حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل شرکت توشیبا پس از دروغ ۱٫۲ میلیارد دلاری، استعفا داد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اگر درجریان باشید، چند روز پیش خبرگذاری رویترز در مطلبی اعلام کرد که شرکت توشیبا، میزان سود سالانه‌اش را ۱٫۲ میلیارد دلار بیش از مقدار واقعی‌اش گزارش داده است! موضوع وقتی بد تر شد که طبق گزارش‌های این وب سایت، تمام آمار سود دهی شش سال گذشته‌ی شرکت توشیبا دست‌کاری شده است و این یعنی یک دروغ خبری برای سهام‌داران و سرمایه‌گذاران‌ شرکت تا این که مبادا اعتمادشان از بین برود! در ادامه همراه باشید.

این خبر توسط روسای اصلی شرکت تایید شد. سپس Hisao Tanaka به عنوان مدیر شرکت، Norio Sasaki در سمت معاون توشیبا،  Atsutoshi Nishida مدیر سابق توشیبا و هشت مدیر دیگر رده‌بالای این شرکت، مسئولیت را پذیرفته و با استعفای خود از شرکت خارج شدند! (جدای از خبر جدا به این فرهنگ بالا تبریک عرض میکنم!)

شرکت توشیبا در اولین پیش‌بینی ها اعلام کرده بود که ۴۴۲ میلیون دلار از ارزش‌اش کاسته شود، اما گزارشی که امروز توسط این شرکت منتشر شده است، سه برابر این رقم را نشان می‌دهد. توشیبا می‌خواهد دارایی های خود را برای فروش قرار دهد تا بتواند حداقل خسارت های وارد شده را صاف کند. نظر شما چیست؟ چرا این شرکت نیز به حاشیه کشیده شد؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/07/21/toshiba-ceo-quits-profit-scandal/” background=”#0fc5b7″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad296

اینده شرکت سونی هم فک کنم همین باشه. البته سونی موبایل بقیه شرکت کارش عالیه . نطر شخصی هست به کسی هم مربوط نیست ترولهای گرامی نقل قول نزن ممنون

Shahspik

حالا نظره شخصیته، درست. اما اصن رببطی به مطلب نداشت و اینکه خودتو لایک میکنی خیلی ضایس دوست عزیز :rose: .

arash

خخخخ اره تازه اون دامدونگیه بغلیشو ببین! اینا از سونی سوزش دارن سوزششش! :yahoo:

Shahspik

حتما یه ایرانی مغز متفکرشون بوده.
——————-

ماشالا تر.ن.جی . پس بر نمیایم خبرارو بخونیم. رفرش میکنیم یه خبر جدید. خسته نباشید :rose:

Moazez

حیف. بنجل سازها پیشرفت مالی دارند و برندهای با کیفیت درحال سقوط. دنیا دست کیه که همه چی برعکسه؟!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....