حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌ پلاس ۲ از یک سیستم دعوت‌نامه‌ای جدید استفاده می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

همانطور که می‌دانید اسمات‌فون وان پلاس وان از یک سیستم دعوت‌نامه‌ای برای فروش محصولاتش استفاده می‌کند. حال سازندگان برای نسل جدید این اسمارت‌فون هم همین راه را ادامه خواهند داد اما با یک سری تغیرات ایجاد شده که می‌تواند خرید را برای هر کاربری راحت تر از قبل کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

گفته شده که اسمارت‌فون وان پلاس ۲ قرار است به صورت سفارش محصول باشد، یعنی اینکه کاربران می‌توانند برای خرید این محصول ثبت‌نام کنند و بعد که محصول آماده فروش شد آنرا خریداری کنند. این بیانیه مدیران این شرکت درباره موضوع دعوت‌نامه‌ها است:

“سال گذشته ما محصولی را معرفی کردیم که درموردش بسیار خوش‌بین بودیم و اعتماد زیادی به آن داشتیم، اما نمی‌دانستیم که مردم چه واکنشی نسبت به این محصول نشان می‌دهند. برایمان مشخص نبود که مردم واقعا این محصول را خریداری می‌کنند یا فقط وضعیت مالی خود را به خطر می‌اندازیم. ما با موضوع پیش فروش محصول موافق نبودیم، بله سیستم دعوت‌نامه ای گزینه‌ بهتری بود.
با وجود اینکه کاربران زیادی ما‌ را درک می‌کنند و از ما پشتیبانی می‌کنند، برخی بازخورد های نه‌چندان مثبت هم دریافت می‌کردیم. برخی از مردم فکر می‌کنند که به دست آوردن دعوت‌نامه کار بسیار دشواریست که وقت زیادی هم می‌برد، ولی در‌کل این‌ها همه یک حرکت برای بازاریابی بهتر بود. حال امسال با وان پلاس ۲ به این بازخورد‌ها توجه زیادی کرده ایم و می‌خواهیم چند تغیر مهم در تجربه خرید ایجاد کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر از این محصول می‌توانید وارد این صفحه شوید.

نظر شما چیست؟ آیا با این تغیرات، خرید این محصول عالی و با قیمت مناسب با استقبال بیشتری روبرو خواهد شد؟

[button url=”http://www.geeky-gadgets.com/oneplus-2-will-be-sold-through-new-invite-system-16-07-2015/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Geeky-Gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Abbas Askari

شاید گوشی خوبی باشه ولی من از گوشی های چینی متنفرم

SAMSUNG 2015

یکی از بهترین شرکتای چینی همین وان پلاسه. کارشو بلده. B-)

riofarina

من عاشق این شرکتم 🙂
آینده هم قطعا حرف اول و آخر و چینیا میزنن.

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs