حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی اکسپریا زد ۳+ (+Xperia Z3) : به بهانه زیبایی ، پرسش و پاسخ

نوشته

8 سال قبل | 95 دیدگاه | ترنجی

دیشب، ۹۴/۰۴/۱۵ با هم نقد و بررسی سونی اکسپریا زد ۳+ را  خواندیم. ترنجی همواره سعی می کند تا علاوه بر فاکتور سرعت و به روز بودن، کیفیت مطالب را در شان مخاطبین محترمی همچون شما، نگاه دارد. هر کاری هر چقدر بزرگ و عالی همواره کاستی هایی دارد و این اجتناب ناپذیر است. در بررسی های ترنجی سعی می کنیم تا خود را به جای یک کاربر که می خواهد این دستگاه را بخرد یا درباره آن تحقیق کند قرار دهیم و تمام فاکتورهای مهم را در بررسی بیاوریم اما شاید همچنان موردی مانده باشد به ذهن ما نرسیده یا از قلم افتاده باشد. سری پست های جدید “پرسش و پاسخ” بعد از هر نقد و بررسی منتشر خواهد شد و در آن ما به سوالات شما درباره این دستگاه پاسخ خواهیم داد. امروز نوبت به پرسش و پاسخ اکسپریا زد ۳+ است.

Xperia Z3 plus review-Toranji (18)

شرایط این پست از این قرار است و امیدواریم برای نظم بیشتر آن ها را رعایت کنید:

پست از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ به صورت آنلاین بررسی می شود و پاسخ تک تک شما عزیزان داده خواهد شد.

حداکثر مدت زمان پاسخگویی به سوالات شما ۴۵ دقیقه است.

پس از ساعت ۱۶ هم به سوالات شما پاسخ می دهیم اما شاید با فاصله بیشتر.

لطفا سوالات خود را شفاف بیان کنید.

لطفا از پاسخ دادن به سوالات کاربران قبل از پاسخ ما به ایشان خودداری فرمایید.

هر کاربر هر چند سوال که بخواهد می تواند در نظرات متفاوت بپرسد.

Xperia Z3 plus review-Toranji (65)

امیدواریم که در ترنجی بتوانیم اطلاعات صحیح و موثق را به شما بدهیم تا کمک کوچکی در تصمیم گیری صحیح به شما کرده باشیم. این شما و این تریبون پرسش و پاسخ ترنجی!

اشتراک در
اطلاع از
95 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soorena

با توجه به برتری مطلق صفحه نمایش زد ۳پلاس نسبت به اس۶. بر مبنای تستهای دقیق شما در ت.رنجی و برتری نسبی دوربین و عدم مشکل رم، ایا با توجه به حرارت نسبی زد۳پ اون رو برای خرید پیشنهاد میکنید؟

Soorena

این صرفا برداشت شخصی من از پست مقایسه صفحه نمایش ها بود که برتری مطلق با سونی بود. گرچه هنوز سرگیجه ی انتخاب دارم اما با توجه به شکستهای اخیر اس۶ در همین سایت نظرم ببشتر سمت ج۴ و سونیه فعلا.

Note111

تا جایی که ما دیدیم صفحه نمایش زد تری فقط نورش زیاد و و تو هم تصاویر ب سفیدی میزنه.کلا صفحه نمایش های سونی ی حالت سفیدی دارن اگه یگم زاویه دید رو تغیر بدی.پسر عموم زد وان داره اون که کلا تعطیله صفحه نمایشش.تو بررسی همین دیشب تو قسمت صفحه نمایش که زد تری پلاس رو کنار اس ۶ اج قرار داده برو نگاه کن اصلا هیچی توش مشخص نیس.دوربینم که معلومه اس ۶ برتره.کلا این گوشی مشکلات زیادی داره چه دوربین چه صفحه نمایش پردازنده هم که تعطیله.ولی به نظر من هیچوقت با چشم عادی نمیشه بهترین عکس و بهترین صفحه نمایش با رنگ دقیق رو از هم تشخیص داد.اینا فقط تو ازمایشگاه و با دستگاهای پیشرفته تشخیص داده میشه که کدوم رنگ ب واقعیت نزدیکتره.هیچکس نمیتونه ادعا کنه که با چشمش دقیق ترین رنگا رو میتونه تشخیص بده.و با یک عدد دوربین هم از صفحه نمایش عکس گرفتن و تشخیص دادن بنظرم مقایسه درستی نیست.چون هر کدوم از این صفحه نمایش ها تو عکس ی جور دیگه نشون داده میشن

milad7

با توجه به بنچمارک پایین این گوشی.آیا توان نزدیک شدن به سطح عملکرد پرچمداران امسال را داره یا در سطح پرچمداران سال گذشته است؟ :rose:

MohammadR

سلام آقای عطایی گل…
من تو پست نقد و بررسی یه سوال کرده بودم بیارمش اینور؟

MohammadR

بنظرتون من اس ۶ رو بگیرم یا زد ۳ + یا …؟
۱٫ من فیلم زیاد میبینم تو گوشی
۲٫ عاشق موسیقیم و دوست دارم گوشیم هنذفری خوبی داشته باشه
۳٫ وبگردی زیاد میکنم
۴٫ بازی هم همینطور
۵٫ تو برنامه های اجتماعی زیادی هم هستم و مدام از این میروم تو اونیکی
۶٫ دوربین بخصوص دوربین سلفی برام خیلی مهمه
۷٫ صفحه نمایش پر نور دوست دارم و دوست دارم رنگ هارو خیلی قشنگ نشون بده
۸٫ خوش دست و خوش قیافه باشه و جنس بدنشم خوب باشه
حالا بنظرتون با این نیازهام انتخاب s6 عقلانی هستش؟چون شما با اکثر پرچمدارایه امسال کارکردید میدونم که راهنمایی شما خیلی بدردم خواهد خورد خیلی ممنونالبته یه دوستی هم نوت ۴ رو پیشنهاد داده بود ولی خودم دلم زیاد راضی نیست…

MohammadR

دمت گرم آقای عطایی تصمیم گرفتم s6 بگیرم خیلی ممنون

SAMAN_H

میخواستم بدونم در استفاده ی معمولی حرارت گوشی در چه سطحی نسبت به رقبا قرار میگیره
و اگر صلاح دونستید میخواستم دوربین و صفحه نمایش گوشی رو نسبت به رقباش رتبه بندی کنید
ممنون

riofarina

هندزفریش تو همه نسخه ها همینه، مثلا سفارش اروپا یا خاور میانه؟ با توجه به قیمت دستگاه و قیمت هندزفری با کیفیت و با توجه به هندزفری g4 و s6 آیا این هندزفری قابل قبوله؟ بنظر شما قصد سونی ارزان سازی بوده؟

Moazez

من برای یکی از دوستام خریدم mh750 تو جعبه بود. خیلی احتمالش کمه که این هندزفری تو اکثر جعبه ها باشه چون تو z3 هم تو تعداد محدودی این هندزفری بود و بعداً همشون دیگه mh750 داشتن.

riofarina

خب یه هندزفری خوب در حد هندزفری g4 بخوای بخری باید ۲۰۰ هزینه کنی، این اصلا قابل قبول نیست و یک عیب بزرگ برای سونی محسوب میشه. ممنون بابت پاسخ

Moazez

از نظر صفحه نمایش و دوربین در حالت اتوماتیک که با دو پستی که دیدم ازتون مطمئنن این گوشی برتر از s6 هست ولی سوال من اینه آیا برداشتن قابلیت تنظیم دستی iso بخاطر این نیست که رو ۲۰٫۷ مگاپیکسل تا ۱۲۸۰۰ ایزو بصورت اتوماتیک بالا بره؟!! یعنی ما قبلا در z3 ایزو تا ۸۰۰ داشتیم. ممکنه الان خودش اتوماتیک بالاتر ببره چون این قابلیتو قفل کرده؟

Note111

البته معزز جان با چشمای برزخی شما دوربین و صفحه نمایشش بهتره از اس ۶ هست.صفحه نمایشو من اصلا قبول نداره تو همون عکسا که از دوربین از صفحه نمایش عکس گرفتن که بازم این نوع مقایسه رو قبول ندارم.بلز اس ۶ بهتر و واقعی تر بود و عکسا رو با جزییات بهتر نشون داده زد تری پلاس هم که ففط نورش زیاد و ب سفیدی میزنه تو همونا عکسا.این چیزا فقط تو ازمایشگا و با دستگاهای پیشرفته تشخیص داده میشه که کدوم رنگ بهتره و واقعی تره.

HG S

به نظر شما بین رابط کاربری اس۶ و زد۳ پلاس کدام یک روان تر و امکانات بهتری عرضه می کنند.آیا مشکل رم اس ۶ باعث می شود تا قید این گوشی را بزنیم یا به نظرتان با آپدیت حل خواهد شد.

K.m

با سلام،خسته نباشید.تو تست اسپیکر فرمودید شیشه پشت میلرزه،آیا روی کیفیت صدای خروجی هم اثر گذاره؟چون در مورد z3c این مورد فوق العاده اثر گذاشته بود و صدای محبوس شده از بلندگو بیرون میاد به علاوه لرزش نمایشگر.
(در جریان هستم که به خاطر قابلیت ضد آب هست،فقط میخوام بدونم بهتر شده)با سپاس

Note111

من از سایت های معتبر خارجی از ی کاریشون خیلی خوشم میاد اینکه بدون رو درواسی گوشی رو بررسی میکنن و بر اساس دوربین یا صفحه نمایش با سایر گوشیا امتیاز میدن و بلاترین امتیاز مشخصه مال کدوم کدوم گوشی هست. ولی اینجا و کلا سایت های ایرانی مقایسه میذارن و اخرش میگن شما انتخاب کنید.خب اینجا هر کس بر اساس سلیقه خودش حرف میزنه یا برندی که دوس داره ازش دفاع میکنه و میگن این دوربینش بهتر یا صفحه نمایش بهتری داره.اقایی عطایی سوالم اینه نمیشه شما هم که مقایسه میزارین خودتون در اخر بهترین رو انتخاب کنین تا انتخاب برا من که میخوام گوشی بخرم راحت تر باشه.البته هیچ گوشی بهترین نیست و هر کدوم برتریهای نسبت ب هم دارن.؟البته دلیل هم داره که شما انتخاب رو و مقایسه رو ب کاربر میسپارین یکی میگه جیره خواره یکی انگ طرفداری فلان برند رو بهش میده و جنجال میشه.ولی شما نباید از چیزی ترس داشته باشید من نوعی که اینجا میام باید بدونم کدوم بهتره حرف کاربرا رو هم قبول ندارم چون هر کدوم ب سلیقه خودشون حرف میزنن.هر کی هم ناراحته نباید.واقعیت ها رو باید گفت و قبول کرد.اگه این کارو میکردین خیلی خوب بود؟؟ مثلا من بیام حرف اقای معزز و چندتای دیگه حالا چه سامسونگی باشه چه طرفدار سونی رو قبول کنم که تعصب ازش میباره و تا حالا حرف منطقی ازش نشنیدم.شرمنده که طولانی شد :rose:

OMID SONY BAZ

اصلا قابل قبول نیست بی هیچ چون و چرایی عدد منتشر شده از سایت ها رو باور کنم،تا خود کاربر نبینه هیچی نمیشه گفت

Abbas Askari

من چند روز پیش با z3plus یه نیم ساعت کار کردم گرماش مثل z3 بود نه بیشتر
آقای عط.ایی تو کار های سنگین گرماش از z3 بیشتر هست یا نه؟

master

یک سوال به روش طرفدارهای سونی! البته جدی
با توجه به کیفیت پایین (خطای رنگ زیاد و محو شدن جزئیات) نمایشگر Z3+ در مقایسه با بقیه که در حالت نور حداکثر بود کنجکاو شدم ببینم در حالت نور ۵۰ درصد یا کمتر هم همینطوره ؟ یا بطور کلی با تغییر میزان روشنایی کیفیت تصویر تغییر میکنه یا نه؟

master

ممنون بابت پاسخگویی
فقط خوب میشد اگر این حالت ها تو مقایسه بررسی میشد

HG S

برای وبگردی (حدود دو ساعت در روز) شما z3+ را پیشنهاد می کنید یا s6 . راحتی تو وبگردی خیلی مهمه. با تشکر از زحمات شما.

Myxperia

آقای عطایی صفحه نمایش این گوشی رو در مقابل G4 و S6 چطور ارزیابی میکنین؟

master

ببخشید مگه حالت پیش فرض اس ۶ بیسیک نیست؟
طبق مقایسه ای که انجام دادین حتی بدترین حالت نمایشگر اس۶ دقت رنگ و جزئیات بالاتری نسبت به Z3+ داشت! در مورد جی ۴ نمی تونم اظهار نظر کنم.امکانش هست نمایشگر هر سه رو باهم مقایسه کنید(یه مقایسه بین جی ۴ ، Z3+ ، اس ۶ )؟

Moazez

دوست عزیز تو چرا هی جزئیات جزئیات میکنی؟ شک نکن جزئیات z3+ از s6 بیشتره چرا چون amoled بخاطر کنتراست بیشتر جزئیاتو محو میکنه. اینهمه توضیح دادیم نمیدونم برای چی متوجه نشدی که عزیز من نور زیاد z3+ روی دوربین تاثیر منفی گذاشته بود و دوربین نتونسته بود جزئیات صفحه نمایش z3+ رو بنمایش بذاره. پس اینجا هیچ مشکلی نداره z3+. متوجه شدی یا بشکافم؟ حداقل بیش از ۱۰ بار مقایسه صفحه نمایش با گوشیها انجام دادم. هیچ دوربینی عین دید چشم نمیتونه جزئیات صفحه نمایشو ثبت کنه اللخصوص وقتی نور صفحه نمایش زیاد باشه. اگه آقای عطایی ۱۰% فقط نور z3+ رو کم میکرد متوجه میشدی چقدر جزئیاتش حتی از s6 بیشتره. بنطر من برتری کاملا فاحش بود و شک و شبه ای نداره.

master

دوست عزیز مجبور نیستی وقتی اطلاعات کافی نداری هرچی به ذهنت میاد پشت سر هم ردیف کنی و اینجا به عنوان نظر ثبتش کنی!
اینو دیگه از کجا اوردی؟! “چون amoled بخاطر کنتراست بیشتر جزئیاتو محو میکنه”
این چیزی که گفتی کاملا برعکسه
نور زیادش رو دوربین تاثیری نداشته و این مشکل خود نمایشگر هست.
بله مثل زمانی که شما اون تصویر مقایسه ای بین z3 و اس ۶ گذاشته بودین!نه؟! به نظر میاد شما کلا مشکل تشخیص کیفیت دارین.پیشنهاد میکنم قبل از هر حرفی همی چیز رو خوب بررسی کنین
بعد از خوندن کامنت های اون صفحه به این نتیچه رسیدم:
چیزی که عیان است به گونه ای دیگر هم قابل بیان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Note111

ببخشید چرا نظر من تایید نشده.لطفا بررسی کنید؟

K.m

آقای ع ط ا ی ی ترکموووون کرد 😥

K.m

یه مقدار دیر جواب دادین ،نگران شدم 🙂

SAMAN_H

ببخشید دوباره وقتتون رو میگیرم تو تصویر برداری از مناطق سرسبز گوشی های سونی یکم بد عمل میکنند انگار یه لایه سفید رو صفحه کشیدند آیا شما همچین مشکلی داشتید؟

HEDAYAT

سلام آقای عطایی و مچکر از نقد و برسی بسیار مفید و خوبتون
چند پرسش داشتم
دمای گوشی با وبگردی، اینترنت همراه، و کاربرد معمولی دوربین در عکس برداری و فیلم برداری (full hd) چطور هست؟! در این صورت گوشی کرم میشود یا “داغ” میکند؟
در شرایط نوری خوب در فضای باز (تنظیمات menoul) میتوان عکس های “عالی “کرفت؟ یا فقط خوب هست؟!
سرعت اینترنت در گوشی ها متفاوت هست؟ اگر اینطوره سرعت این گوشی خوبه؟من شنیدم نسخه دو سیم کارت سرعت کمتری نسبت به معمولی دارد؟این موضوع واقعیت داره؟
گوشی رو تا حالا به wi Fi وصل کردید؟!در فاصله های نسبتا دور هم سیگنال خوبی میگیرد؟
و در نهایت از نظر شما ارزش خرید دارد؟!یا کلا منتظر سال بعد یا به قول دوستان “مهاجرت” کنیم به ویندوز یا ios؟؛)
ببخشید طولانی شدند
مچکر از پاسخ شما بزرگوار

HEDAYAT

عزیز اگر مقایسه نکنیم چی؟!کلا در وب گردی، اتصال به اینترنت، دانلود و،،،اینگونه فعالیت ها گوشی گرم میکند یا داغ؟
کلا دوربین گوشی چه دستی چه اتوماتیک در شرایط نوری خوب چطور عمل میکنند؟!
عکس های که میتوان گرفت خوب هست یا عالی؟! در این شرایط هم نویز وجود دارد؟
از نظر شما تهیه مدل دو سیمکارت بهتر هست یا گیر آوردن نسخه تک سیم آن؟
مچکر از پاسخ شما

HEDAYAT

ببخشید آقای عطایی زیادی حرف میزنم!
اما اینطور که از مطالب ترنجی میخوانم فکر کنم واقعا مشکل گرم شدن “افتضاح”هست!یعنی در ظهر تهران هم در زیر نور خورشید حتی نتونستید عکسبرداری معمولی کنید یا full hd فیلم بگیرید؟!
در دمای معمولی هم گوشی مدت کمی full hd میگرفت؟((نویز هم در شرایط نوری خوب …)
ببخشید دیگر ،این روزها زیادی وقت گرانبهایتان رو میگیریم:)
مچکر از زحمات شما

Mohammad FA

سونی همیشه تو کارای جدیدش زیبایی رو دو چندان میکنه برعکس سامسونگ که گوشی ۲۰۰ تومانیش با گوشی ۲میلیون تومانیش از نظرشکل ظاهری تقریبا فرقی با هم ندارن :negative:

Myxperia

موافقم.
طراحی گوشی هایی مثل E3 ، E4g، C4، T3 و….سونی از لحاظ ظاهری شباهت خیلی کمی به پرچمداران این شرکت داره…!
تنها سری M شباهت زیادی به بالا رده های این شرکت داره!
اما سری A سامسونگ و همچنین گوشی هایی مثل grand prime و….اصلا قابل تشخیص با پرچمداران این شرکت نیستن!
قطعاً سونی تو طراحی خلاق تر از سامسونگ هستش….

K.m

برادر عزیز سونی هم زبان طراحیشو تو تمام رده ها اعمال میکنه.دقت کنید خیلی بیشتر به هم شبیه هستن.باز سامسونگ زحمت جابه جایی دوربین رو میکشه.

_SINA_

آیــا بعد از آپدیت هم داغ میکنه؟ (اگر آپدیت کردید توضیحاتی مثل گرم شدن دوربین و خروج بدید/ آیا زمان فیلم برداری ۴k بیش تر شده؟)
_ دوربین به عکاسی زیاد علاقه دارم و دوست دارم زیاد عکس بگیرم آیا با عـکس گرفتن هم داغ میکنه یا فقط ۴K؟ در حالت ۱۰۸۰ چی؟
====
واقعا ممنون هستم که به سوالات پـاسخ میدید و بررسی این گوشی رو دقیق انجام دادید.

REZA

ببخشید .درسته بعد اپدیت بنچمارکش اومده پایین و لی کاری به عددا ندارم بجز قسمت گرافیکش فک کنم امتیاز گرافیک سه بعدیش توی انتوتو ۱۵ هزار بود ولی من بنچمارک انتوتوی ام ۹ رو دیدم اگه اشتباه نکنم ۱۸ هزار بود .درسته؟البته همه ی بازی ها رو تا دو سه سال دیگه راحت اجرا میکنه.

خواستم بدونم امکانات نرم افزازی دوربینش نسبت به رقبا چطوره؟

masoud

خسته نباشید و ممنون از زحمات شما در رابطه با این نقد و برسی.
چندتا سوال داشتم.
۱: قبل از آپدیت ها از گوشی بنچمارک آنتوتو گرفتید یا بعد از آپدیت؟
۲:وقتی از گوشی آنتوتو گرفتید،(از قبل) برای گوشی برنامه هایی دانلود کرده بودید(مثل بازی) یا مثلا با گوشی فیلم و عکس گرفته بودید؟ (یا هر کاری که گوشی رو از حالت پیشفرض اولیه در بیاره) البته بجز دانلود آنتوتو.
۳: حدودن در چه دمایی از گوشی آنتوتو گرفتید؟
ممنون از توجهتون :rose:

pika

سلام
اون پورت بغلِ micro usb اسمش چیه و به چه دردی میخوره؟ تو هیچ سایتی ندیدم بهش اشاره بشه
شیشه های محافظش مال کدوم شرکته و اگه گوریلا نیس مقاومتش در چه حده ینی در حد گوریلا یک دو سه یا چهار
شارژر توی جعبه چند ma هستش و چقدر شارژش طول میکشه (تو بررسی نبود فک کنم)
وقتی باتریش در پخش ویدیو ۲٫۵ ساعت از جی۴ کمتره ممکنه تو بخشای دیگه هم کمتر باشه؟

Hossein_abd

آقا با اجازه من همه ی اوناییرو که گفتی بررسی کردم چون تازه خریدمش، بدون کوییک شارژر از ۰ تا ۱۰۰ دقیقا ۲ساعت ۴۰ دیقه طول میکشه، باتریشم اگه بری تو فون ارنا هم فک کنم بود تو مقایسه با جی۴ فقط تو پخش ویدیو از جی۴ کمتر بود تو همه ی بقیه ی موارد و در کل از جی۴ بهتر بود که نمیدونم چرا سایت فقط اون موردی که تو اون کمتر از جی۴ بود رو نوشته

masoud

بچه ها پیشنهاد میکنم برای زیاد بودن سرعت سایت از پروکسی استفاده کنید و لازم به بیرون رفتن از حساب درحالی که پروکسی فعاله نیس.
سرعتش عالی میشه

Life is a Game

سلام
۱٫آیا در هنگام انجام بازی + شبکه ی Wi-Fi گوشی شما رو از بازی(Clash of Clans-Asphalt)به بیرون میندازه یا خیر؟
۲٫گرمای گوشی در هنگام انجام بازی همانند فیلم برداری ۴k خیلی بالاست ؟ یا کمتر؟
۳٫شما بین Z3 Plus و Z3 کدوم رو برای کاربری روزانه(ّWi-FiوGameوSelfieوشبکه های اجتماعی)پیشنهاد میکنید ؟
“با تشکر”

REZA

راستی ممنون سایت خیلی خوب شده.

واسه گوشی هم بگم هر کی دوسش داره بخرش و شکی نکنه.چون عالیه.

Reza Nasri

باسلام
میخواستم بدونم ایا روانی و سرعت کار با z3+ به اندازه nexus 5 که حتی از s6 سریع تر هست بهتر است یا از لگ و تاخیر رنج میبره ؟

HEDAYAT

ببخشید آقای عطایی زیادی حرف میزنم!
اما اینطور که از مطالب ترنجی میخوانم فکر کنم واقعا مشکل گرم شدن “جدی”هست!یعنی در ظهر تهران هم در زیر نور خورشید حتی نتونستید عکسبرداری معمولی کنید یا full hd فیلم بگیرید؟!
در دمای معمولی هم گوشی مدت کمی full hd میگرفت؟((نویز هم در شرایط نوری خوب …)
ببخشید دیگر ،این روزها زیادی وقت گرانبهایتان رو میگیریم:)
مچکر از زحمات شما

Hossein_abd

تو پست قبلی بررسی اینو گذاشتم به جز من به همه جواب داده بودین لطفا کمک کنین:
با سلام و خسته نباشید آقای عطایی، من ۳،۴ روزه این گوشیرو دارم تقریبا همه ی اونایی که نوشتین درست و دقیق بودن
فقط اون دو تا آپدیتی که گفتین بعد روشن کردن آورد اونموقع گوشی من دست یکی دیگه بود ردش کرده، من چطور میتونم بازم اون آپدیتو بیارم نصب کنم؟ خواهش میکنم کمک کنین

HEDAYAT

ببخشیدآقای عطایی ،کیفیت و دقت رنگ ها (در حالتی که صفحه نمایش در تنظیمات اشباع رنگ نباشد)چطور هست؟
رقبا دقت رنگ بهتری نسبت به این حالت دارند؟در خصوص روشنایی در زیر نور مستقیم آفتاب ، با اینکه کمی به گفته خودتون صفحه براق هست آیا متن ها به راحتی یا “به خوبی”قابل خواندن هستند؟!
این دیگر پرسش آخر بود:)
مچکر از پاسخ شما

_SINA_

لطفا ما رو در جریان جزییات از گرم شدن قرار بدید اگه آپدیتی اومده که رفعش کنه یا اگه اومد بلافاصله خبر بدید.
امروز تو چارسو شاید ۳ دقیقه اپلیکیشن دوربین باز بود عجیب گرم شد! و پرید بیرون.
اگه این مشکل رفع بشه میخرمش.

HEDAYAT

آقای عطایی، هستید!؟
ببخشید، من امروز میخواستم این گوشی رو خریداری کنم،عکاسی این گوشی در شب چطور هست؟!
در عکاسی هم نویز زیادی دارد؟ میتوان در تنظیمات دستی ایزو رو تغییر داد تا نویز کمتر شود؟
مچکر از پاسخ شما ببخشید دیگه،زیادی وقتتون رو میگیرم 😉

HEDAYAT

نکته ای هست که برای خرید گوشی باید به آون توجه کنم؟

HEDAYAT

آقای عطایی چطور میشه با دوربین این گوشی ۴k فیلم برداری کرد؟

HEDAYAT

آقای عطایی
واقعا مچکر زحمات بی دریغ شما برای نقد و بررسی و مقایسه های مختلف،و البته همکارانتان
خیلی به بنده در انتخاب این گوشی کمک کردید، و حتما به خیلی های دیگر هم همچنین

HEDAYAT

ببخشید آقای عطایی ؛)
شما تاچ این گوشی رو در حالت خیس تست کردید؟!چطور بود؟
باید تنظیمات خاصی رو اعمال کرد؟

HEDAYAT

مچکر عزیز
فکر کردم کلاه سرم رفته! ؛)
راستی شما چقدر ۴k فیلم برداری کردید؟

HEDAYAT

مچکر عزیز
فکر کردم کلاه سرم رفته! ؛)
راستی شما چقدر ۴k فیلم برداری کردید؟!

HEDAYAT

آقای عطایی،
شما چقدر توانستید ۴k فیلم بگیرید؟!

amir_narimanpour

تو رو خدا چشتونو وا کنید بابا این چیه میخواید بخرید اگر عشق سونی هستید و واقعا دوس دارید سونی داشته باشید صبر کنید زد۵ بخرید این فاجعه تاریخ سونیه والا من فن هیشکی نیستم اما اینو دیگه نمیشه پرچمدار تلقی کرد ک خود سونی هم اوایل گف زد۳ هنوز پرچمدار ماس
اینم نسخه اصلاح شده زد ۳ هستش اما واقعازد ۳ هنوز بهتره

MahyarZAD

سلام خسته نباشید اگه میشه یه تحلالا نوت ۴ رو با اپدیت جدید انجام بدید ببینیم چی شده !!!

Erfan_m

سلام..آیا هندزفری Z3+ مدلش MH750 یا MH410C آخه یه فروشگاه اینترنتی که اینو میفروخت نوشته بود واسه Z3+ داره MH410C رو میده و واسه Z3 داره MH750 رو میده و منم MH750و رو Z3+ میخوام. :unsure: :wacko: .آخه Z3 که مدلش پایینتره نمیشه هندزفریش بهتر باشه.هرکی گرفته خواهشا جواب بده برام خیلی مهمه.مدلشم سرچ کنید عکسش میاد میتونید ببینید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)