حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دعوت‌نامه رویداد ۲۸ ژولای (۶ مرداد)، معرفی دو مدل موتورولا موتو ایکس را تایید می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اوایل ماه ژوئن، شایعاتی درباره عرضه دو مدل از موتورولا موتو ایکس در سال جاری به گوش می‌رسید. یک موتو ایکس ۵٫۲ اینچی که با یک واحد ۵٫۷ اینچی همراه خواهد بود. گویا تنها اپراتور ورایزون علاقه‌مند به مدل بزرگتر است ولی هر دو مدل در ۲۸ ژولای (۶ مرداد) معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد عرضه دو مدل از موتو ایکس توسط این شرکت تاییدشده است. در دعوت‌نامه رویداد این شرکت که سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، به معرفی دو مدل از نسل سوم موتو ایکس و یک مدل از نسل سوم موتو جی اشاره می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به نظر می‌رسد در این دعوت‌نامه، موتورولا عبارت XGX نوشته‌شده است که به احتمال زیاد به عرضه نسل سوم موتورولا موتو جی و دو مدل از نسل سوم موتورولا موتو ایکس در ۲۸ ژولای (۶ مرداد) اشاره می‌کند. علاوه بر معرفی مدل‌های جدید سری موتو، ممکن است مدل جدید موتورولا دروید نیز برای ورایزون عرضه شود.

xgx

چند ماه پیش، شرکت موتورولا توسط شرکت لنوو تصاحب شد و قطعا شاهد تغییراتی در گوشی‌های موتورولا موتو و دروید خواهیم بود. باید منتظر این رویداد در ۲۸ ژولای (۶ مرداد) باشیم تا ببینیم این شرکت، چه دستگاه‌هایی را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Invitation-to-July-28th-event-confirms-that-two-Motorola-Moto-X-models-will-be-announced_id71668″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohandes2m

از گوشی های سری موتو، خیلی خوشم آمده. به ویژه از موتو ایکس ها. آیا موتورولا نمایندگی رسمی، واردکننده رسمی و گارانتی رسمی توی ایران ندارد؟

صدرا مخملی

خیر نداره دوست عزیز

Blue Tech

نمیدونم چرا خیلی به موتورولا علاقه مند شدم
احساس میکنم این موتو ایکس خیلی میتونه خفن باشه
ولی ای کاش اگه قرار بود ۸۱۰ باشه چن ماه پیش میومد
یعنی چی می شد ۸۲۰ میزد با سنس آی دی توی لوگوی موتورولاش 😥
ایکاش موتو هم با اپل و گوگل و مایکی به ایران میومد رسمی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی