حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نادلا از مایکروسافت اذعان می کند: “ما دستگاه پرچمدار خوبی نداریم”

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

همان‌طوری که در جریان هستید، مایکروسافت در سر دارد که بتواند ازلحاظ توزیع سیستم عامل در دنیا با iOS اپل و اندروید گوگل رقابتی داشته باشد. از لحاظ فنی و باطنی این شرکت هیچ‌مشکلی ندارد و اتفاقاً دارای اکوسیستم بهتری نیز خواهد بود. در بین افراد دنیای تکنولوژی این صحبت به میان آمده است که چرا واقعاً مایکروسافت در طول این مدت که برند لومیا را نیز در دست داشت، هیچ برنامه واحد یا معلومی را معرفی نکرده است! رونمایی از گوشی های ویندوزی کاملاً گیج‌کننده و بدون برنامه قلمداد شده است که اکنون مدیرعامل شرکت نیز با گفتن “ما دستگاه پرچمدار خوبی نداریم” صحبت های اخیر را تأیید کرده است. در ادامه همراه باشید.

عده‌ای بر این باوردند که راه کنونی مایکروسافت غلط است. کاربران زیادی منتظر هستند که در شهریور ماه دستگاه سال بعد خود را انتخاب کنند. طرفداران سامسونگ منتظر رونمایی از گلکسی نوت ۵ بوده و در کنار آن کاربران زیادی منتظر رونمایی از آیفون ۶S هستند. شایعه هایی نیز مبنی بر معرفی دستگاه جدید از سوی اچ‌تی‌سی و سونی منتشر شده است اما دو مورد اول به صورت رسمی نیز تایید شده است. در مورد مایکروسافت گفته شده که باید منتظر رونمایی از دو دستگاه با نام Lumia 940 / 940 XL باشیم. گفته شده است مدل ۴۰ از دستگاه ها رد خواهد شد و یک باره مایکروسافت مدل Lumia 950 / 950 XL را به میدان خواهد اورد. هنوز هم شایعه های زیادی در مورد نسل بعدی لومیا ۱۵۲۰ یا ۱۰۲۰ به گوش می‌رسد. این دو دستگاه را به عنوان پرچمدار اصلی می‌شناختیم اما شاید به دست فراموش سپرده شده است. در هر صورت صحبتی که قبلا گفته شده بود تحت منظور این که تا وقتی مایکروسافت از دستگاهی مطمئن نباشد، معرفی نخواهد کرد خیلی ساده‌انگاری و کمی مسخره به نظر می‌رسد. وجود برنامه برای شرکت احتمال “مطمئن بودن” را باید از بین ببرد!

img_0743_story

ساتیا نادلا نیز امروز در پی انتشار گزارش مالی شرکت این را بیان کرد که مایکروسافت از نداشتن پرچمداری واحد کمی ضربه خورده است. این که برنامه شرکت برای تولید پرچمدار کمی دچار آشفتگی شده است را قبول کرده اما در ادامه بیان کرد که مایکروسافت قصد دارد برای اسمارت فون های خودش برنامه‌ریزی کند که تنها یک پرچمدار و سپس میان رده های زیادی داشته باشد. به یاد احتمال صحبت هایی در مورد لومیا با پردازنده اسنپ ۲۱۰ افتادیم که شاید بی ربط به این موضوع نباشد.

Terry Myerson نیز به عنوان مدیر دستگاه های لومیا با نادلا همفکر بوده و اگر به صحبت‌های منتقل شده نگاهی داشته باشیم، این مفهوم که اکنون “مایکروسافت دستگاه پرچمدار خوبی ندارد” کاملا شفاف اعلام شده است. نظر شما چیست؟ آیا قبول دارید تعریف ار دستگاه پرچمدار هنوز در دستگاه های لومیا شکل نگرفته است؟ آیا روزی ویندوز ۱۰ میتواند سهم زیادی از بازار را به دست بگیرد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsofts-Nadella-admits-We-dont-have-good-flagship-devices_id71790″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button] [su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-ceo-we-dont-have-good-devices-in-the-flagship-phone-segment-today” background=”#0fc5b7″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

من بعد از ۱۵۲۰ که بی نظیر بود پرچمدار خوبی از مایکرو ندیدم

Shahspik

کلا دیگه پرچمدار نبود که خوب یا بد باشه. ۱۵۲۰ هنوزم لایق پرچمدار.
روزای خوب مایکی نزدیکه

amin7-0

دوست عزیزم ۱۵۲۰ پرچمدار ۲۰۱۳ ولی ۹۳۰ پرچمدار ۲۰۱۴هست.۹۳۰ هم جزو پرچمدارهاست

trojan

به عنوان کسی که ۱۵۲۰ داره میگم.گوشی خوبه اما خوب باید توی یه فبلت با یه فون تفاوت سیستمی باشه…ازادی عمل بیشتر باید باشه.کاری که توی نوت میشه کرد.یا ای او اس ۹ که اپل داره واس پلاس هاش و تبلتاش میکنه.این مشکل به نظرم توی ۱۰ رفع میشه…..
اما به نظرم مایکی سیاست ۶ گوشی در سال ۲ تا ارزون ۲ تا میان رده و ۲ تا پرچمدار در ۲ اندازه هر کدوم رو پیش میگیره و به نظرم موفق هم میشه

Shahspik

تو وین ده که خیلی باحال شده ۱۵۲۰٫ یه امکانات خاصی براش تعریف شده. بنظرم بهترم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....