حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سهام اپل به کمترین میزان خود در پنج‌ ماه گذشته رسیده است

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

دیروز خبری درمورد این‌که قیمت سهام اچ‌تی‌سی به پایین‌ترین میزان خود در ده سال رسیده است، منتشر شد و یکی از دلایل برای این فاجعه مالی، بازار قوی چین بود که  هم‌اکنون تقریبا هرکسی را تحت تاثیر قرارداده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

حتی اگر شما در حال اوج‌گرفتن در بالای زنجیره غذایی هستید، هنوز در وضع موجود تغییردادن بازار نیستید. اگر ما را باور نمی‌کنید، از اپل بپرسید. با این‌که میزان بیشتری از سودها در صنعت اسمارت‌فون را بدست می‌آورد، اپل نیز احساس‌‌کرده که در افتصاد بزرگ چینی کاهش‌یافته است.

سهام این شرکت کوپرتینویی ۲٫۱ درصد افت‌داشته است و ۲٫۵۳ دلار از ارزششان را از دست داده‌اند. در روز پنج‌شنبه، قیمت هر سهم این شرکت ۱۲۰٫۰۶ دلار بود که به پایین‌ترین میزان بعد از ۹ فوریه (۲۰ بهمن) امسال رسیده است. در ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) سال جاری بود که قیمت هر سهم به میزان بالای ۱۳۴٫۵۴ دلار رسیده بود.

چین یکی از جزء اصلی در پیروزی مالی اخیر شرکت اپل بوده است و قطعا کشور چین از بازارهای اصلی اپل محسوب می‌شود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apples-stock-hit-a-five-month-low-the-dormant-Chinese-economy-is-to-blame_id71408″ target=”blank” background=”#377431″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.iPhone

اپل سود خودشو مرده تو این چند ماه
الان همه منتظر ایفون های جدید هستن

Critic

تولیدات با کیفیت بیشتر شرکت های دیگر مثل سامسونگ سونی ال جی و مایکر و … مهمترین علت است

گرانی

غرور کاذب

ارایه تکنولوژوی روز بصورت قطره ی علل افت هستند که اگر این روند ادامه داشته باشد روزی خواهد رسید که گوشی چینی بر محصول اپل ترجیح داده شود

saber133

داداش خخخخ الان همه این شرکت هایی که گفتی تو کف خودشون موندن…. بین اینا تقریبا فقط سامسونگه که با کلی چیز داره به یک سودی میرسه سونی که هر سال داره ضرر میده و از جیب میخوره بقیه هم دارن سر به سر میکنند یا ضرر میدن………
در ضمین اپل محصول جدیدی تقریبا ارائه نکرده که ماه های انتهایی هست باید منتظر قدرت نمایی
آیفون های جدید. ایپد های جدید . مک بوک هایی جدید باشیم. و همچنین این شرکت غرور کاذب نداره هرچی داره مثل حقیقته .
اما صحب انتهایی روزی میرسه که این چینی ها گند میزنند به دنیای تکنولوژی نه اینکه به همه چی برسد … هیچ وقت از ارش شرکت هایی مثل سامسونگ . سونی اپل و ال جی و … کم نمیشه اینو مطمئن باش همه چی سر انتهای یک قیمته مطمئن باش وقتی یلی راحت یک مقدار از حاشیه سودشونو این شرکت ها کم تر کنند خود شما هم هزار سال بعد باشه بازم دنبال همونی….
در انتها باید منتظر ورود آیفون های جدید باشیم تا دوباره زمان معرفی ببینم سهام اپل چه میکنه.

Critic

جواب شما داداش شمالی خخخخخخخخخخخخخ

قیمت یک سهم شاخص عملکرد شرکت است. مردم عملیات تجاری شرکت را نمی‌توانند از نزدیک ببینند اما به طور حتم، می‌توانند قیمت سهام شرکت را در بازار شاهد باشند.

Critic

در ادامه جهت اطلاع بعضی ها باید گفت

اصلی‌ترین عامل شکل‌دهنده قیمت سهم شرکت نظر سرمایه‌گذاران در مورد ارزش واقعی آن شرکت است.
کاهش قیمت سهام می‌تواند در اثر عوامل درونی و برونی مختلفی اعم از امور مالی شرکت و مسایل کلان سیاسی و اقتصادی جهان، کشور و صنعتی باشد که شرکت در آن فعالیت می‌کند.

milad.tech

به نظر من ۲ تا دلیل داره:
۱-به دست گرفتن بازار چینی ها با محصولات خودشون مثل one plus-oppo-mi وzte
۲-حضور پر رنگ دوباره ی سامسونگ با s6 در بازارهای جهانی

euler

یادم میاد همین دو سه ماه پیش بود که یک گزارش منتشر شد اپل فروش ترین تولید کننده تو چین شده این نوع سقوطها در قیمت سهام عادی هست درست سه سال پیش هم سهام اپل افت کرد ولی دوباره سهامش رشد کرد عملکرد کلی سهام به گزارش مالی و افزایش یا کاهش سود خالص بستگی داره که اخر سال منتشر میشه در اخر فکر نکنم چین بتونه به شرکتهای اصلی فناوری مثل اپل و گوگل یا مایکروسافت ضربه ای بزنه چون هیچ شرکتی نیست که مثل اینها سیستم عاملش روی صدها میلیون دستگاه نصب باشه برای اینکه به این شرکتها ضربه وارد بشه یا باید سیستم عامل پرکاربرد جدید معرفی بشه یا اینکه خود این سه شرکت به جان هم بیفتند

اميد

سهام اپل اومده پایین. گمونم وقتشه برم اپل رو بخرم

Blue Tech

عمرا بفروشمش :mail:

REZA

عجیب نیست چون ایفوناش و فروخته و طبیعیه چون فروشش کمتر شده .
چن وقت دیگه باز رکورد میزنه!

sina sharif

اپل تخفیف هم میدی؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی