حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر مایکروسافت اج در ۱۱۲ درصد سریع‌تر از گوگل کروم است

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

در بازار مروگر ها همیشه قدرت رقبایی چون کروم و فایرفاکس را به رخ IE می‌کشیدیم تا این که مایکروسافت نیز تصمیم گرفت تا از مرورگر اختصاصی خود رونمایی کند. این مرورگر به دلیلی تازه نفس بودن در اوایل با کمی موج منفی رو به رو شد اما اکنون به موضوعی دیگر خواهیم پرداخت که برای شما جالب خواهد بود. آخرین گزارش‌های آماری موسسه StatCounter نشان می‌دهد که در حال حاضر مرورگر گوگل کروم محبوب‌ترین مرورگر اینترنت است. اما مایکروسافت اج می‌خواهد برتر از مرورگر گوگل باشد! در ادامه همراه باشید.

Gabe Aul مدیر برنامه اینسایدر مایکروسافت اخیرا در وبلاگ ویندوز بنچمارک‌های Microsoft Edge را منتشر کرده که نتایج حیرت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. بر اساس این بنچمارک‌ها، مرورگر مایکروسافت توانسته عملکرد بسیار بهتری نسبت به گوگل کروم از خود نشان دهد. جالبتر این که تمام بنچمارک ها توسط نرم افزارهای تولیدی گوگل و اپل مانند Google Octane، Apple JetStream و WebKit Sunspider انجام شده است. پس جایی برای شک باقی نخواهد ماند.

در تست WebKit Sunspider مایکروسافت اج تا ۱۱۲ درصد سریع‌تر از کروم عمل کرد. همینطور در تست Google Octane این برتری به ۱۱ درصد و در Apple JetSream به ۳۷ درصد خواهد رسید. با این حساب مرورگر مایکروسافت قطعا می‌تواند به‌سرعت جایگاه برتری در رده‌بندی‌های مختلف از آن خود کند.

مایکروسافت اج به صورت پیشفرض در ویندوز ۱۰ حضور دارد. منتظر هستیم تا این مرورگر به دنیای دیگر سیستم عامل ها نیز برسد. اما خب فعلا آواز از دور خوش است باید ببینیم کاربر نهایی چه تجربه ای کسب خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا مایکروسافت قواعد بازی را به نفع خود تمام خواهد کرد؟

[su_button url=”http://www.businessinsider.com/microsoft-edge-windows-10-faster-than-google-chrome-2015-7″]businessinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ParhamR

ماکروسافت قواعد همه بازی هارو تو همه گجتها عوض خواهد کرد، عجیب اومده تا بقیرو بکشه پایین!!!!!!

S.A.R.H

خیلی خوبه
مایکروسافت اج رو خیلی دوس دارم
ویندوز ۱۰ رو هم همینطور
ولی با مصرف ۱۵ گیگ تو ۲ هفتش که سرم اومد نتونستم کنار بیام 😐

saeed313

وحشتناکه. چند ساله فقط با کروم کار کردم. فکرشو نمیکردم در مقابل کروم حرفی واسه گفتن داشته باشه ولی الان دو روزه ویندوز ۱۰RTM pro64bit نصب کردم کلا کرومو فراموش کردم. سریع و ساده و زیبا … از مایکروسافت بعید بود! واقعا مدرنه :yes:

grimm

بله اینه قدرت مایکروسافت نسخه آزمایشی اج کروم رو عملأ نابود کرد نسخه اصلی چی بشه و همراه با کرتانا چه شود ۱۱۲ درصد ایجاست که مایکروسافت میگه حالا حالا ها هستیم خدوتتون تا چشم اوناین که نمی تونن ببینن در بیاد مایکروسافت خیلی بزرگتر از این حرفاست که شما بتونین نادیده بگیرینش بعد از انقلاب ویندوز ۱۰ منتظر کولاک ویندوز ۱۰ موبایل باشید :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....