حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی از چهار گوشی میان‌رده جدید Desire 626 ،Desire 626S ،Desire 526 ،Desire 520 برای بازار آمریکا رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی چند ساعت پیش از چند اسمارت فون مقرون به صرفه خود با نام‌های Desire 626، Desire 626S، Desire 526، Desire 520 رونمایی کرد.  البته گفته می‌شود تمامی این مدل‌ها به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۲۱۰ تجهیز شده و صرفاً تحت قرارداد اپراتورهایی در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهند شد. اگر یکی از طرفداران محصولات اچ‌تی‌سی بوده باشید، بدون شک آشنایی نسبتا کاملی با گوشی‌های هوشمند میان رده و مقرون به صرفه این شرکت تحت سری دیزایر را دارید. انتظار مشخصات سخت افزاری بالایی را نداریم زیرا به لطف رابط کاربری اج‌تی‌سی این شرکت به خوبی توانسته گوشی های عرضه کند که در کاربرد عادی، عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند. در ادامه همراه باشید.

htc-h2

دیزایر ۵۲۰ از صفحه‌نمایشی ۴٫۵ با رزولوشن ۸۵۴در ۴۷۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای یک گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی با قابلیت تصویربرداری با وضوح ۷۲۰p و دوربین سلفی ۲ مگا پیکسلی می‌باشد. مدل ارتقا یافته این محصول نیز دیزایر ۵۲۶ معرفی شده  استکه به صفحه‌نمایشی ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل در کنار ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم، ۸گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی و دوربین دوم با وضوح ۲ مگا پیکسل مجهز گردیده است. یکی دیگر از تفاوت های اصلی این مدل نسبت به دیزایر ۵۲۰ بدنه‌ای جمع و جور تر و با ضخامت کمتر است.

HTC Desire 626s و Desire 626

دیزایر ۶۲۶s دستگاه سومی است که این شرکت معرفی کرده است. نسبت به دو مدل قبلی از صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچ و با کیفیت FHD بهره برده است. ایندستگاه نیز دارای دوربین ۸ مگایپسکل بوده و دوربین سلفی آن به ۵ مگاپیکسل ارتقا یافته کرده است.

HTC Desire 526

HTC refreshes affordable Desire series with four new LTE phones: HTC Desire 626, 626s, 526 and 520 go official

HTC Desire 520

HTC refreshes affordable Desire series with four new LTE phones: HTC Desire 626, 626s, 526 and 520 go official

در این میان اچ‌تی‌سی میان رده برتر خود را نیز به گل سرسبد این سری رونمایی کرده است. گوشی هوشمند دیزایر ۶۲۰  از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۲۸۰ در۷۲۰ پیکسل در کنار ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی با قابلیت تصویربرداری با وضوح ۷۲۰p و دوربین دوم ۵ مگا پیکسل بهره می‌برد. احتمال ورود این اسمارت فون ها به بازار تایوان زیاد است و برای ورود به ایران فعلا زود خواهد بود. منتظر رونمایی از اسمارت فون پرچمدار این شرکت نیر هستیم! نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-refreshes-affordable-Desire-series-with-four-new-LTE-phones-HTC-Desire-626-626s-526-and-520-go-official_id71551″ target=”blank” background=”#46bfb1″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
im80za

در مقابل میان رده سامسونگ که دیشب معرفی شد اصلا ارزشی نداره

mohsen

خداییش دیگه این چه پردازنده ایه…
A8 بهترین میان رده بازاره….دیزایر های ۸۱۶ و ۸۲۰ واقعا عالی بودند ولی اینها اصلا…مگه اینکه بیاد مثلا قیمت بزاره ۱۰۰ دلار..که اونم تقریبا محاله…
وگرنه اصلا ارزش ندارن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....