حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Escape؛ فرار از مرگ در آخرین روز جهان!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

این روزها شرکت ketchapp با ساختن بازی‌های رکوردی و هیجان‌انگیز خود طرفداران زیادی پیدا کرده که می‌توان بازی‌های Circle و ۲۰۴۸ را مشهورترین بازی‌های این شرکت نامید. بیشتر بازی‌های این شرکت در سبک رکوردی و هیجان‌انگیز هستند که در این زمینه جزء بهترین‌ها به شمار می‌رود. Escape جدیدترین بازی شرکت Ketchapp است که باز هم حال و هوای مخصوص خودش را دارد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این مطلب توسط سروش نصرپور نوشته شده است

​داستان بازی مربوط به سال ۲۰۱۲ (۲۱ دسامبر، معروف به آخرین روز جهان) است. در ابتدای بازی، راهنمای بازی برای شما نمایش داده می‌شود. سپس بازی شروع می‌شود، هواپیما یا سفینه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در حال سوارکردن تعدادی مسافر در مکانی مانند زیر زمین است. با لمس‌کردن صفحه‌نمایش، هواپیما به پرواز درخواهد آمد و از آن لحظه به بعد بازی اصلی شروع خواهد شد.

​هواپیمای شما با تعداد زیادی مسافر در فضایی ترسناک در حال پرواز است که در طول راه موانع کوچکی را خواهید دید ولی با مرور زمان این موانع متحرک خواهند شد و ممکن است با کوچک‌ترین برخورد به هواپیمای شما خسارت وارد کند و آن را از هم متلاشی کند. هرچه که به جلوتر بروید با چالش‌های جدیدی روبه‌رو خواهید شد که هر یک هیجان و ریسک بازی را زیادتر خواهد کرد. برای مثال در طول راه باید مسافرانی را سوار هواپیما کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید.

​اگر در طول راه به موانع برخورد کردید، اصلا نگران نباشید چرا که بعد از طی مسیر کوتاهی، خط سفیدی در جلوی شما ظاهر می‌شود که بعد از گذشتن از این خط بازی به صورت خودکار ذخیره می‌شود. این بازی گرافیک نسبتا خوبی دارد ولی دارای اشکالات جزئی مانند فضای بسیار تاریک در بعضی از مکان‌ها است که زیاد بازی را دچار مشکل نخواهد کرد.

​پشت زمینه ثابت باعث افزایش تمرکز در کنترل هواپیما می‌شود، تعویض سریع پشت زمینه در موقعیت های مختلف را می‌توان نقطه قوت گرافیک این بازی دانست. مثل همیشه ketchapp موسیقی بسیار خوبی را برای بازی انتخاب کرده؛ در این بازی از موسیقی بسیار جذاب و مرموزانه استفاده شده است که هیجان بازی را چند برابر می‌کند.

​بازی دارای دو بخش Daily Challenge و Adventure است که در بخش اول هرروز با چالش‌‌های جدیدی روبه‌رو خواهید شد ولی در بخش دوم ماجرا و داستان اصلی بازی را پیش می‌برید که کمی هیجان‌انگیزتر است. ​این بازی گیم پلی بسیار خوبی دارد و شما به راحتی و بسیار سریع با استفاده از یک انگشت می‌توانید هواپیما را کنترل کنید.

​قطعا این بازی مانند دیگر بازی‌های این شرکت طرفداران زیادی کسب خواهد کرد و آنها را معتاد و شیفته خود می‌کند. دانلود و امتحان این بازی به جز سرگرم‌کردن شما ضرر دیگری نخواهد داشت پس حتما این بازی زیبا را امتحان کنید.

com.ketchapp.escape

Escape

Ketchapp

اندروید و iOS

۴۳ مگابایت برای اندروید

۸۳ مگابایت برای iOS

قیمت: رایگان

apple bazaar play

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیررضا صحرائی

بررسی بسیار خوبی بود.بازی escape مثل بقیه‌ی بازی های ketchapp خیلی خوب و اعتیاد اوره. :rose: :rose:

mehrdadi

متشکرانه :bye:

sajad....

دوستان چجوری از گوگل پلی دانلود کنم همیشه هر برنامه ای رو که میخوام دانلود کنم به خاطر پرداخت درون برنامه ای اجازه دانلود نمیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پست مهمان