حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با نابودگر جنگ نکنید، بیاید و صاحب یکی از آن شوید!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مسلما وقتی شما به دنبال یک وسیله شیطانی برای دکور منزلتان میگردید، کسی به شما نمیگوید که یک دستگاه نوشابه ساز یا هرچیز دیگری را امتحان کن! آنهم زمانی که عاشق سری فیلم های نابودگر باشید، پس احتمالا فکر یک “مجسمه ترمیناتور نیم تنه” می افتید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شما را با یک مجسمه فوق العاده برای دکور منزلتان آشنا کنیم.

نابودگر از شبکه Skynet از سال ۲۰۲۹ به سال ۱۹۸۴ در شهر لس آنجلس فرستاده شده است. نابودگر مدل ۱۰۱ از سری ۸۰۰ تنها یک وظیفه دارد، کشتن سارا کانر مادر جان کانر، رهبر جنبش انسانی در آینده. این محور اصلی سری فیلم های نابودگر بوده است که به تازگی، یک نسخه جدید از این سری به نام Terminator Genisys عرضه شده است. حال با عرضه این فیلم، یک مجسمه نیم تنه ای از نابودگر مدل ۱۰۱ به طول حدودا ۵۰ سانتی متر و عرض ۴۳ سانتی متر برای فروش در بهار سال آینده معرفی شده است. این مجسمه دارای دو چشم سرخ است و یک جمجمه فلزی که میتوان گفت تا حدودی وحشتناک هم هست! کافیست به تصویر مطلب خیره شوید تا متوجه موضوع شوید!

خوشبختانه این نابودگر برای کشت و کشتار برنامه ریزی نشده است! این مجسمه ۹۰۰ دلار قیمت دارد و همانطور که گفتیم بهار سال آینده آماده فروش خواهد شد. اگر حقوق ماهانه شما برای خرید یکی از این مجسمه ها کافی نیست، میتوانید با یک برنامه پرداخت منظم (همان قسطی خودمان!) صاحب این مجسمه فوق العاده شوید.

2

 

اگر شما یکی از خوره های جمع کردن این مجسمه ها برای کلکسیونتان هستید و نمیتوانید صبر کنید، هم اکنون میتوانید یک نابودگر مدل T600 یا یک مجسمه تمام اندازه از T800 را تهیه کنید. مگر کسی بدش میاید که روی تخت خوابش دراز بکشد و یک مجسمه ترسناک ترمیناتور با چشمان قرمز به او خیره شود؟!

[button url=”www.Cent.com” postid=”” style=”btn-success” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]منبــع: CNET[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dooste.man83

عاشقشم
عالیه
کاش تمام قد بود و جرکت هم میکرد یا حرف هم میزد
میدادم همه کارهای خونه رو بکنه …جارو بزنه …لباس بشوره … غذا درست کنه
هر شب هم براش فیم ترمیناتور رو میزاشتم ببینه کیف کینه

Different_boy

بدجور به درد بچه های شیطون میخوره.بذاری ورودی اتاقت تا یکی از اینها در رو باز کرد که فضولی کنه تا اخر عمر پشیمون بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs