حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس در کنار گلکسی اس ۶ قرار گرفت ؛ مدل‌های صنعتی

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

باز هم به این دو دستگاه نزدیک تر شده‌ایم. تصاویری توسط وان‌لیک منتشر شده است که نمونه طراحی صنعتی این دو مدل را در کنار پرچمدار اصلی شرکت یعنی گلکسی اس ۶ نشان می‌دهد. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید تفاوت اندازه و طراحی را متوجه شوید. نکته بسیار خوبی در این تصاویر وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. همراه باشید.

در مطب قبلی برای شما در مورد سخت‌افزار این دو به صورت نیمه کامل توضیحاتی را ارائه کردیم. این دو دستگاه حتمی شده است اما نکته مهم برای نوت ۵ طراحی خواهد بود. این دو تصویر را ببینید:

Leaked-Note-5-dimensions-measured-up-against-the-S6-edge-Plus-3

Leaked-Note-5-dimensions-measured-up-against-the-S6-edge-Plus-4

تکلیف گلکسی اس ۶ که معلوم است. اس ۶ اج پلاس نیز که دقیقا همانند اس ۶ اج اما با سایز بزرگتر خواهد بود. اما در مورد نوت ۵ چطور؟ در سری اج شاهد هستیم که لبه دستگاه از سمت رو به رو انحنایی پیدا کرده است اما در نوت ۵ به نظر می‌رسد این انحنا از سمت پشت دستگاه خواهد بود. البته دستگاه به صورت لبه ای در نخواهد آمد ولی در هر صورت تفاوت قابل توجهی با سری اس پیدا می‌کند. شما دستگاه را از پشت بر روی دست خواهید گذاشت و این لبه های کناری به نظر می‌رسد حالت بهتری را برای در دست گرفتن ایجاد کند. البته به نظر می‌رسد و این برداشت شخصی خواهد بود. تصویر زیرا را برای درک اندازه ببینید:

Leaked-Note-5-dimensions-measured-up-against-the-S6-edge-Plus

کم کم به این باور باید برسیم که گویا کمال طراحی سامسونگ در سری نوت به انتها خواهد رسید! نظر شما چیست؟ از نظر شما با چه دستگاهیی رو به رو خواهیم بود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Note-5-gets-sized-up-against-the-Galaxy-S6-edge-Plus-and-the-S6_id71598″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi69

کدومش اس۶ کدوم نوت۵؟؟ :unsure:

Saeed Sj

یکم توجه کنی توی عکس ها نوشته که کدوم کدومه !! 🙂
ولی در کل
ابی : اس۶
زرد : اس ۶ اج
طوسی : نوت ۵
رنکا هم فقط محض تشخیص بود 🙂

Ali.R

بزرگه اس۶ه و کوچیکه نوت

Abbas Askari

طراحی و خلاقیت سامسونگ تو حلقم

Saeed Sj

الان دقیقا بده یا خوبه ؟

Blue Tech

مثلا خواست بگه مدلهای سونی تنوع و خلاقیتشون زیاده خیلی B-)

Different_boy

خوب شده بنظم طرحی که برای نوت در نظر گرفتن برای کارایی بیشتر و راحت استفاده کردن عالیه.ی چیزی توی مایه های ای۸ هست.که تازه معرفی شده.دوربین اس۶اج پلاس و نوت ۵ کمتر بیرون زده نسبت به اس۶ که باز به زیبایی طراحی کمک میکنه.

Mehrshad.HTC

خوشم اومد عالیه تکامل طراحی s6 در نوت ۵

احمد

نمیدونم چرا ولی طراحی پشت اس ۶ رو اصلا دوس ندرم ولی جلوش بهتره

Samir Kashani

سلام
ببخشید میخواستم بگم اون لبه که برگشته درسته شاید مثل نوت اج نشه ولی فکر کنم به اون پتنت سامسونگ که چند وقت پیش تو سایت بود در مورد قلم نوت که با ضربه زدن به دیواره کناری دستگاه قلم رو به بیرون هدایت کنه مربوط میشه ولی باز هم نمیشه نظر قطعی داد باید منتظر موند B-)

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....