حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیلد ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰ موبایل برای کاربران Slow اینسایدر عرضه شد؛ تاکید بر رفع باگ‌ها

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

کمتر از یک هفته مانده به کنفرانس مایکروسافت، این شرکت بیلد جدیدتری از نسخه‌ی آزمایشی ویندوز ۱۰ موبایل را برای کاربران بخش Insider Slow منتشر کرد که ظاهرا بیش از آنکه قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شود، بر روی پایداری و رفع باگ‌ها تاکید شده است. در ادامه با ما باشید.

هفته‌ی آینده ویندوز ۱۰ نسخه‌ی PC رسما رونمایی خواهد شد و مشتاقان این بخش شاهد آخرین تلاش مایکروسافت در جهت زنده نگه داشتن صنعت PC خواهند بود، اما کاربران ویندوزفونی همچنان باید منتظر بمانند و ظاهرا این شرکت به این زودی قصد ندارد نسخه‌ی نهایی پلتفرم خود را در حوزه‌ی موبایل عرضه کند.

انتظار می‌رود که تا پایان ماه سپتامبر مایکروسافت از نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل رونمایی کرده و آن را بزودی برای تولیدکنندگان اسمارت‌فون مهیا کند. تا قبل از رونمایی رسمی، بیلدهای آزمایشی خود می‌تواند تا حدودی عیار کار این شرکت را نشان دهند و این موضوع زمانی بیشتر پررنگ می‌شود که برای دسته‌ی Slow کاربران اینسایدر عرضه گردد. این بار شاهد بیلد ۱۰۱۶۶ برای کاربران این دسته هستیم.
مرد خوش خبر ردموندی‌ها یعنی Gabe Aul در تویتر خود رسما این خبر را اعلام کرد.

Capture

همانگونه که اشاره شد نباید انتظارات تغییرات جدیدی را در این نسخه داشته باشیم، اما در عوض انبوهی از باگ‌ها و مشکلات در آن برطرف شده است. کاربران بیلد ۱۰۱۴۹ درگیر مشکلات فراوانی بودند که در این بیلد ظاهرا بسیاری از آنها رفع شده‌اند.

باید ببینیم که این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و مایکروسافت چند بیلد دیگر را حداقل برای دسته‌ی Slow تا زمان رونمایی از نسخه‌ی نهایی ارائه خواهد داد.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/windows-10-mobile-insider-preview-build-10166-is-now-available-on-the-slow-ring” background=”#0fc5b7″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza

خوبه به امید پیشرفت :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...