حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدیدی از Google Glass 2 منتشر شد ; ساده اما هوشمند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

پس از آنکه نسخه اول پروژه Glass گوگل با شکست مواجه شد، بعد از چندی خبرهایی رسمی مبنی بر ادامه این پروژه با عنوان Google Glass 2 به بیرون درز کرد. حال اطلاعات جدیدی از نسخه دوم این عینک هوشمند منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق آخرین شنیده‌ها، گفته می‌شود این عینک هوشمند رسمیت بیشتری پیدا کرده و می‌خواد راه خود را به کسب و کار و تجارت باز کند. همچنین احتمالا با عنوانی مانند Enterprise  راه اندازی شود.

عینک هوشمند مورد بحث با شیشه‌هایی بزرگ و پردازنده Atom  اینتل ساخته خواهد شد. باتری آن نیز نسبت به نسل اول این عینک هوشمند پیشرفت زیادی به خود خواهد دید.

گفته می‌شود Google Glass 2 سعی دارد، واقعا شبیه به یک عینک معمولی اما هوشمند باشد. گوگل قصد دارد آن‌ را طوری طراحی کند که مانند عینک های معمولی باز و بسته شود. همچنین این عینک ضد آب بوده و می‌تواند در دنیای زیر آب نیز همراه شما باشد.

اینطور که معلوم است گوگل می‌خواهد اشتباهات گذشته خود را جبران کند. همچنین با ضد آب بودن این عینک، حالا می‌توان لحظات بیشتری از زندگی خود را با این عینک ثبت کرد. اکنون تنها کاری که می‌توان انجام داد، منتظر بودن برای انتشار اطلاعات جدید می‌باشد.

نظر شما درباره Google glass چیست ؟ به نظر شما آیا به چنین عینکی نیاز است که گوگل قصد توسعه آن‌ را دارد؟ با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/google-glass-2-will-be-water-resistant-rugged-an-22-07-2015d-foldable-22-07-2015/” background=”#0fc5b7″]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....