حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲۰ مورد از بهترین لوازم جانبی تولید شده برای اپل واچ [قسمت آخر]

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اپل سرانجام در زمان رهبری تیم کوک یک محصول جدید معرفی کرد و برای اولین بار، وارد بازار ابزارهای هوشمند پوشیدنی شد.

با معرفی اپل واچ و به لطف بازاریابی فوق العاده کوپرتینویی ها، علاوه بر خرید مدل های متنوعی از اپل واچ با بندهای مختلف، شما می توانید ابزارهای جانبی فراوانی هم که برای این ساعت هوشمند تولید شده است را داشته باشید.

اپل در ساعت هوشمدش، سعی کرده که برای بسیاری از سلیقه ها، در رنگ، مدل بند و متریال استفاده شده، مدل های متنوعی را تولید و به بازار عرضه کند. از اپل واچ اسپورت با قیمت ۳۵۰ دلاری بگیرید تا اپل واچ ادیشنی با قیمت ۱۷ هزار دلار، که مدل های مختلف این ساعت هوشمند را نشان می دهند. در کنار این، همانطور که گفتیم، شما می توانید از لوازم جانبی متعددی که اکنون برای این ساعت ساخته شده هم بهره مند شوید.

در این مطلب چهار قسمتی، با شما، ۲۰ مورد از بهترن لوازم جانبی ساخته شده برای اپل واچ را معرفی می کنیم. تا به حال سه قسمت از این مجموعه چهار قسمتی را تقدیم حضورتان کردیم. امشب با قسمت چهارم و درواقع آخرین قسمت از این مجموعه همراه ما باشید.

پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

(X-Doria Defense Edge ($30

این نوع محافظ می تواند برروی اپل واچ شما قرار گیرد و به خوبی آن را پوشش دهد. پوشش لاستیکی سیاه وسفید با بدنه ای آلومینیومی که می توانید آن را از طلا، قرمز، آبی و یا نقره ای انتخاب کنید. این محافظ در برابر خط و خش مقاوم است و طوری طراحی شده که، مطابقت کاملی با اپل واچ و طراحی آن داشته باشد.

x-doria_defense_apple_watch-1500x1000

(Griffin WatchStand ($30

در این جا، یک ایده واقعا هوشمندانه در کنار قیمتی نسبتا جذاب وجود دارد. گریفین در این پایه، که به کابلی متصل است، طراحی جالبی را قرار داده، به طوری که، شما می توانید اپل واچ را با هر زاویه ای که می خواهید برای دیدن ساعت برروی آن قرار دهید. و در کنار آن، اپل واچ هم شارژ خواهد شد. در عین حال، بر اساس طراحی خوبی که این پایه دارد، کابل شارژ هم قابل مشاهده نیست که این مورد، بر شکل ظاهری و جذابیت این پایه می افزاید. همچنین، این پایه، دارای یک بالشتک برای جلوگیری از لغزش است و یک لبه هم دارد که شما برای سرپانگه داشتن آیفونتان می توانید از آن استفاده کنید.

griffin_watchstand_apple_watch-1500x1000

(Lunatik Epik Apple Watch Kit (TBD

این شرکت که پیشتر، کیس های ضدآبی برای محافظت آیفون در برابر آب ارائه کرده بود، اکنون نسخه محافظتی خود را برای اپل واچ هم عرضه کرده است. این محافظ، اپل واچ را در برابر آب و گرد و غبار محافظت کرده، و می تواند یک محافظ خوب برای ساعت اپلی هوشمند شما باشد. در کنار این موارد، این محافظ، دارای طراحی جذاب آلومینیومیست که طراحی اپل واچ شما را خدشه دار نمی کند.

lunatik_epik_apple_watch-1500x1000

(DodoCase Charging Stand ($60 – $۸۰

ساخته شده از چوب درخت های گردوی باغ های کالیفرنیا که در سن فرانسیسکو برروی آن کار شده و اکنون زرق و برق دار به نظر می رسد.  یک شیار در پشت این پایه ساخته شده تا شما کابل شارژ اپل واچ را در میان آن عبور دهید تا توی چشم نباشد و طراحی آن را به هم نریزد. همچنین، این پایه دارای یک پایه مکش مانند است که باعث می شود که برروی سطح بچسبد. بنابراین، اصلا نگران خوردن دستتان به آن در هنگام بیدار شدن از خواب و افتادن آن از پاتختی نباشید. همچنین، این پایه دارای جنس فولاد سخت است که باعث می شود شما به راحتی اپل واچ را با یک دست از روی آن جدا کنید.

dodocase_apple_watch-900x600

(ActionProof Apple Watch Bumper ($35

اپل واج ساعت هوشمند اپل است و خوب یک ساعت می تواند هرجایی با شما همراه باشد. مثل مکان هایی که شما در حال ورزش و یا کارهای ماجراجویانه همچون کوهنوردی و یا صخره نوردی هستید. پس این پامبر برای شما ساخته شده است. این بامبر دارای یک سپر لاستیکی قویست که از برداشتن خش و یا ترک و ضربه مقاوم است. در عین حال، این لاستیک با طراحی اش، برای تمام دکمه ها، حسگرها و یا میکروفون و اسپیکر فضا تعبیه کرده تا برای کاربر مشکلی را به پیش نیاورد. این بامپر دارای رنگ های سیاه، سفید، نارنجی، همراه با نقاط رنگی مختلف است. ما با ۳۵ دلار، می توانید این بامپر جذاب را به صورت مستقیم از وبسایت تولید کننده اش سفارش دهید.

actionproof-bumper-3-1500x1000

در این مجموعه چهار قسمتی، سعی کردیم که برترین و تقریبا تمامی لوازم جانبی اپل واچ را که در حال حاضر موجود است، مورد بررسی قرار دهیم. اما از آن جا که چرخ های تکنولوژی، هیچ گاه باز نمی ایستد، مطمئنا در آینده، محصولات لوازم جانبی جدید از برندهای جدید را برای اپل واچ خواهیم داشت.

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/wearables/apple-watch-accessories/”]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HALA MADRID

آخری رو دوست داشتم

Mist

نکته قابل توجه اینه که اپل واچ خودش لوازم جانبیه بعد براش لوازم جانبی میزنن.

mehrdadi

نشان دهنده محبوبیت کاذب اپل واچ هست،وگرنه این اپل واچ نیازی به این لوازم جانبی نداره

shahab_m

این سری از همشون جالبتر بود مرسی. راستی کسی میدونه از این لوازم مخصوصا اون xdoria جایی یا سایتی برای فروش داره؟ خیلی از خدشه دار شدن بدنش نگرانم :negative:

M413d

چقد خوب که شرکتای لوازم جانبی اینقد بهش اهمیت میدن….ایول به جفتشون B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان