حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید اپل برای آیفون پیرامون برنامه های عالی اپ استور

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اپل در ادامه کمپین “اگراین یک آیفون نیست، پس این یک آیفون نیست” یک ویدیو تبلیغاتی دیگر را پیرامون یکی از اصلی ترین نقاط قوت iDevice ها را دوباره یادآوری می کند. فروشگاه نرم افزاری اپل حالا بیش از ۱٫۵ میلیون برنامه و بازی در خود دارد. این فروشگاه نرم افزاری در تامین سرگرمی، برنامه های تخصصی با کیفیت و عالی و البته برنامه های معمول و با کیفیت تر بی مثال است و می توان گفت شرکتی که واژه اسمارت فون به معنی امروزی را معنی کرد، اصول بازی و رقابت را بهتر از رقبا می داند. در ادامه با ترنجی باشید تا این ویدیو جالب را ببینیم.

همانند دو ویدیو قبلی در این ویدیو هم در تصویر تعداد زیادی آیفون می بینیم و این هم می تواند تاکیدی بر خانواده چند صد میلیونی آیفون باشد و هم تاکیدی بر تعداد فوق العاده زیادی از برنامه و بازی ها. جالب این که اگر در این ویدیو دقیق شوید عناوین فوق العاده ای به صورت کاملا انتخابی قرار داده شده است و خیلی از آن ها در دو پلت‌فرم مطرح دیگر حضور ندارند یا آنهایی هم که به این دو پلت‌فرم راه پیدا کردند، برترین های بازار آن ها هم شده اند.

بسیار خوب، سخن را کوتاه و شما را به تماشای ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/1Geas[/aparat]

اگر از کاربران آیفون یا حتی iOS هستید، درباره تجربه کاربری خود در این سیستم عامل برای ما بنویسید، بهترین دانلود های شما از app store اپل چه عناوینی بوده است؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/the_latest_iphone_6_ad_brags_about_the_app_store-blog-13133.php” background=”#0fc5b7″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafasaeedix

واقعا تبلیغاتش حرفه ای اپل
هیچوقتم رو قابلیت های بی خود مانور نمیده :rose:

عليرضا

بهترین نرم افزار ها فقط و فقط مال آی او اس هستن
انحصاری ترین بازی ها برترین بازی ها و اولین بازی ها و نه فقط بازی بلکه اولین برنامه ها برای آی او اس میان نمونه اش modern combat . Vainglory . Office و هزار برنامه دیگه نمونه اش برترین برنامه ادیت pixelmator که فقط برای آی او اس داره
به خاطر اینکه تو آی او اس کمتر ملت علاقه به دزدی برنامه دارن و نصب برنامه دزدی و کرکی و مفتی و سود زحمتشون رو برنامه نویسا بدست میارن.
من جا گوگل بودم برای اعتبار اندروید اون رو کلوز سورس می کردم.
اینقدر آدم میشناسم پشیمون شدن از برنامه نویسی اندروید که نگو فقط واسه اینکه همه میرن مفتی برنامه هاشون رو میگیرن به جا خرید اون. ( هر چند خود گوشی ها اندرویدی هم زیاد مالی نیستن در مقابل آیفون و آیپد ” به جز سری نکسوس گوگل البته که واقعا احسنت داره ” )

عليرضا

یادم رفت اگه کسی برنامه خاصی تو اپ استور میخواست دانلود کنه یا بازی یا نرم افزار بهم ایمیل بده راهنماییش کنم کدوما رو دانلود کنه یا بخره که عالی باشن.
این تبلیغ خیلی خفن بود خدایی اللخصوص آهنگش و آخرش 😀
If it’s not an iPhone… It’s not an iPhone

galaxy

اقا فهمیدم چرا ایفون فایو اسم تو بازی معروف لاکی ویل لگ میزد چون با اینترنت مخیرفتم تو بازی بعد وارد محیطش میشدم این زیر تبلیغ میومد که فیلترم بود یعنی عکس پیوندها بود بعد منیباختم میومد بالا کلا همون اون زیر بود باعث لگ میشد تو بازی افلاین میرم حله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)