حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Emoji ها زنده خواهند شد؛ سونی در حال تدارک ویدئوهایی خلاقانه است

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

با توجه به گزارش منتشر شده از منابع صنعت سرگرمی، شکلک اموجی (Emoji) خود را برای ایفای نقش در یک انیمیشن، آماده می‌کنند. سونی پیشنهادی به دو استودیو (پارامونت و یونیورسال) داده است تا هفت‌چهره جدید در دنیای کودکانه را با اموجی‌های کنونی خلق کنند. Anthony Leondis قرار است فیلم را کارگردانی کند. Anthony Leondis همان فردی است که انیمیشن پاندای کنگ‌فوکار را در رزومه خود دارد. همراه باشید.

خندانک‌های زیادی در قسمت کیبورد شما فراهم شده است. می‌دانید در اصل این قضیه مربوط به یک برند سازی اسمی از همان ابتدای کار است تا زمانی که شما یک اموجی دیدین، سریع به یاد انیمیشن‌های سونی افتاده و این می‌تواند کلید موفقیتی برای برند سازی باشد. سونی قرار است با استودیو های مذکور روابطی را برقرار کند که مثلا شخصیت خنده با اشک شوق یکی از عوامل بازی آن در صحته باشد.

e-1

این پروژه در مرحله نوشتن داستان برنامه (storyboard) قرار دارد و هنوز به صورت کامل سونی شکلکی را به صورت اختصاصی برای خود خریداری نکرده است. به احتمال زیاد ۷ الی ۸ شکلک مختص سونی خواهد شد.علاوه بر این برنامه ریزی شده است تا این سری انیمیشن‌ها با صدای افراد معروف نیز رکورد شود تا تضمینی برای فروش قرار گیرد.

در هر صورت عده‌ای نیز خبر دادند که سونی در حال ساخت فیلم‌های سریالی اندروید در مقابل iOS است و این یعنی همان برند سازی که در ابتدا برای شما گفتیم. افراد در سن کم با چنین ویدیوهایی می‌توانند اندروید را توسط سونی شناساسیی کرده تا در آینده سونی را تنها نماینده اندروید تصور کنند! بحث جالبی خواهد بود. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-developing-animated-Emoji-movie_id71838#7C6R8zpDv0RcP8Mr.97″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

خوبه
به سونی امید وار شدم :good: :good: :good: :good: :bye: :bye:
با این کار هاش تو آینده امیدوارم بتونه این چینی های کپی کار رو له کنه و بیاد بالا

Dr.Zed

پوکر فیس :|رو.نخره:|
بقیه هرچی خواست میتونه بخره:)
😐
:{

Shahspik

جالب انگیزه

arash

دم سونی گرم جالب بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....