حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام امکان ذخیره تصاویر با اندازه ۱۰۸۰ را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اینستاگرام از زمان آغاز به کار، توجه کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. محیطی زیبا با امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر که بسیار ساده و کاربردی است. اما از زمان شروع این برنامه امکان ذخیره تصاویر تا اندازه ۶۴۰ را برای کاربران فراهم شده بود و این یکی از نقاط ضعف سرویس به‌حساب می‌آمد. حال طبق تحقیقات سایت The Verge، به نظر می‌رسد که اینستاگرام بالاخره امکان ضبط تصاویر با کیفیت بالا را هم ممکن خواهد ساخت. با ترنجی همراه باشید.

در کدهای منبع کشف شده، تصاویری با اندازه ۱۰۸۰ پیکسل هم دیده شده است و البته برخی کاربران هم از افزوده شدن این ویژگی در نسخه پیش‌نمایش برنامه هم خبر داده‌اند.

بر اساس باور بسیاری از افراد، این تحول یک پیشرفت معمولی و طبیعی برای اینستاگرام به‌حساب می‌آید چراکه بسیاری از اسمارت فون ها امکان نمایش تصاویری با اندازه‌های بسیار بزرگ‌تر از مورد گفته شده را فراهم می‌کنند.

افزایش کیفیت تصاویر تنها به مشاهده آن‌ها در برنامه کمک نمی‌کند بلکه امکان پرینت تصاویر با اندازه گفته‌شده را برای برنامه‌هایی مانند Shutterfly، Social Print و Studio را فراهم می‌کند.

البته اینستاگرام تا این لحظه هیچ‌گونه تأییدیه و یا تکذیبیه‌ای را دراین‌باره منتشر نکرده است.

[su_button url=”http://www.techspot.com/news/61247-instagram-now-storing-1080px-images-may-finally-move.html” target=”blank” background=”#377431″]techspot[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
parsa99

اینستاگرام عالیه فقط کاش استیکر اختصاصی برا کامنتا داشت :good:

se7en_boy

تو اینستا که نمیشه عکسا رو ذخیره کرد.تیتر درسته؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....