حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل امکان فراخوانی و ذخیره‌سازی مستقیم فایل‌های موجود در گوگل درایو را توسط مایکروسافت آفیس فراهم کرد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

در بیشتر اوقات شاهدیم که مایکروسافت محصولات خود را برای پلتفرم‌های رقیب ازجمله ios و اندروید عرضه می‌کند و این اتفاق در سوی مقابل کمتر رخ می‌دهد و به‌عنوان نمونه کمتر شاهدیم که گوگل پا در قلمرو مایکروسافت بگذارد و محصولات نرم‌افزاری خود را وارد قلمرو نرم‌افزاری ردموندی‌ها کند، اما این بار ظاهراً قضیه فرق دارد و حداقل برای تشویق کاربران اینترنتی در استفاده از گوگل درایو، افزونه امکان مشاهده و ذخیره مستقیم فایل‌های آفیس را در این فضای ذخیره‌سازی ابری فراهم کرده است. در ادامه با ما باشید.

شرکت گوگل این افزونه را برای نسخه‌ی تحت ویندوز مایکروسافت آفیس عرضه کرده و به لطف آن کاربران این نرم‌افزار محبوب در سراسر جهان می‌توانند فایل‌های آفیس خود را مستقیماً در سرویس ذخیره‌سازی ابری گوگل نگهداری کنند.

بیانیه شرکت گوگل در این رابطه بدین‌صورت است:

با کمک گوگل درایو، شما می‌توانید تمامی فایل‌های مهمتان را در یک مکان نگهداری کنید و آنها را با نرم‌افزارها و سرویس‌های مختلف فراخوانی کنید. در همین راستا ما اخیراً امکان فراخوانی مستقیم اپ‌های دسکتاپ سیستم را از طریق گوگل درایو فراهم کردیم.
امروز ما گام بلندتری برداشتیم و رسماً سرویس ذخیره‌سازی ابری خودمان را وارد قلمرو مایکروسافت آفیس کردیم. اکنون کاربران نسخه دسکتاپ آفیس می‌توانند فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت خود را مستقیما از گوگل درایو فراخوانی کرده و پس از اعمال تغییرات خود، آنها را مستقیما ذخیره کند.
در صورتیکه شما فایل‌هایی نیز مانند document, spreadsheet یا presentation را داشته باشید، قادر خواهید بود که توسط نرم‌افزار آفیس اجرا کرده و مستقیما در گوگل درایو ذخیره نمایید. این قابلیت برای به اشتراک گذاری فایل‌ها در میان تیم‌های کاری یا دسترسی به آنها از طریق دستگاه‌های مختلف بسیار مفید است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون افزونه‌ی جدید گوگل برای مایکروسافت آفیس، می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/google-drive-microsoft-office-plugin-now-available-21-07-2015″ background=”#0fc5b7″]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

سلام گرگ بی طمع نیست. تو که این همه مردی چرا حداقل یوتوب رو برا وینفون ندادی؟ و مایکی رو مجبور کردید نرم افزار یوتوب رو درشو تخته کنه ؟ سنگ اندازیهات بماند. حالا اینجا که ۱۰۰% به نفع توس اومدی توو قلمرو مایکی؟ :wacko: گداگل.
تحسین میکنم سخاوت مایکی رو.

Ari khan

مایکروسافتم که به خاطر رضای خدا اپ هاش رو عرضه کرده و اصلا دنبال سود و مشتری و… نیست که!!!! :negative:
تو دنیای تجارت سخاوت معنی نداره!

Shahspik

بله درسته.
اما گوگل به خودش ضرر میزنه که جلو پیشرفت مایکی رو بگیره. کاملا مشهوده.
به قول معروف : ….. خودشون پاره میکنه که …. مردمو بشکنه :negative:

Ari khan

چرا گوگل داره به خودش ضرر میزنه؟؟؟ :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...