حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی سریع سامسونگ گلکسی تب اس ۲ (Galaxy Tab S2)

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

ممکن است شما نیز جر دسته افرادی باشید که برای خرید تبلت در سال جاری منتظر رونمایی از این سوگولی سامسونگ بوده که بالاخره نیز به صورت رسمی رونمایی شد. البته معلوم نیست چرا سامسونگ این دستگاه را در سکوت خبری معرفی کرد یا مراسم خاصی را برای آن در نظر نگرفت ولی در هر صورت اکنون با دو تا از بهترین تبلت های این شرکت رو به رو هستیم. در ادامه با بررسی سریع سامسونگ گلکسی تب اس ۲ (Galaxy Tab S2) همراه باشید.

Galaxy-Tab-S2-sammobile_082

این دستگاه را برای شما بدین صورت توصیف کنید. Exynos 5433 از گلکسی نوت ۴ در  سامسونگ گلکسی تب اس ۲ به اندازه‌ای قدرت دارد تا صفحه‌نمایش ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسلی را با کمک از تاچ‌ویز گلکسی اس ۶ به بهترین نحو مدیریت کند. ورژن اندروید ۵٫۰٫۲ قابلیت‌های بسیار خوبی را از جمله مدیریت چند کاربری و یا مرتب کردن برنامه‌ها به صورت الفبایی را به ارمغان آورده است. چند اپلیکیشن مایکروسافتی و فضای ۱۰۰ گیگابایتی در وان‌درایو از جمله هدیه های سامسونگ از سوی مایکروسافت برای این تبلت است.

Galaxy-Tab-S2-sammobile_074

Galaxy-Tab-S2-sammobile_057

Galaxy-Tab-S2-sammobile_077

Galaxy-Tab-S2-sammobile_085

سری گلکسی A سامسونگ را در دست گرفته اید؟ این بار با تبلتی تمام فلزی از سوی سامسونگ رو به رو هستیم که بر خلاف مدل قبلی با بدنه ای پلاستیکی، این تبلت از جنس بسیار خوبی بهره برده است که حس فوق‌العاده ای را به کاربر منتقل خواهد کرد. در کنار حس عالی در دست گرفتن فلز، نازکی این تبلت نیز باعث شده است تا لوکس بودن محصول بیشتر تداعی کند. صفحه‌نمایش این دستگاه Super AMOLED است و همانند سال گذشته یکی از بهترین بازتولید رنگ ها را خواهد داشت که با نگاه کردن به آن خیره خواهید شد.

Galaxy-Tab-S2-sammobile_077

Galaxy-Tab-S2-sammobile_078

Galaxy-Tab-S2-sammobile_081

لذت کار با صفحه نمایش Super AMOLED در ابعاد تبلت برای تماشا ویدیو  بسیار خوب خواهد بود. البته شاید عده ‌ای از نسبت تصویر دستگاه زیاد راضی نباشند اما در هر صورت مشکلی را از لحاظ فنی ایجاد نخواهد کرد. سامسونگ گلکسی تب اس ۲ (Galaxy Tab S2) یک ارتقا بسیار بزرگ به نسبت مدل پیشین خود به حساب نیامده اما اکنون برای رقابت با آی‌پد اپل آماده شده است.

Galaxy-Tab-S2-sammobile_067-2

Galaxy-Tab-S2-sammobile_068

Galaxy-Tab-S2-sammobile_072

Galaxy-Tab-S2-sammobile_073

در هفته آینده این محصول برای فروش قرار خواهد گرفت. در مورد قیمت نیز باید بگوییم که Galaxy Tab S2 8.0 Wi-Fi نزدیک به ۴۰۰ یورو، Galaxy Tab S2 8.0 LTE برابر با ۴۶۹ یورو، Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi در حدود ۵۰۰ یورو و Galaxy Tab S2 9.7 LTE برابر با ۵۶۹ یورو قیمت گذاری شده است. نظر شما چیست؟ آیا ارزش ارتقا وجود دارد؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/20/samsung-galaxy-tab-s2-hands-on/” background=”#0fc5b7″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pesarak72

تب اس اولی خشکل تر بود… 😥
تو تبلت هم باید دوربین بیرون دگی داشته باشه؟تب اس اول که صفحش با ادم بازی میکنه اینم امیدوارم اینطور بشه

Saeed Sj

اخه نسبت ۴:۳ چه خوبی داره به نظر من نسبت تصیر تب اس اولی بهتر بود همچنین حاشیه اولی کمتر بود و خیلی زیباتر بود ! اما از همه اینا که بگزریم باتری با این بدنه باریک عالی هست!

Navid

یه اشتباهه در طراحی بددست بودن و قیمت بالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....