حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ASUS کروم بوک ۱۰ اینچی Flip C100 را معرفی کرد ; مولتی تاچ ده انگشتی !‌

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اوایل سال ۲۰۱۱ بود که گوگل، لپتاپ‌هایی را تحت عنوان ” کروم بوک ” معرفی کرد. این لپتاپ‌های تازه از راه رسیده، سیستم عاملی متفاوت را به دوش می‌کشیدند. این سیستم عامل که تقریبا بیشتر کارهای خود را بر پایه اینترنت انجام می‌داد، Chrome OS نام داشت. از آن سال به بعد‌، شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ، ایسوس، ایسر، اچ پی و غیره مشغول ساخت چنین لپتاپ‌هایی با همکاری گوگل شدند. این لپتاب‌ها به خاطر انحام کار های ساده با بالاترین سرعت ممکن، بین دانشجویان و دانش‌آموزان محبوب گشته و گوگل هم سرویس‌های جدیدی را برای آنها ارایه داد. امروز ایسوس، یکی دیگر از این لپتاپ‌های محبوب را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این لپ‌تاپ دوست داشتنی که به تازگی به خانواد کروم‌بوک اضافه شده است، صفحه نمایشی لمسی و ۱۰ اینچی داشته که می‌تواند از ورودی ده انگشت به صورت همزمان پشتیبانی کند. ضخامت آن حدود ۰.۶ اینچ بوده و سطح آن براق است. طبق گفته منبع، این لپتاپ قابلیت تبدیل به یک تبلت را داراست.

 

باتری این لپتاپ، تا ۹ الی ۱۰ ساعت می‌تواند شما را یاری داده که با توجه به مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری آن، زمان خوبیست. همانطور که گفته شد تمامی کروم بوک‌ها از سیتستم عامل Chrome OS استفاده می‌کنند که این لپتاپ هم از این قاعده مستثنی نیست. یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۲ یا ۴ گیگ حافظه رم، ۱۶ گیگ حافظه هارد داخلی، بلوتوث ۴.۱، یک پورت HDML، دو درگاه USB 2.0 و درگاه حافظه SD کارت از دیگر مشخصات این لپتاپ ۱۰ اینچی به شمار می‌آیند. شما می‌توانید برای چت تصویری‌‌، از دوربین جلوی این دستگاه استفاده کنید که با کیفیت HD مشغول فیلم برداری می‌شود.

asus-chromebook-flip-c100-render 

قیمت این لپ‌تاپ ۲۴۹ یا ۲۹۹ دلار می‌باشد. تفاوت این قیمت نیز برای رم موجود در دو نسخه متفاوت است. هرچند که این قیمت برای یک لپتاپ با این مشخصات تقریبا کافی است.


نظر شما در مورد کروم بوک‌ها چیست ؟ آیا یکی از آنها را تهیه خواهید کرد ؟ با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/asus-launches-10-inch-chromebook-flip-c100-convertible-laptop” background=”#0fc5b7″]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmadtiger

حقیقتش هیچ توجیهی نداره خریده این کروم بوکها
یه تبلت اندرویدی همین کارا رو با موارده بهترو بیشتریم انجام میده
حتی خریده یه لپ تاپه ویندوزی ارزون هم نسبت به این کروم بوکها برتری داره

mahyar

میگم این کروم بوک ها ویندوز روشون نصب میشه آیا ؟؟ :unsure:

grimm

عجب دستگاه قشنگی ولی حیف این سیستم عامل روش نصبه و به هیچ دردی نمی خوره یک دانشجو چه استفاده از این می تونه بکنه که در ویندوز نیست کلاً گوگل تو پی سی خیلی عقب افتادن B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....