حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر گرفته شده با OnePlus 2 ؛ رقابت مستقیم با اپل آیفون ۶ و سامسونگ گلکسی اس ۶

نوشته

8 سال قبل | 40 دیدگاه | ترنجی

OnePlus یکی از هیجان‌انگیز ترین شرکت های سال گذشته اگر نباشد، دست کمی نیز از آن ندارد. این شرکت در سال گذشته با رونمایی از وان‌پلاس وان توانست مشخصات بهترین اسمارت فون ها در قالب بهترین قیمت جای دهد و امسال نیز با شعار قاتل‌پرچمدار به میدان خواهد آمد. Peter Lau به عنوان مدیر عامل شرکت تصاویری را در شبکه های احتماعی به اشتراک گذاشت که جای سوال زیادی خواهد داشت. در ادامه همراه باشید.

OnePlus 2 اسمارت‌فونی است که به زودی معرفی خواهد شد و در عین قدرت باطنی به نظر می‌رسد تغییرات خوبی نیز از نظر ظاهری با پرچمدار سال گذشته داشته باشد. این اسمارت فون در اولین تصاویر تبلیغاتی به سراغ اپل آیفون ۶ و سامسونگ گلکسی اس ۶ رفته است تا از نظر کیفیت تصاویر ثبت شده این دو اسمارت فون را به چالش دعوت کند. در ادامه مقایسه های منتشر شده را با هم ببینیم:

 

۱٫ OnePlus 2 (سمت چپ) در مقابل Galaxy S6

OnePlus 2 (left) vs Galaxy S6

۲٫

۳٫

۴٫

۵٫ OnePlus 2 (سمت چپ) در مقابل iPhone 6

OnePlus 2 (left) vs iPhone 6

۶٫

۷٫

۸٫

 

 

نظر شما چیست؟ کدام تصاویر بهتر ثبت شده اند؟ آیا وان‌پلاس ۲ را جز انتخاب های اصلی خود در نظر خواهید گرفت؟

 

به‌روزرسانی: این که در مقایسه با گلکسی اس ۶ به جزییات اشاره شده است، به نظر می‌رسد تشابه مگاپیکسل را مشخص خواهد کرد یعنی وان‌پلاس ۲ دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است اما در مقایسه با  آیفون به نظر می‌رسد تصویر نهایی را ملاک قرار داده است زیرا بدون شک تفاوت زیادی از نظر ریز قسمت ها بین ۸ با ۱۶ خواهد بود.

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-2-camera-samples-get-officially-compared-to-the-Galaxy-S6-and-iPhone-6_id71750″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
40 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

عالی بنظر میرسه .
درستش این بود عکاسی توو شبو با لومیا مقایسه میکرد B-)

arabian men

الان بهترین دوربین موبایل تو شب زد۳+ و ال جی جی۴ هستن لومیاها ت روز عالی در این شکی نی ولی شب؟!!

Shahspik

یه نمونه از پرچمدار سال ۲۰۱۲
لومیا ۹۲۰
http://www.aparat.com/v/dxn7m

Atta

قاتل پرچمدارهای سال وارد میشود
در اولین قدم دوربین
ایول داره این رقابت باعث پیشرفت میشه و به نفع مصرف کننده هست

Moazez

با اینا مقایسه نکن اگه مردی با z3+ مقایسه کن تا نابود بشی

riofarina

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moazez

تنها وکیل مدافع این بنجل چینیه اومد

pika

آقای معزز همین بنجل چینی سونی رو در حدی ندیده که بخواد تو مقایسه بیاردش! :negative: :negative: :negative:

fable

نکنه مقایسه z3+ و g4 ندیدی یا نمیدیدی!!! z3+ که حرفی برا گفتن پیش g4 نداشت و نداره و در حد و حدود s6 و یکمک بهتر در عکس برداری هست

riofarina

میگم این بنجل چینی نیاد از رو سونی کپی بزنه اتوماتیک ۸ مگ بندازه؟ فکر کنم سونی اتوماتیک ۸ مگ و پنت کرده به اسم خودش هیشکی جرات استفاده نداره!

mehrdad296

خخ زد تری پلاس که جلو اس شش حرفی برای گفتن نداره یه مقایسه ترنجی کرد اونم اس شش با نصف قدرت دوربین ینی اومدن دوربین رو نصف کردن تست کردن در دنیای واقعی کسی نمیاد با اس شش رو هشت مگا عکس بگیره نهایتا زدتریلاس درحد همون نصف اس شش حساب میشه نبیشیتر

✰ BARDIYA ✰

خخخخخخ عزیزم اینقد اطلاعاتت بالاست یه وقت ندزدنت واقعا بعضی از شما متعصب های سامسونگ افراد جالبی هستید موجبات خنده ما رو با نظراتتون فراهم میکنید خخخخ
گلم تو این سایت دوربین S6 رو روی ۸ گذاشته بودن تو سایت های همسایه دیجیاتو و آی تی رسان چی میگید که با همین ۱۶ مگاپیکسلتون بازم از Z3+ کم اورد!!
(البته من میدونم شما متعصب ها بازم میایید میگید اون سایت ها معتبر نیستن!! چون S6 رو اول نکردن!! خخخخ معتبر بودن سایت به قدمتش نیست به انجام درست نظر سنجی هست نه مثل زومیت که از ترسش به جای Z3+ از Z3 استفاده کرده که مبادا Z3+ اول بشه و کاسبیشونو کساد کنه :mail: اون سایت ها هم به خوبی و بدون اغراق این مقایسه ها رو انجام دادن!! )
من همینجا از نویسنـدگان سایت میخوام یک بار دیگه یه نظر سنجی بذارن رو حالت اتوماتیک S6 و Z3+ تا دیگه این متعصب ها حرفی برای گفتن نداشته باشن!!
حالا شما خودتو با این حرف گول بزن که دوربین S6 از Z3+ عالیه فعلا که از وقتی Z3+ اومده تو هیچ نظر سنجی ای نتونسته اول بشه اون مال قبل از اومدن اژدهای بود!!
موفق باشی :yes:

Heisenberg

امسال پرچمدارا در بخش دوربین عالی عمل کردن تا فعلا هم انصافا Z3+ و بعدشم G4 همه رو به خاک و خون کشیدن!

riofarina

بعدشم G4!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی اینقدر سخته قبول کنین g4 فعلا بهترین دوربین و داره؟!؟!؟!؟!؟!

Heisenberg

توی فضای بسته و فوکوس روی جسم های نزدیک الجی بهتره ولی فضاهای باز سونی بهتره!
بیشتر عکس ها هم ادم توی فضای باز میگیره!
اتفاقا من ادمی نیستم که الکی بخوام برندی رو خراب کنم و یکی دیگه رو الکی بالا ببرم!
خدایی میگم کیفیت عکسای Z3+ توی فضای باز یه کوچولو از G4 بهتره،کافیه مقایسه کنید از نزدیک و یا عکس هارو توی یه نمایشگر بزرگ مقایسه کنید تا به حرفم پی ببرید!

pika

تو آدمی نیسی ک برندی رو الکی خراب کنه!؟ همین تو نبودی که سر مقایسه سونی و سامسونگ هر حرفی ک لایق خودت بود دادی بهم؟!

im80za

زد ۳ پلاس اتفاقا تو نور شدید افتاب فقط یه عکس ثبت میکنه که نصف اون سفید هست چون تنظیم نور سفید خوب انجام نمیده
حالا شما چطور میگی تو محیط بیرون زد ۳ + بهتره؟

Heisenberg

دوست عزیز من وقتی دیدم همه سایتا هم دیجیاتو و هم ترنجی Z3+ اول شد این انگیزه در من ایجاد شد که برم از نزدیک دوربینشو تست کنم!توی نمایشگر خود گوشیا که مقایسه کردیم (۶ نفر بودیم) ۴ نفر به نماینده سونی رای دادن و ۲ نفر به الجی ولی وقتی روی نمایشگر بزرگ مقایسه کردیم فقط ۱ نفر رایش به الجی بود و خودم و اون ۴ نفر سونی رو تایید کردیم!(البته توی فضای باز)
ولی فوکوس روی جسم اونم توی فضای نسبتا تاریک هممون الجی رو تایید کردیم!
موفق باشی

pika

شما اگه ۶ تا ماهی ک همه ی عمرشون فکر میکردن حوضی ک توش زندگی میکنن اقیانوس هستش رو ببری اقیانوس واقعی رو نشونشون بدی مطمئن باش فقط یکی دو نفرشون قبول میکنن ک اقیانوس بزرگتره چون با این فکر بزرگ شدن ک بزرگتر از حوض خودشون وجود نداره , چون تا حالا جای دیگه نبودن ! چون به خونشون تعصب دارن! :scratch:

Moazez

چقدر سخته تحقیق کردن و چقدر سخته آدم چشماشو ببنده و گول بزنه خودشو. تا اینجای کار در سه تا سایت z3+ بهترین دوربینو در شب و روز به طور مطلق داشته. در مقایسه ترنجی که در روز s6 رو نابود کرد در این سایت هم اتفاقا بیشترین نمراتو در روز گرفته قابل توجه اونایی که میگن در روز خوب نمیگیره.
http://itresan.com/80424/compare-mobile-flagships-camera-updated.html#comment-169705

pika

جالبه کسی که سایت معتبری مثل DXOmark رو قبول نداره اومده از آی تی رسان (؟) منبع میده! :negative: :negative:
در جواب دوستتونم بگم که تو همون دیجیاتو پرچمدار سال پیش آیفون زد۳+ شمارو سوسک (سوکس) کرد! :negative: :negative:

riofarina

منبع رو! باید یه هشتک درس کنیم با عنوان
#معزز و سوتیهایش
از نظرات گوهر بارش اسکرین شات بگیریم بذاریم تا همه ببینن و کیف کنن.

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز جناب pika
نتایج سایت Dxo mark معتبر کسی راجب این موضوع حرفی نمیزنه ولی گوشی باید خودشو توی عمل نشون بده نه توی ۴ تا امتیاز چون امتیاز برای من و شما عکس گرفته شده با دوربین نمیشه!! تا الان هم توی نظر سنجی هایی که تو سا یت های مختلف ازجمله تر.نجی و دیج.یاتو و ای تی رسان شده نشون داده سونی Z3+ تا این لحظه بهترین دوربین رو در بین پرچمداران داره هر وقت توی یک نظر سنجی G4 اول شد (که منتظر نظر سنجی تر.نجی هستم) اونوقت بیایید دوربین Z3+ رو مسخره کنید!!
اگه توی دیجیاتو ایفون تونست Z3+ رو که دوم شد رو سوسک کنه پس G4 و S6 رو کجای دلم بذارم که با اون همه مانور روی دوربین سوم و چهارم شدن؟؟!!! پس باید به اینا هم بگیم ایفون گوشی یک سال پیش G4 و S6 رو مثل پشه له کرد!!!! :scratch:
موفق باشید :rose:

pika

جناب بردیا من گفتم آیفون سونی رو سوسک کرد تا شما به عمق فاجعه ی مقایسه عکاسی دیجیاتو پی ببرید! ۱۰ تا عکس گذاشته بود بعد پرسیده بود در کل کدوم بهتره! حتی دوربین جلو و عقب رو هم جدا نکرده بود!
در ضمن مقایسه علمی رو شما قبول نداری بعد به چشم ما که عکسارو هرکدوم روی یه صفحه نمایش با تفاوت زیاد میبینیمو با حدس و گمان اینکه گوشی مورد نظرمون کدومه نظر میدیم اطمینان میکنی؟!؟!
در ضمن اگه ملاک طبق گفته شما توی عمل باشه ک G4 با بیشترین تنظیمات و بهترین نوع فوکوس قطعا خیلی بالاتر از +Z3 هستش که نهایتش میتونین iso رو اونم توی ۸ مگا عوض کنین! یا تو حالت اتوماتیک با اندازه ۸ مگا عکاسی کنین!!
شما هروقت بگین دوربین +Z3 بعد از G4 بهترین هست اونموقع حرفتون درست و منطقی میشه!

Heisenberg

توی این عکسا هم همونطور که خودتون شاهد هستین رنگ ها و جزئیات one plus از سامسونگ بهترن،اگه به اون عکس انگشتر دقت کنید هم خود انگشتر هم خط هایی که رو چوب هستن one plus بهتر ثبتش کرده.اون پول ها هم همینطور!
ولی از اونجایی که من به سایتای خارجی اعتماد ندارم به شدت منتظر مقایسه خود ترنجی هستم!

riofarina

one plus one هم وقتی اومد همه پرچمدارا جلوش زانو زدن اینم به رسم وان پلاس کاری میکنه که برندها! جلوش ضایع بشن.
دوستان فقط جبهه نگیرین من فن وان پلاس نیستم در حقیقت فن هیچ برندی نیستم ولی حقیقت و واقعیت اینه وان پلاس کارش درسته و دوستان مورد کم لطفی قرار میدنش.
یبارم گفتم یکم واقع بین باشین مثلا الان وان پلاس یه برند آمریکایی بود بازم میگفتین بده؟حالا یه شرکتی اومده میخواد خاص باشه و میخواد بهترین باشه ولی ساخت چینه گناهش چیه؟البته این مشکل فقط تو ایرانه .

TLORDNO

یه سوال

شما چطور متوجه شدید کدوم عکس مربوط به one plus هست؟

Heisenberg

یعنی شما هم مث من دارین میگین اگه این عکسا واقعا مربوط به وان پلاس باشه بهتر از سامسونگ عمل کرده؟؟؟
خدایی هم بهتر عمل کرده،رنگاش به واقعیت نزدیکتره و جزئیاتشم بیشتره(مثل ایینه میمونه)
کاش اون عکسای اولی که از انگشتر و پول گرفته شده مال ایفون هم بود ببینیم ایا از ایفونم بهتر عمل میکنه یا نه!

بازم میگم من به سایتای خارجی اصلا اعتماد ندارم و منتظر بررسی ترنجی میمونم!
به نظرم اگه اینا واقعیت داشته باشه رقابت جالبی بین وان پلاس ۲ و Z3+ و G4 بوجود میاد!

im80za

اولا این گوشی هنوز معرفی نشده و به نظرم از خود شرکت وان پلاس وان برای تبلیغات منتشر شده
دوما تو تصویر انگشتر گفته شده که تصویر سمت چپی مربوط به وان پلاس وان ۲ هست ولی خودتون زوم کنید ببینید عکس اس ۶ توی انگشتر افتاده :scratch:

farshad niknam

میشه دقیقا نشون بدی کجای عکس اس و دیدی!؟
واللخ من رو صفحه ips full hd تا آخر با کروم زوم کردم نتونستم تشخیص بدم!!!!!!!!!!!!!

ahmadM2

farshad niknam یه کم دقت کن این رفیقمون داره به شدت درست میگه منم الان توجه کردم
بالای نگین عکس چپی سمت راست یه گوشی سفید رنگ میبینی درست نگاه کن کاملا دوربین بیرون زده و سنسور ضربان قلب اس۶ مشخصه … :wacko:

seedni

Moazez
با اینا مقایسه نکن اگه مردی با z3+ مقایسه کن تا نابود بشی

کاملا درسته دوربین z3+ بهترین و شفاف ترین و زنده ترین عکسها رو میگیره و بهترین دوربین موبایل در تمام دنیا تا این تاریخ است .
اگر می بینید خیلی از دوربین G4 الجی تعریف میکنند . الجی بخاطر این تمجیدها پول میده و سایتهای ایرانی هم گناهی ندارند و مطلب خارجی ها رو فقط ترجمه میکنند .

taktaz

با اینکه من خودم z3 دارم ولی هیچوقت دوربین گوشی های سونی رو قبول نداشتم چه از نظر رابط کاربری چه از نظر کیفیت :whistle:

Nfs

دوربین گوشی های سونی تنظیمات داره اگه بلد باشی تنظیمش کنی عکس های خیلی خوبی میگیره

riofarina

این معزز هست با چند اکانت یا واقعا اینقدر متعصب زیاد داریم، یا اینکه اینا یه گروهن هماهنگ با هم!
لیاقت سونی دارها همون هندزفری ۲۰ تومنی هست که رو گوشی دو میلیونیش گذاشته.
من موندم با چه رویی آخه؟

Nfs

هندزفری ۲۰ تومنی؟؟؟؟ خدایا اینا دیگه کی هستن :wacko: :wacko:

riofarina

وااای خداااایا ما دیگه کی هستیم بیا ما رو ببر راحت کن اینا رو خداااایا واااااایی
نابغه برو ببین چه هندزفری مزخرفی روش گذاشته بعد بیا مسخره کن.

pika

فک کنم seedni داره مسخره میکنه نظر معزز رو! آقا یه الکی مثلا آخرش بنویس معلوم شه خب

riofarina

واقعا مسخره میکنه؟ عجب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....