حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس ۲، یک گیگابایت رم بیشتر از وان‌پلاس ۱ خواهد داشت

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

وان‌پلاس ۲ در ۲۷ ژولای (۵ مرداد) معرفی خواهد شد و تاکنون شایعات زیادی از این اسمارت‌فون “پرچم‌دار کُش” شنیده‌ایم. سخت‌افزار این گوشی نسبت به نسل قبل خود پیشرفت زیادی خواهد داشت و یکی از برتری‌های این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌ها، رم آن است که به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

وان‌پلاس ۲ با یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰، یک پورت USB Type-C و با قیمتی کمتر از ۴۵۰ دلار خواهد آمد. گویا وان‌پلاس ۲ به رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد که در بخش رم، این اسمارت‌فون چینی نیز یک قهرمان خواهد بود. رسما اعلام‌شده است که این گوشی به یک گیگابایت رم بیشتر از وان‌پلاس ۱ مجهز خواهد شد. قطعا رم ۴ گیگابایتی از مشخصات برجسته این گوشی به حساب می‌آید.

رم این گوشی از نوع LPDDR4 خواهد بود که نسبت به LPDDR3 یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. اسمارت‌فون‌های جدیدی که عرضه می‌شوند، به این نوع از رم‌ها مجهز شده‌اند. قرار است وان‌پلاس ۲ طی مراسمی در ۲۷ ژولای (۵ مرداد) معرفی شود و گویا این شرکت برنامه‌هایی برای معرفی دارد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-2-will-have-1GB-of-RAM-more-than-its-predecessor-but-thats-not-all_id71280″ target=”blank” background=”#377431″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HG S

هر چند گوشیه خوبیه اما تو ایران مثل نسخه اولش قطعا گیر نخواهد امد!!

beta

قطعا رقبا هم بیکار نمی مانند

Ari khan

اندروید خالص اگه مشکل نشت رمش حل بشه ۳گیگ رم هم خیلیه براش نمیدونم این ۴ گیگ رو چیکار داره اخه؟؟؟

Mahdi

الان ۱۸ گیگ رم داریم🤕🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی