حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با قابلیت Windows Hello بیشتر آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

نفس ها در سینه حبس شده است. تنها بیست روز تا ۷ مرداد باقی مانده است و طرفداران مایکروسافت بی‌قرار هستند . همگی منتظر دریافت یک حس جدید از مایکروسافت هستند. به‌‌راستی که انتظارات کاربران و تحلیلگران از رموندی‌ها بسیار زیاد است. دو حالت بیشتر وجود نخواهد داشت: یا شاهد افتخاری بزرگ برای مایکروسافت خواهیم بود و یا یک شکست سهمگین. پیروزی بسیار محتمل تر از شکست است و مایکروسافت تمامی افراد خود را بسیج کرده تا بتواند ویندوزی بدون نقص را به بازار‌های جهانی عرضه کند. Windows Hello یکی از قابلیت‌هایی است که می‌تواند مقدمات یک پیروزی را برای مایکروسافت فراهم سازد.

با ترنجی همراه باشید…

 چندین ماه پیش مایکروسافت در کنفرانس معرفی ویندوز ۱۰ از ویژگی امنیتی جدیدی پرده برداشت که نام آن Windows Hello بود. ویژگی امنیتی جدیدی که به کاربران اجازه می‌داد با استفاده از لوازم جانبی مانند  اسکنر قرنیه‌ی چشم٬ اسکنر اثر انگشت و همچنین اسکنر چهره (دوربین) به قفل گذاری و عدم دسترسی به سیستم عامل برای دیگران و ایجاد امنیت بیشتر در رایانه‌ی شخصی خود بپردازند. حال در جدیدترین بیلد ویندوز ۱۰ که ۱۰۱۶۶ نام گرفته است این قابلیت به شکل کامل‌تری ظاهر شده است و سایت WinSuperSite با استفاده از دوربین (The Intel RealSense 3D Camera (F200 این قابلیت را سنجیده است. هم‌اکنون با هم به تماشای ویدیوی مربوط به نحوه‌ی استفاده و عملکرد این سیستم امنیتی در ویندوز ۱۰ می‌نشینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/Oakx3[/aparat]

همانطور که در ویدیوی مربوطه مشاهد کردید٬ عملکرد این سیستم امنیتی بسیار خوب است و سرعت واکنش دهی سریعی دارد. با استفاده از دوربین بالا می‌توان یک تصویر دیجیتالی را به عنوان رمز عبور به سیستم شناساند و از آن به عنوان گذر واژه امنیتی استفاده نمود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://microsoft-news.com/windows-hellos-facial-recognition-feature-on-windows-10-build-10166-gets-demoed-in-new-video/” target=”blank” background=”#46bfb1″]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Abbas Askari

امیدوارم ویندوز ۱۰ بترکنه هم موبایلش و دستکاپ

Shahspik

بنظرم میترکونه. 🙂
فقط امیدوارم روو پرچمدارشم این قابلیت باشه

Blue Tech

عژژژبــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابا بس کنن من همینطوری بین اندروید و آی او اس موندم الان ویندوزو ویندوز فونم اشاره شد
واییی اصلا میگین هفت مرداد یاده هفته ی اول مرداد میوفتم
کنکور
کنکور 😥

Shahspik

اوووووووووووووووووف چقد کار داری تو

Blue Tech

نچ نچ نچ :scratch:
نگاه کن اصلا استرس کنکور گرفته منو اضافه رو نوشتم اشاره
آخه چتو!؟ :unsure:
دیگه کارم از غلط تایپی گذشته 😥

sajad

خوبه هر چه زود تر بیاد ببینیم چیه این وین ۱۰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com