حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد برنامه‌های موجود در اپ استور اپل به ۱٫۵ میلیون رسیده است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سال ۲۰۰۸ بود که اپل، فروشگاه دانلود نرم‌افزار خود را راه‌انداخت و در این سال‌ها توانست درآمد بسیار زیادی را از این فروشگاه کسب کند. تاکنون تعداد بازی‌ها و برنامه‌های موجود در فروشگاه اپل به میزان قابل توجهی رسیده است و جالب است بدانید که این فروشگاه از iOS 2.0.1 بر روی دستگاه‎‌های اپل وجود داشت و در آن زمان در مجموع ۵۰۰ برنامه داشت. بعد از آن بود که تعداد زیادی از برنامه‌ها به اپ استور اپل هجوم آوردند و تعداد برنامه‌ها به طور قابل توجهی بالا رفت. در ادامه همراه ترنجی باشید.

آمارهای فعلی appshopper.com نشان می‌دهند که این پلتفرم درحال حاضر بیش از ۱٫۵ میلیون برنامه را میزبانی می‌کند. تا این لحظه ۱,۵۰۵,۶۰۱ برنامه در اپ استور منتشرشده است و این تعداد هر دقیقه درحال رشد است. این آمار تنها پروژه‌های فعال فعلی را شامل می‌شود و اگر همه‌ی آن‌هایی که در طول سال از اپ استور خارج شدند را نیز حساب کنیم، به تعداد بسیار بالای ۲,۳۱۲,۶۵۸ می‌رسیم.

gsmarena_002

اپ استور تنها به iOS محدود نیست و نرم‌افزارهای OS X را نیز میزبانی می‌کند و نرم‌افزارهایی هستند که تنها برای آیپد طراحی‌ شده‌اند. تعداد نرم‌افزارهای OS X موجود بر روی اپ استور به ۲۳,۰۰۰ عدد می‌رسد که درصد ناچیزی به حساب می‌آید اما برنامه‌هایی که تنها برای آیپد ساخته شده‌اند به نیم میلیون می‌رسند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/apples_app_store_now_has_over_15_million_available_apps_in_total-blog-13057.php” target=”blank” background=”#46bfb1″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Abbas Askari

خدایی ios خیلی رون و سریع و بدون هنگه
خودم ۲-۳ سال فن اپل بودم و ایفون های ۴ و ۴s و۵ داشتم و تنها دلیلی که به اندروید امدم سونی بود

mostafasaeedix

“برنامه‌هایی که تنها برای آیپد ساخته شده‌اند به نیم میلیون می‌رسند”
این چیزیه که یه تبلت اندرویدی یا ویندوزی نداره اگرم هست بسیار بسیار ناچیز…
خیلی از برنامه ها و بازی ها به صورت جداگانه برای ایپد نوشته میشن و صرفا یه نسخه بزرگ شده از نسخه موبایل مثه اندروید نیستن.. :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی