حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Live screen streaming سونی برای اهالی بازی، پخش زنده محتوای نمایشگر

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

سونی تا پیش از این قابلیت های ویژه ای را به صورت پیش فرض داشت که واقعا عالی بودند. برای مثال با قابلیت Live on Youtube که در دوربین وجود داشت شما به صورت مستقیم می توانستید صحنه ای که از آن فیلم برداری می کنید را روی یوتیوب پخش زنده کنید. و یا با قابلیت Screen Record که برای اولین بار توسط این شرکت روی اندروید ۴٫۴٫۴ به صورت پیش فرض ارایه شد و با آن می توانید از محتوای نمایشگر خود فیلم بگیرید. اگر نقد و بررسی اکسپریا زد ۳ کامپکت را به یاد داشته باشید، این قابلیت را برای شما شرح دادیم. حالا سونی قابلیتی که تلفیق این دو است را تحت عنوان Live Screen Streaming معرفی کرده است و به نظر ما کاملا جذاب و مفید است.

در این قابلیت شما قادر هستید هر آنچه که روی موبایلتان در حال اجرا است را به صورت زنده روی دو سرویس Youtube یا Twitch پخش کنید. حال این محتوا می تواند بازی باشد، می توان فیلم باشد، می تواند آموزش انجام کاری باشد و یا … بیایید کمی خلاق باشیم، همین حالا به ذهن ترنجی رسید که این سرویس حتی برای آموزش از راه دور هم کاملا مفید است، چرا که در این سرویس شما قادر خواهید بود تا صدا و تصویر خود را هم به محتوای نمایش داده شده روی نمایشگر بیافزایید و این به شما اجازه می دهد که حتی از راه دور چیزی را آموزش دهید. همانطور که می بینید می تواند استفاده های خیلی خلاقانه ای داشته باشد.

Live-screen-streaming_0_result-150x150

اگر برای شما جالب است که چطور، اسکرین شات های زیر را به شما نشان می دهیم:

همانطور که می بینید کیفیت خروجی را هم می توانید تعیین کنید. این به شما اجازه می دهد که حتی از مراسم های خاص یک پخش زنده را داشته باشید، چیزی شبیه به همان Live On Youtube که قبلا وجود داشت. اگر هم از اهالی بازی باشید که دیگر خوراک شماست و می توانید دوستانتان را با مهارت در بازی خود، شگفت زده کنید. قبل از پایان دادن این مطلب باید بدانید که این سرویس تنها روی آخرین محصولات سونی یعنی Xperia Z3+ و اعضای خانواده اکسپریا زد ۴ اجرا می شود. در ضمن این برنامه هنوز برای همه کشور ها عرضه نشده است و می تواند در دسترس بودن برای کشور خود را از گوگل پلی (دانلود Live screen streaming سونی)  پیگیری کنید. نظر شما درباره این برنامه چیست؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/07/07/sonys-live-screen-streaming-app-allows-mobile-gamers-to-stream-live/” target=”blank” background=”#377431″]XperiaBolg[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

جالبه. بدرد کل کل تو بازی میخوره

Ali SONY

قابلیت خوب ولی بدون کاربرد در ایران با این اینترنت!!!!

HEDAYAT

این قابلیت در ps 4 هم بود و فکر کنم قابلیت جذابی برای دوستداران game باشد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)