8 باخت حالا که A9 هم بیاد دیگه اصلا نمی تونه باش رقابت بکنه. هرچند من معتقدم این سیاست سامسونگه و اگه نوت ۵ بی نقص بزنه باعث فروش کمتر S7 میشه. حتی اگر S5 اون قدر بد نمی فروخت؛ الان این S6 باید تو خواب می دیدید و الانم که فروش S6 خیلی عالی نبوده مطمئن باشید از همین الان برنامه های ویژه ای برای S7 داره. البته ۷۴۲۰ هم خوبه و تنها رقیبش پردازنده های اپلن چون ۸۲۰ هم اوایل ۲۰۱۶ وارد بازار می شن و دو ماه بعدش S7 با اگزینوس ۹ خواهد اومد.

raminrx7

چیپ آیفون رو چه شرکتی میزنه دوست عزیز؟؟؟

Ari khan

اقا رامین سامسونگ فقط چیپهای اپل رو تولید میکنه و گرنه طراحیش با خود اپله و سامسونگ هیچ دخالتی توش نداره
البته منکر قدرت و توانایی سامسونگ نیستم اما اون حرفتون یکم مشکل داشت 😉

Motorolla

داداشم من آدم تعصبی نیستم و همه برندا رو دوست دارم و به یه چشم نگاه میکنم ولی حرفتون خیلی خنده دار بود. من اگه بخوام جوابتونو بدم با سوال جوابتونو کامل میگم
اندروید سامسونگو کی میزنه؟ صفحه گوریلا گلاسشو کی میزنه؟ اون سری cpu شرکت کوالکامو کی میزنه؟
جوابتونو فک کنم کامل گرفتید
ولی از قرار معلوم باید نوت پرفروشی باشه 😉

محمد کردزنگنه

هر کدوم مزایای خودشو داره ۷۴۲۰ امتحان خودشو پس داده حالا با یه رم ۴ گیگ فکر نکنم دیگه تو مولتی تسکینگ کم بیاره و از این نظر تکمیل میشه ولی اونجور که شایع شده بود قرار بود توی ۷۴۲۲ از gpu جدید T880 استفاده کنه cpu رو درست نمی دونم همون A57 قراره باشه یا A72 ولی به شخصه ۷۴۲۲ رو حتی با ۳ گیگ رم ترجیح میدم من نوت ۴ ندارم ولی تا حالا ندیدم کسی با ۳ گیگ رمش مشکلی داشته باشه و کارش لنگ بمونه.

Ari khan

دوست عزیز ۷۴۲۰ مشکلی تو مالتی تسکینگ نداشته و نداره
اون مشکل سامسونگ نرم افزاریه و قبلا هم گفتم تو سایت xdaحلش کردن اما فعلا سامسونگ قصدی برای رفعش نداره

محمد کردزنگنه

باز خوبه نمی تونه این جنگولک بازیا رو روی نوت پیاده کنه آخه نوته و مالتی تسکینگش.اگر فرضیه سم موبایل درست باشه و مشکل رم اس۶ یه قابلیت باشه(شاید به صورت موقت) مطمئنا مقدار رم بیشتر به کمکش میاد چون خالی کردن رم رو برای سرعت بیشتر انجام میده که با رم بیشتر احتیاجی به این کار نیست.ببخشید من منظورمو بد رسوندم همینطور که اشاره کردید این یه مشکل نرم افزاریه و ایرادم به چیپ نبود البته من فرضمو بر درستی نظریه سم موبایل گذاشتم و این کامنتو نوشتم و اشارم به گوشیه که این چیپ روش سواره.(شاید هم اشتباهی توی خط تولید رمشون سوراخ شده و الان نشتی پیدا کرده . 🙂 :whistle: )

Sattar Panjehshahin

۷۴۲۲ با ۴ گیگ رم عالیه :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

SaEeD

امکان نداره ۷۴۲۰ استفاده کنه رو نوت ۵ چون میشه درجا زدن،رم ۴ گیگ بزاره جذاب میشه به نظر من

Mehdi_tr74

کدام مشخصات را بیشتر قبول دارید؟ Exynos 7422 با ۳ گیگابایت رم یا Exynos 7420 با ۴ گیگابایت رم ؟
هیچکدام
Exynos 7422 با ۴ گیگابایت رم :))
ولی از سابقه ی سامسونگ بعیده بخواد از همون ۷۴۲۰ استفاده کنه
احتمال اینکه از ۳ گیگ رم استفاده کنه بیشتر از اینه که بخواد از همون پردازنده قبلی استفاده کنه
وقتی شایعه ها بر ضد هم هستن من خیلی حال میکنم چون هیجان روز معرفی رو بیشتر میکنه :yahoo:

aalidlg

کاش سامسونگ رو قلمش مانور بیشتر بده نمیگم بده ولی خیلی بهتره هم میتونه باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....