حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ مشخص شد، ۲۱ مرداد

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

تنها ۴ هفته دیگر تا معرفی و ۳۸ روز دیگر تا عرضه بازار گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس! آیا صحیح است؟ شاید اگر منبع دیگری چنین خبری را به عنوان خبر اختصاصی خود منتشر می کرد زیاد به آن اعتماد نمی کردیم اما وقتی منبع نزدیک به سامسونگی مانند سم موبایل چنین ادعایی را مطرح می کند، باید کمی تامل کرد. با ترنجی باشید تا این خبر را با جزئیات بیشتری دنبال کنیم.

Galaxy-Note-4-N910C-with-android-5-will-be-64-bit-or-no-toranji-5

مراسم رونمایی بعدی سامسونگ که این چند ساله تحت عنوان UNPACKED event شناخته می شود، به گفته سم موبایل در تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۱۵ برابر با ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ مراسم رونمایی بعدی سامسونگ انجام خواهد شد. سامسونگ علاقه ای به تاخیر در عرضه گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ ندارد و ۹ روز پس از معرفی این دو دستگاه، آن ها را به بازار عرضه خواهند کرد، یک برنامه فشرده و حیاتی که به نظر ترنجی، گویا نشان از عدم رضایت سامسونگ من باب عملکرد گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج دارد. تاریخ عرضه بازار گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج + را ۳۰ مرداد عنوان کرده اند.

گلکسی نوت ۵ اولین تلفن همراه هوشمند سامسونگ است که ۴ گیگابایت حافظه رم دارد. این حافظه رم از نوع DDR4 است. پردازنده گلکسی نوت ۵، اگزینوس ۷۴۲۲ است که اولین ساخته سامسونگ است که همه اعضای آن از جمله GPU, CPU, RAM, حافظه و از همه مهم تر مودم LTE مدل Shanon 333 (ساخت خود سامسونگ) رو یک چیپ است، به اصطلاح اولین پردازنده سامسونگ که کاملا به صورت ePOP طراحی شده است. نمایشگر گلکسی نوت ۵ برابر ۵٫۶۷ اینچ و به رزلوشن QHD خواهد بود.

Galaxy-Note-5-schematics-and-concept-renders

درباره طراحی هم احتمال زیادی می رود که شاهد طراحی زیبا و با کیفیت گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج باشیم، یعنی ترکیبی از شیشه و فلز. رنگ بندی گلکسی نوت ۵ را سفید، مشکی، طلایی و نقره ای عنوان کرده اند که بر خلاف ادعای منبع مطلب، در رنگ نقره ای با انتخاب های گلکسی نوت ۴ تفاوت دارد، چرا که نوت ۴ رنگ صورتی را به جای نقره ای داشت.

گلکسی اس ۶ اج+ که تا پیش از این با عنوان گلکسی اس ۶ اج پلاس شناخته می شد هم در کنار گلکسی نوت ۵ معرفی می شود و از این رو این مراسم رونمایی می تواند عنوان بزرگترین مراسم رونمایی سامسونگ را هم از آن خود کند. چرا که دو دستگاه فوق العاده مهم در سرنوش سامسونگ در آن رونمایی می شود. گلکسی اس ۶ اج+ قبلا با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ شایعه شده بود که گویا سامسونگ می خواهد روی این دستگاه پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم قرار بدهد. اندازه نمایشگر گلکسی اس ۶ اج پلاس، دولبه خمیده و به اندازه ۵٫۷ یا ۵٫۴ اینچ خواهد بود.

4-samsung-galaxy-s6-edge

برخی می گویند این استراتژی سامسونگ که می خواهد دو دستگاه را با نمایشگر بزرگ و در یک زمان معرفی کند باعث ضربه زدن به فروش یکی از این دو دستگاه خواهد شد اما باید منتظر ماند و دید!

نظر شما چیست؟ این تاریخ رونمایی و عرضه به نظر شما ممکن است؟ ۲۱ مرداد رونمایی و ۳۰ مرداد عرضه؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/14/exclusive-galaxy-note-5-and-galaxy-s6-edge-coming-august-12-on-sale-from-august-21/” target=”blank” background=”#46bfb1″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ЖǷΣRÏA

سری نوتو خیلی دوس دارم ،ایشالا که چیز خوبی باشه

raminrx7

نمیدونم چرا سامسونگ داره بد استفاده میکنه از نسخه ادج
مثه پارسال یه نوت اج بده بیرون اس۶اج+ چیه دیگه 😐

monarch

شاید به خاطر فروش کمتر نسخه Edge نسبت به نسخه معمولی بود البته به نظر من ممکنه اونی که با لبه خمیده معرفی بشه هم مثل سال قبل پیشوند نوت رو دریافت کنه مثلا note 5 Edge

Blue Tech

شاید به خاطه اینه که اگه ۲ لبه رو خم بده جا نداره قلم بزاره
بلاخره اس پن باید گوشه باشه وسط نمیتونه بیاد کهه :unsure:

Shahspik

پس بلاخره زودتر معرفی میکنه 🙂
بیاد ببینیم چی از آب درمیاد
——————
کلا مرداده خوبیه . مایکی هم وین ده رو عرضه میکنه
ایشالا پرچمداراشم معرفی کنه

حسین

آقا تو متن یه اشتباه وجود داره . کسی هم عجیبه متوجه نشده . لطفا اصلاح بشه
:::

سامسونگ علاقه ای به تاخیر در عرضه گلکسی نوت ۴ گلکسی اس ۶ اج+ ندارد و ۹ روز پس از معرفی این دو دستگاه، آن ها را به بازار عرضه خواهند کرد

گلکسی نوت ۴ ؟؟؟؟؟؟؟؟ گلکسی نوت ۵ داداش !!! یه کلمه « و» هم بین این دو گوشی بیاد بد نیستا .خخخ :rose:

پویا رحمانی

تشکر دوست من اصلاح شد

حسین

برادر این بار چندمه که با دهمین آیدی که ساختی میای این جا تربیت نداشته ات رو نشون میدی . اگه خیلی اعصابت از این کامنتا خورده و مشکل روانی داری خوب جواب نده . مریضی واقعا !!!

پویا رحمانی

کاربر milad72 بلاک شد

raminrx7

نمیشه یجوری بلاک کنین که دیگه سایت رو نتونه باز کنه؟؟ مثلا ای پی رو کلا بن کنین

پویا رحمانی

رامین جان البته همیشه جای بخشش و بازگشت وجود داره منتها در صورتی که شاهد رویه ای متفاوت از دوستان باشیم
در صورت لزوم ما این کار رو انجام میدیم منتها بحث اینجاست که IP مرتبط عوض می شود و رقمی ثابت نیست که بشه روی اون حساب کرد. فارغ از اینها همونطوری که عرض کردم دوستان هر زمانی که با رویه ی دیگه خواهان بازگشت بودند ما با آغوش باز استقبال می کنیم و مشکلی با این موضوع نداریم
موفق باشید

AMIN MILAN

سامسونگ پشت سر هم اشتباهاتشو تکرار میکنه بعد انتظار داره مثل اپل محبوب باشه B-)

chalton

👏👏👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)