حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی “Purchases on Google” به شما اجازه خواهد داد تا اقلام را مستقیما از نتایج جستجوی موبایل خرید کنید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

گوگل به صورت رسمی از قابلیت ”  Purchases on Google ” پرده برداشت. بر اساس این قابلیت که به تازگی به موتور جست و جو گوگل اضافه شده است، شما می‌توانید، اقلام مورد نیاز خود را بر اساس نتایج جست و جو گوگل تهیه کنید. البته این کار بسیار آسانتر از آنچه که به نظر می‌رسد می‌باشد ! چرا که گوگل نتایجی را که برای هر کاربر نشان می‌دهد، مربوط به فروشگاه‌های محل زندگی کاربر می‌باشد.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 نحوه کار به این صورت است که وقتی شما محصولی خاص را سرچ می‌کنید، گوگل به شما تبلیغات پیرامون محصول مورد نظرتان را به صورت کارت‌هایی نمایش می‌دهد. سپس شما طرح و مدل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آنرا خریداری می‌کنید. اندروید Pay و یا حتی Google Wallet نیز می‌توانند در این راه به شما کمک کنند. برای درک بهتر، به نمونه زیر دقت کنید:

google-purchase-gif

 

البته این ویژگی به این معنی نیست که ارتباط شما با فروشنده محصول ( مانند Nike, Conon و غیره ) قطع شوند و طرف اصلی شما گوگل باشد. این بار هم مثل همیشه، گوگل تنها به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری به اهداف خود برسید.این ویژگی تازه متولد شده، توسط عده محدودی از فروشندگان بزرگ تست شده و با توجه به عملکرد فوق العاده آن، مطمئنا به زودی مورد استفاده انبوه قرار خواهد گرفت.

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/purchases-google-will-let-you-buy-items-straight-mobile-search-results” target=”blank” background=”#46bfb1″]Androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
babak note

سلام تیم ترنجی.بنظر من یک مطالبی بزارید که مورد استفاده و کاربردی باشه.ممنون

Jahandar

اگه با برداشته شدن تحریم ها ، شرکت های آمریکایی از ارسال جنس به ایران هم پشتیبانی کنند چه عالی میشه. در اینصورت میشه بدون نیاز به دلالهای دزد و حرام‌خواری که هر جنسی رو چند برابر قیمت اصلیش میفروشند اقدام به خرید بدون واسطه و ارزان تر کرد. ( مثلا محصولات اسکیچرز و نایک و تامی هیلفیگر و برندهای معروف دیگه که الان تقلبی هاش رو دارند به چندین برابر قیمت میندازن به خلق الله ..) و دیگه استرس کلاه سر رفتن و انداختن جنس تقلبی هم نداشت … امیدوارم چنین شود …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....