حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رشد ۶۰ درصدی میزان بازدید از یوتیوب در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ نسبت به سال قبل

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

بعد از پایان سه ماه دوم سال ۲۰۱۵، گوگل اطلاعات جدیدی در مورد “میزان بازدید” یوتیوب منتشر کرد. طبق این اطلاعات، میزان بازدید از یوتیوب در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵، نسبت به سال ۲۰۱۴ و در همین زمان، ۶۰ درصد افزایش داشته است. با ترنجی همراه باشید.

 این افزایش نسبت به دو سال گذشته بی سابقه بوده است. به طوری که خانم Rutch Porat به صورت واضح گفت این سریع ترین رشد میزان بازدید در طول دو سال گذشته بوده است. Porat به این نکته نیز اشاره کرد که میزان مشاهده ویدئو از طریق موبایل‌های هوشمند، حدود دوبرابر افزایش داشته و به طور متوسط هر کاربر، ۴۰ دقیقه ویدئو به طور پشت سر هم مشاهده کرده است.

همین ویژگی‌های یوتیوب است که گوگل را به راه اندازی سرویس‌های جدیدی وسوسه می‌کند. به تازگی سرویس کودک در یوتیوب راه اندازی شده است. سرویس YouTube Gaming هم برای گیمران آماده شد که قول در دسترس بودن آن از تابستان همین سال داده شد. انتظار می‌رود با معرفی شدن این سرویس های جدید، یوتیوب نیز مانند همیشه پله های ترقی را طی کند!

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/google_says_youtubes_viewing_time_is_up_60_compared_to_last_year-blog-13100.php” background=”#0ed5bd”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

:scratch: خب دیگه باید منتظر واکنش آپارات باشیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....