حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز ۱۰ بیلد ۱۰۲۴۰ برای ویندوز اینسایدرها در دو گروه Fast و Slow منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت، نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ با شماره ساخت ۱۰۲۴۰ را منتشرکرده است که برای اعضای ویندوز اینسایدر در دو گروه Fast و Slow در دسترس است. شایعه‌شده است که این بیلد همان نسخه RTM خواهد بود که به شرکت‌های سازنده پی‌سی ارسال خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

رئیس ویندوز اینسایدر، Gabriel Aul نوشت:

روز دوشنبه، ما اعلام کردیم که بیلدها تنها از طریق ویندوز آپدیت در دسترس قرار خواهند گرفت، پس برای دریافت می‌توانید صبر کنید و به صورت خودکار نصب خواهد شد یا می‌توانید به Start > Settings > Update & Security > Windows   Update > Check for updates بروید. به یاد داشته باشید که شما نیاز خواهید داشت تا به حساب مایکروسافت خود وارد شوید و پس از آن خواهید توانست تا بیلدهای جدید را دریافت کنید. در کنار بیلدها‌، در دو هفته آینده، تعدادی ویندوز آپدیت و آپدیت برنامه در استور را خواهید دید.

یکی از تغییرات مهمی که در این بیلد اتفاق‌افتاده است، حذف واترمارک دسکتاپ با شماره بیلد است. بیلد ۱۰۲۴۰ به طور پیش‌فرض دارای برنامه‌های آفیس است و عملکرد مرورگر اج (Edge) بهبودیافته است. این بیلد شامل تغییرات جدید دیگری نیز می‌شود. این آپدیت با نام TH1 Professional 10240 در ویندوز آپدیت در دسترس است و هر دو گروه Fast و Slow می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند. برخلاف بیلدهای قبلی، فایل ISO بیلد ۱۰۲۴۰ برای دانلود در دسترس نیست.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-build-10240-released-windows-insiders-both-fast-and-slow-rings” target=”blank” background=”#46bfb1″]Windows Central[/su_button] [su_button url=”http://www.digitaltrends.com/computing/windows-10-build-10240-goes-live-but-rtm-release-remains-elusive/” target=”blank” background=”#46bfb1″]DIGITAL TRENDS[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
َarsenal

سلام دوستان…یه سوال داشتم…من عضو اینسایدر شدم، بعد اگه فایل ایزوی این بیلد رو داشته باشم،میشه وین ۱۰ رو کنار وین ۷(ویندوز فعلیم) نصب کنم؟ ویندوز ۷م خیلی برام مهمه و کلی نرم افزار و پروژه مروژه دارم روش که ریسک از دست دادنشون هم نمیتونم بکنم.
لطفا اگه کسی اطلاعی داره راهنمایی کنه…ممنونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی