حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایید شد: گلکسی نوت ۵ دارای درگاه microSDXC خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

مدت زیادی است که صحبت های شایعه از گلکسی نوت ۵ را در ترنجی می‌خوانید. یکی از ویژگی‌هایی که در گلکسی اس ۶ برداشته شد، درگاه میکرو اس‌دی است.این قابلیت شاید برای بسیاری از کاربران عامل مهمی نباشد اما در هر صورت قابلیت بدی نخواهد بود. در گلکسی نوت ۵ احتمال داده شده بود همانند اس این قابلیت وجود نداشته باشد اما امروز در پروفایل user-agent دستگاهی تحت عنوان SM-N920P که برای گلکسی نوت ۵ در اپراتور اسپرینت است، به نکته‌ای جالب برخورد کردیم.گلکسی نوت ۵ دارای درگاه microSDXC خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

فایل فوق منتشر شده است. نکاتی که از این خواندن این فایل به‌دست خواهید آورد شامل این موارد می‌شود. رزولوشن دستگاه ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پکسل یا همان QHD است. بر خلاف شایعات قبلی که شاید نوت ۵ دارای ۴ گیگابایت رم باشد، وجود ۳ گیگابایت رم تایید شده است. این دستگاه دارای درگاه microSDXC خواهد بود که قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت را نیز دارد. مدل شروع از حافظه ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد و به احتمال زیاد مدل ۶۴ نیز موجود باشد. دوربین جلو دستگاه ۵ مگاپیکسل است. در مورد پردازنده اشاره‌ای به Exynos 7422 نشده اما استفاده از مودم جدید کوالکام ۹x35 با کد MDM9635M تایید شده است. بد نیست بدانید ظرفیت این مودم Cat. 6 LTE خواهد بود که از نظر ارتباطی خیال شما را راحت خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گلکسی نوت ۵ یا در ۱۳ آگوست برابر با ۲۲ مرداد ماه معرفی می‌شود یا یک روز زود تر در ۲۱ مرداد ماه زیرا در منبع این مطلب، تاریخ ۲۱ مرداد بیان شده اما در رسانه کره که برای شما قبلا گفته بودیم، ۲۲ مرداد بیان شده بود. در هر صورت تاریخ رونمایی از این دستگاه بسیار نزدیک شده است. نظر شما چیست؟ آیا منتظر این قابلیت بودید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/User-agent-profiles-for-the-Sprint-bound-Galaxy-Note-5-S6-edge-Plus-pop-up-reveal-purported-specs_id71806#gZ5fbWX4VCEdGCOm.97″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد کردزنگنه

خب خدا رو شکر این نگرانی هم برطرف شد.

khashayar

خیلی دوست داشتم به خاطر مولتی ویندو رمش ۴ باشه 🙁

حسین

به به . خوشمان آمد . اینم واسه کسایی که گیر داده بودن که درگاه میکرو اس دیشو برداشته.
من که با وجود نوت عمرا برم سمت لومیا و ویندوز موبایل .

Ari khan

واسه من که فرقی نمیکرد،اما میتونه تو جذب مشتری موثر باشه
رم۳ هم میتونه نشانه این باشه که رابطش قراره بهینه تر بشه!!

mehrdadi

خب اینجوری فایده نداره.واسه کسی که نوت ۴ داره رفتن به نوت۵ با این تغیراتی که توی این مطلب ذکر شده اصلا منطقی نیست.یه نواوری خوب باید اضاف شه یا چهار گیگ رم و باطری ۴۱۰۰ میلی امپری.وگرنه این همون نوت۴ هست با ظاهر فلزی تر!

monarch

با اجازه دوستان من تجربه ای که داشتم نشون داده برای تعویض تون ها همیشه بهتره یکی در میون اینکار انجام بشه چون معمولا نوت ها حداقل ۲ سال راحت کارتون رو راه میندازن

raminrx7

من نوت ۳ دارم فک نکنم تا وقتی نوت۷ بیاد عوضش کنم خخخخ
البته بیشتر منتظرم تو باتریا تحول بزرگی بشه که بهونه گوشی عوض کردن داشته باشم

Rabbit

طراحیش زیباست و تبریک میگم به طرفدارای سامسونگ
اینکه سامسونگ قراره رم سه استفاده کنه نشونه اینه که قراره رابط کاربریشو بهینه کنه اگر رم ۴ میذاشت و رابطش هم بهینه نبود خب چ فایده فقط پاک کردن صورت مسئله بود که ب نظرم کاری ک سامسونگ میکنه نشون میده قراره یک فکر اساسی برای تاچ ویز کنه امیدوارم مشکل مدیریت رم رو توش نبینیم

shahab

دمش گرم حالا شد، خدایی دلیلی هم نداشت واسه برداشتنش تو s6 چون راحت میشد چونکه ضداب نبود دستگاه اذیت کنه، حالا باطری غیر قابل تعویض یه چیزی چون طراحی جدید شیشه ای داشت مث سری z که اونها هم غیر قابل تعویضن، اما بالاخره گذاشت که عالیه :rose:

arabian men

طراحیش چ زشته ت تصاویر فوق

Note Family

از رم ۴ خیلی شگفت زده شده بودم …
اینکه سامسونگ رابط کاربریش رو بهینه میکنه برای من معنایی نداره…
چون سامسونگ متاسفانه در اس۶ با حذف امکانات زیاد رابط کاربری و فقط قدرتمند کردن پردازنده اینکار رو انجام داد و من خوشحال نشدم !!

روون شدن رابط کاربری وقتی ارزشمنده که امکانات حفظ بشه مثل نوت۴
وگرنه مادربزرگ منم بلده یک رابط خالی و بدون امکانات مثل سونی بده بیرون اما پر سرعت !!!

بهرحال ما کاربران نوت تا حالا به دستگاهمون اعتماد کردیم و جواب اعتمادمون رو خوب گرفتیم … امیدوارم نوت ۵ هم همین باشه… :rose:

ولی هنوز انگیزه ای برای فروش نوت ۴ و خرید نوت ۵ ندارم …

حسین

تصاویر نوت ۵ … اون رنگ سیاهش خیلی جالب نیست به نظرم !!!

http://images.khabaronline.ir//images/2015/7/15-7-23-82953gsmarena_003.jpg

arabian men

قابن اونا ن رنگ خود گوشی 😐

f.khabiry

سری نوت رو خیلی دوست دارم.از همین الان برای معرفیش دلهره دارم.امیدوارم یه قابلیت جدیدهو جالب هم توش ینم.خود نوت اولین بار به خلاقیت تازه بود و خر دفعه امکانات کاربردی بهش اضافه شد این آخری هم مولتی ویندو وجرای شش برنامه همزمان در دسکتاپ و.امیدوارم این بار هم خلاقیت تازه ای داشته باشه.

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....