حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت ۷۸۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا بحران در بخش تلفن همراه مایکروسافت تمامی ندارد. پس از اخراج تعدادی نوکیای سابق که قرار بود بخشی از مایکروسافت شوند٬ امروز خبر رسیده است که تعدادی دیگر از این کارمندان اخراج خواهند شد و این خبر اصلا خوشایند نیست.

با ترنجی همراه شوید…

اخراج در هر جا و مکانی که باشد٬ موجب غم و اندوه می‌شود. اما اخراج از شغلی که سال‌ها در آن کار کرده‌ای بسیار تلخ است. این ماجرای کارمندان بخش موبایل نوکیاست که حالا به مایکروسافت تغییر نام پیدا کرده است. مایکروسافت در اقدامی ناگوار در سال گذشته ۱۸۰۰۰ نفر از کارمندان بخش موبایل خود را اخراج کرد و این ماجرا در ادامه‌ ی همان تراژدی ناگوار است. امروز مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تعدادی از کارمندان خود را اخراج کند. تعداد این کارمندان چیزی در حدود ۷۸۰۰ نفر است و بیشتر آنان جزو بخش تلفن همراه هستند.

satya-nadella-microsoft-msft-7145

به نامه‌ی رسمی ساتیا نادلا به کارمندان خود در این رابطه توجه کنید:

ما در حال حرکت در سمت استراتژی پرجنب و جوش برای رشد کسب و کار اکو سیستم و بخش موبایل خود هستیم. در کوتاه مدت ما یک تلفن همراه موثر تر را وارد بازار خواهیم کرد با همان اختراعات قبلی همراه با حرکت رو به جلو و اختراعات جدید که در دراز مدت جواب خواهد داد.

در زمان بالمر بخش تلفن همراه نوکیا توسط مایکروسافت به ارزش ۷٫۸ میلیارد خریده شد و هزینه‌ی زیادی را برای مایکروساقت به همراه داشت اما رموندی ها تاکنون نتوانسته اند نتیجه‌ی خوشایندی از این عمل خود به دست آورند و نگاه آن‌ها تنها به آینده است. پیش بینی می‌شود با عرضه‌ی پرچمداران جدید مایکروسافت شاهد رشد بیشتر سود این شرکت باشیم. وضعیت مالی بخش موبایل مایکروسافت در حال حاضر اصلا خوب نیست و سود آنچنانی از فروش موبایل عاید مایکروسافتی‌ها نمی‌شود.

[su_button url=”http://microsoft-news.com/microsoft-confirms-layoffs-of-7800-positions-primarily-in-the-phone-business/” target=”blank” background=”#377431″]Microsoft-News[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammadh hossein

واقعا که مایکروسافت داره به کجا پیش میره. معلومه حسابی خوردن به بن بست. به نظر من که باید طراحی ویندوز فون رو یه تغییر خیییلی اساسی بده. هم اینکه ساده تر بشه کارها و هم شخصی سازی بیشتر وجود داشته باشه و مسلما یه رابط کاربری زیبا تر.

grimm

شما که نمیدونی دلیلش چیه شایعه درست نکن مایکروسافت هم مثله همه شرکت ها سعی در کوچک کردن و سرعت بخشیدن به قسمت موبایل داره که این کارو کرده این اولین باری نیست که یک شرکت چنین کاری انجام میده و نویسنده محترم لطفأ به جای اخراج از کلمه تعدیل استفاده کنید چون این کار مایکروسافت دقیقأ مثل این میمونه یه مغازه ای به دلیل بی نیازی مردم از اجناسش تعطیل و کارکنانش تعدیل بشن ( کارمنداشم نباید زیاد نگران باشن چون سابقه کار تو شرکتی مثل مایکروسافت چیز کمی نیست و خیلی راحت می تونن کار پیدا کنن کاش من یک سال بدون حقوق تو مایکروسافت کار کنم بعد اخراج بشم)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com