حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزنیاک درباره آخرین تریلر فیلم استیو جابز چه فکر میکند؟

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

روز چهارشنبه دومین تریلر از فیلم جدید استیو جابز منتشر شد تا به هواداران این فیلم دید بهتری از موضوع کلی فیلم ارائه کند. استیو وزنیاک، یکی از بنیان گزاران اپل، مدت زیادی همراه استیو جابز بوده است. پس حتما نظرات جالبی درباره این فیلم جدید خواهد داشت. با ترنجی همراه شوید.

وزنیاک دوست داشتنی اخیراً به برخی صفحه های اولین تریلر Jobs علاقه نشان داده است. البته اشاره هم کرده است که برخی قسمت ها اشتباه بیان شده است. برای مثال در اولین تریلر در یکی از صحنه ها استیو وزنیاک درحال تاسف خوردن از صحبت های استیو جابز درباره اعتبار محصولات این شرکت است که به گفته وزنیاک هیچ وقت این طور نبوده است. او میگوید “من هیچگاه اینگونه صحبت نمیکنم”. وزنیاک اضافه میکند : “من هیچ گاه دزدیده شدن رابط کاربری گرافیکی را متهم نکرده ام و هیچ نظری درباره دزدیده شدن اعتبارم نداده ام”.

او همچنین میگوید که در ابتدا شخصیتش را در این تریلر تشخیص نداده است! با وجود اینکه نقش استیو وزنیاک را Seth Rogen که اندکی شبیه یک استیو وزنیاک جوان است را بازی میکند، ولی نه او و نه Michael Fassbender (که نقش جابز را بازی میکند) شباهتی به این دو یار بنیان گذار اپل ندارند که واقعا راست هم میگوید. مطمئن باشید در مرتبه اول، کسی که نقش استیو جابز را بازی میکند را نخواهید شناخت! البته وزنیاک میگوید که باعث افتخارش است که Rogen نقش او را بازی میکند.

با وجود برخی نکات اشتباه و بازیگران این فیلم استیو وزنیاک میگوید که از این تریلر بسیار لذت برده است و منتظر پخش شدنش خواهد بود. فکر میکنیم استیو وزنیاک از این فیلم بیشتر از فیلم قبلی جابز خوشش آمده است! این فیلم در ماه اکتبر روی پرده های سینما خواهد رفت.

[aparat]http://www.aparat.com/v/ESNpG[/aparat]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs