حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۵ با رم ۴ گیگ LP-DDR4 عرضه می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 34 دیدگاه | ترنجی

کم‌کم داریم به زمان طلایی پرچم‌دار جدید سامسونگ از سری گلکسی نوت نزدیک می‌شویم و با این نزدیک شدن اطلاعات شرکتی و محرمانه سامسونگ نیز کم‌کم لو می‌روند. طبق اطلاعاتی که امروز لو رفته است گلکسی نوت ۵ با رم ۴ گیگ LP-DDR4 عرضه می‌شود تا برای سامسونگ افتخارات بیشتری درزمینهٔ مولتی تسکینگ کسب کند. همان‌طور که قبل‌تر به انتظاراتمان از گلکسی نوت ۵ اشاره‌کرده بودیم رم ۴ گیگ برای این گوشی تقریباً منطقی به نظر می‌رسید تا امروز که این مورد توسط سم موبایل کاملاً تائید شد و طبق آن چیزی از سم موبایل می‌شناسیم مشخصات لو رفته‌اش از گوشی‌های سامسونگ همیشه درست است.

از دیگر موارد لو رفته از این گوشی که می‌توان در مورد آن کاملاً اطمینان داشت صفحه‌نمایش ۵٫۶۷ اینچی است که احتمالاً با رزولوشن ۲K یا همان Quad HD  عرضه می‌شود که مشابه آن را در نوت ۴ و اس ۶ دیده بودیم. مورد دیگر در مورد طراحی این گوشی طراحی مشابه گلکسی اس ۶ با پشت شیشه خواهد بود که باعث می‌شود این گوشی هم به‌راحتی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند و مانعی برای استفاده از این تکنولوژی در این گوشی نباشد.

مزیت استفاده از رم ۴ گیگ جایی خودش را نشان می‌دهد که با باز کردن برنامه‌های زیاد بازهم امکان سوییچ کردن بین آن‌ها وجود داشته باشد آن‌هم بدون توقف اما تمام این خوبی‌ها وقتی امکان‌پذیر است که سامسونگ مشکل مولتی تسکینگی که در اس ۶ دیدیم را دوباره در این گوشی  تکرار نکند. سامسونگ مشکلات فعلی مولتی تسک در اس ۶ را با این دلیل توجیه می‌کند که با بستن برنامه‌های قبلی و حذف آن‌ها از رم سرعت بیشتری برای باز کردن برنامه‌های جدید مهیا باشد و به همین دلیل بود که این گوشی به‌عنوان گوشی برتر در آزمون استفاده در زندگی روزمره انتخاب شد. به هر حال این مشکل نباید در نوت ۵ وجود داشته باشد زیرا یکی ماهیت اصلی این گوشی انجام مولتی تسک های پی‌درپی و اجرای دو برنامه در کنار هم است. در ادامه نگاهی داریم به برترین عکس موجود از نوت ۵ که مواردی مثل طراحی آن را کاملاً مشخص می‌کند.

1

2

3

4

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/13/exclusive-samsung-galaxy-note-5-confirmed-with-4gb-ram/” target=”blank” background=”#46bfb1″]Sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
34 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadegh_rr

از بابت سری نوت خیالم راحته و تنها برای نوت واژه ی عالی رو باید به کار برد بقیه بهترینن :yes:

arabian men

شخصا فقط از سری نوت خوشم میاد تو سامسونگ بقیه گوشیاش هیچن ولی سری نوت یه چیزی هست!

milad7

ایول سامی… قطعا عالیه :yahoo:

SAMSUNG 2015

پ ن پ! میخواستین برای نوت۵ قدرتسونگ بیاد از رم LPDDR2 1GB استفاده کنه؟؟ :yahoo: :yahoo:

سامسونگ همیشه برترین قطعات ممکن رو که البته تماما ساخت خودشم هست با بالاترین کیفیت مهندسی در محصولاتش کار میکنه تا مشتری حالشو ببره… این طبیعتشه. B-)

حالشو ببر… این شعار مختصر سامسونگ برای سری نوت هست!! :yahoo: :yahoo:

Samsung--Electronics

چند بار گزارش دادم تا این نظرش زشتش پاک شه ولی هی ادامه می ده متاسفانه :negative:
زشته به خدا

Abbas Askari

پاک نشده در انتظار تاییده
تازه مگه من چی گفتم

ali221488

اون عکس از کانسپت اولی .خیلی خیلی جذابه .البته قلمش اینجا زیبا نیست .

Samsung--Electronics

اره
قلمش مثل گوشی ۵۰۰ تومنی هایی بود که ۶ سال پیش با قلم لمسی اومده بودند
طرف قلم نوت ندیده بوده ولی خداییش این رندر ها خیلی از گوشی اصلی خوشکل ترند. واسه همه گوشی ها هم همین طور هست
البته من خودم s دارم ولی سری بعد حتما نوت می گیرم :yahoo:

Just Sony ONLY(فقط سونی)

بترسید از نسل بعدی زد آلترا

ahmadM2

خخخخخخخخ
نوت را ز سر بریده میترسانی؟؟؟
هنوز تولید نشده و نخواهد شد گوشی که بخاد برای نوت قد علم کنه یا شاخ بشه
نوت با قلمش شاخشو میشکنه

محمد کردزنگنه

همیشه سری نوت کمترین ایرادو داشته من سلیقم بیشتر با گوشی های ۵ اینچ جوره اما اگر باتریش خیلی خیلی خوب باشه s4 رو رد می کنم و اگه خدا بخواد نوت ۵ می گیریم این همه منتظر اس ۶ بودم در نهایت ازش خوشم نیومد خواستم نوت ۴ بگیرم ولی دیدم بهتر صبر کنم تا نوت ۵ ولی اگه توی s7 جبران کنه حاضرم باز به سری اس برگردم.

Samsung--Electronics

چه جالب شما هم s4 دارید؟ ۹۵۰۰ یا ۵۰۵
البته من می خوام با نوت۷ یا اس ۸ عوض کنم ( به دلیل درس )

محمد کردزنگنه

بله مال من ۹۵۰۰ فقط متاسفانه من سری اولی که اومد تو بازارو خریدم بعدا شنیدم بعضیاشون مشکل باتری دارن تا الان دو بار باتریشو عوض کردم.کار خوبی می کنی درس مهمتره ایشالا بعد از موفقیت توی درس و کنکور گوشی مورد علاقتو بگیری.

Hasan.sh

بی صبرانه منتظر قدرتنمایی سری z5 در ifa با سنسور و طراحی جدید هستم….
امسال ifaقشنگی در راه
هم از طرف سونی،هم سامسونگ و همhtc…

Samsung--Electronics

امیدوارم که سونی هم یه گوشی خوب بده
اچ تی سی هم همینطور ولی فک نکنم پرچمدار بخواد برای ifa معرفی کنخ ولی خب امیدوارم همه خوب باشند تا هر کی راحت از برند مکرد علاقه اش خرید کنه

Ari khan

از اینکه سایز صفحه رو افزایش نداده خیلی خوشم اومد اما در مورد افزایش رم نظر خوبی ندارم،میترسم سامسونگ بخاطر این میزان رم به بهینه سازی تاچ ویز بی توجه شه!!

میلاد

اگه نت معمولی رو صفحه تخت ولی پشتش شیشه منحنی بزاره فک کنم خیلی خوب بشه

raminrx7

شیشه منحنی! ایده خوبیه واسه نوت :good:

رضا (z best)

خیلی وقته می خوام یه محصول از سامسونگ رو امتحان کنم چون چند سال پیش e250و waveداشتم که چنگی به دل نزد بادا که کلا تعطیل بود
الان منتظر نوتم ببینم چه می کنه ولی برای من هیچی سونی نشه

Abbas Askari

اشتباه نکنی هیچی مثل سونی نمیشه کلا چیزی که سونی میسازه لگشو نمی تونی پیدا کنی
شاید خودت هم بشناسی یه فن سونی بود به اسم مهدی اکسپریا زد داشت رفت فروخت یه g3 گرفت الان خودش داره میگه پشیمونه میگه هیچی مثل سونی نمیشه

farbod_SONY

Z3 رو رد کردم نوت ۴ گرفتم پشیمونم تو اینکارو نکن
سامسونگ فقط برای طرفداری خودش خوبه باهاشون سازگارن

SAMSUNG 2015

شما وقتی نیازت رو نمیتونی درست تشخیص بدی و بدونی چی به سلقیت میخوره چی به سلیقت نمیخوره بهتره بی جا انتخاب اشتباهت رو ربط به طرفدارهای سامسونگ ندی و نگی فقط برای اون ها خوبه چون باهاش سازگارن!!

سری نوت ، پر فروشترین گوشی های هوشمند پس از سری اس و آیفون هستش که به شدت در بازار جهانی محبوبه و یکی از دلایل اساسی محبوبیت سامسونگ در دنیای موبایل هم هست.
سری نوت برای افرادی بسیار حرفه ای در کار با ابزارهای قابل حمل موبایل با نیازهای سطح بالا (طراحان صنعتی، مهندسان نرم افزار، گرافیست ها و… ) طراحی شده که بتونن حداکثر کارایی مدنظرشونو کامل انجام بدن ، کارایی هایی که بسیار فراتر از یک موبایل هوشمند ساده هست… برای شمایی که نهایت کارت ی فیلم دیدنو آهنگ گوش کردنو چارتا عکس گرفتنتو فیلم گرفتنه خرید سری نوت فقط پول حروم کردنه!!

farbod_SONY

دعوا داری؟ B-)

شوخی کردم دوست من.بله حرفای شما درسته اما من بحث کیفیت کردم حالا شما هی بیا اینارو بگو اما بحث من بحث کیفیته.بعدم من چندتا دوست طراح و نرم افزار دارم سرفیس دارن.من نظرم برعکس شماس اگه کسی دنبال این مسائله که شما گفتی اون پولشو حروم کرده با خرید نوت.

SAMSUNG 2015

فربد جان شما منظور من رو اشتباه متوجه شدی (کامنتم رو هم اصلا نخوندی فکر کنم!!)… من دارم میگم شما نیازت رو درست نشناختی و سر دوتا تعریف سامسونگ
ی ها و افراد دیگه از سری نوت جذبش شدی که این از پایه اشتباهه چرا که برای خرید یک محصول اون هم با قیمت میلیونی (اونم با این وضع درآمد!!) باید بسیار سنجیده عمل کنی و هر جزییاتی رو به دقت مورد بررسی قرار بدی مگر اینکه میلیارد باشی و میلیونی پول حروم کردن برات مهم نباشه!!! شما وقتی نیازت در یک ابزار موبایلی در سطحی بسیار ابتدایی هست نباید بیای گجتی رو بخری که بسیار فراتر از نیازته که در نتیجه نتونی درست ازش استفاده کنی و بعدشم فکر کنی که چیز به دردنخوریه و بی کیفیته و کلی برداشت های اساسا غلط دیگه که آخرسر فقط پشیمونی رو برات به جای میذاره و بس… این مورد فقط در رابطه با خرید گوشی نیست در تمامی تصمیمات مهم زندگی هم باید به نیاز و انتظاراتت از انجام یک راه و یا انتخاب یک راه برای رسیدن به یک هدف مشخصی ، کاملا واقف باشی.

بحث کیفیت شد… خب این کاملا برمیگرده به سلیقه ی افراد شما از یک محصول تمام شیشه فلز خوشت میاد که یکی از مبناهای کیفیت رو بر وجود این مورد در گوشی اقرار میدی، این دلیلی بر این نیست که سری نوت بی کیفیت هست یا در ساختش از متریال های مناسبی استفاده نشده یا سخت افزارهای با کیفیتی داره.
نوت۴ از یک شاسی تمام فلزی بهتره میبره که کیفیت ساختش خوب و راضی کنندست (به نسبت اس۶ که این مورد خیلی پیشرفت کردش) و از متریال پلی کربنات با طرح چرم مصنوعی بسیار خوش ساخت هم در درب پشتی استفاده شده که در مجموع از نظر کیفیت ساخت این محصول رو در سطح بسیار خوبی قرار میده… نمیدونم دیگه منظورت دقیقا از کیفیت چیه!! شاید هم کیفیت رو شما صرفا در نام یک برند خلاصه کنی که اون هم باز برمیگرده به سلیقیت!! 🙂

از نظر کارایی هم بله شغل هایی که من در کامنت قبلیم ذکر کردم فقط در حیطه ی فبلت های نوت نیازهاشون ارضا نمیشه چرا که تبلت های رده بالای سامسونگ به خصوص نوت پرو هم هست که انتخابی به مرانب بهتر و بسیار عالی میتونه براشون باشه در کنار سرفیس پرو ها که خودت هم گفتی.
من تنها اشاره ای کوچیک به این کردم که سری نوت در ابزارهای موبایل میتونه برای اون دسته از افراد یکی از انتخابهای خیلی خوب باشه و شما چون نیازت در اون اندازه نیست خرید سری نوت اشبتاه فاحشیه.

دیوی

سری نوت سامسونگ همیشه بدترینه

Samsung--Electronics

ایول دیوی جان :rose:
فقط اشتباه کردی به جای همیشه باید می گفتی هیچ وقت 😉
سری نوت سامسونگ هیچ وقت بدترینه
این طوری درسته :mail:

دیوی

اشتباه نمیکنی… فقط فعل آخر جمله منفی نمیشه… اونجوری ک شما میگی گیج کننده نمیشه…
منفورمی

Samsung--Electronics

پس من اشتباه نمی کردم!!!!!!!!!
نبخشید!!!!!!!
((منفورمی)) شما هم نیستی :heart: :heart: :heart: :heart: :rose: :rose: :rose:

Amir.kik
حسام

بهترین گجت های اندرویدی سری نوت سامسونگ :heart:
عالی عالی عالی

Amin Y

در یک کلام سری نوت رو تعریف کنم باید بگم:بی نظیر….
حتی دارم ثانیه شماری میکنم برا خریدش….

raminrx7

منم تا انقلاب بزرگی تو باتری گوشی ها رخ نده با نوت ۳ خودم راحتم!

Ehsan.YZ

لحظه شماری میکنم واسه نوت ۵ :heart:

Navid

باطری باطری و بازم باطری الان این نوت ۴ من روزی ۲ بار شارژ میخواد اما بازم خوبه که زود شارژ میشه_تا معرفی بشه و قیمتش واسه ما عاشقان تهی دست تکنولوژی منطقی بشه یه ۸ ماهی طول میکشه درصمن باس کارت حافظه بخوره ۳۲ گیگ کمه و ۶۴ هم قیمت خون … تو ۱۵ روز ۳۲ گیگ گوشی من پر شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....