حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Fast and Furious 6 یک بازی رانندگی فوق العاده برای سیستم های اندرویدی

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

قدم در دنیای Fast and Furious 6 بگذارید، پولدار شوید و با ویراژها و رانندگی آکروباتیک در خیابان های لندن توجه سریعترین و حرفه ای ترین رانندگان را به خود جلب کنید. یک حالت جدید و جالب به نام “سرقت” به این بازی اضافه شده که هیجان آن را دو چندان کرده است. این حالت دارای یک سری ماموریت است و همانطور که از اسمش پیداست شما رانندگی گروهی از سارقان را بر عهده خواهید داشت.

screenshot_1_q90

گرافیک خیره کننده این بازی از جمله نقاط قوت آن به حساب می آید. از طرفی حالت های جدیدی نیز به بازی اضافه شده که یکی از آنها “سرقت” و دیگری “بران یا بمیر” است که هر کدام دارای یک سری ماموریت هیجان انگیز هستند. تنها چیزی که در این بازی نباید فراموش کنید رانندگی با تمام سرعت است. فرقی نمیکند چه خطراتی پیش رویتان است، رانندگی سرسام آور میتواند شما را از همه خطراتی که تهدیدتان میکنند دور نگه دارد. شما در این بازی به پیروی از سری فیلم های Fast and Furious باید با یک سری راننده بسیار حرفه ای و البته اجیر شده رقابت کنید. ضمنا میتوانید در حالت آنلاین به مصاف حریفان واقعی از سراسر دنیا بروید. در این بازی کلیه ماشین هایی که در فیلم Fast and Furious 6 شاهد آنها بودیم لحاظ شده اند به طوری که حس بودن در فیلم به آدم دست میدهد. شما میتوانید هر کدام از ماشین های فوق را خریداری کرده و آن را به دلخواه خود ارتقا دهید.

 screenshot_2_q90

همانطور که گفتیم در حالت سرقت رانندگی خودروی گروهی از سارقان را بر عهده خواهید داشت. در این حالت ابتدا شما طلا و جواهرات سرقت میکنید و بعد تعقیب و گریزی نفس گیر آغاز میشود که باید در آنجا مهارت های رانندگی خود را به نمایش بگذارید. این بازی دارای حالت قهرمانی نیز هست. یعنی شما میتوانید در سری مسابقات (تورنومنت) قهرمانی شرکت کرده و برای قهرمان شدن تلاش کنید. یکی از نکات قابل توجه در این بازی آن است که میتوانید ببینید حریف تان از چه وسایل کمکی استفاده میکند تا یک قدم جلوتر باشد. همچنین در این بازی ماشین شما احتیاج به سوخت دارد و فروشگاهی برای خرید سوخت نیز در نظر گرفته شده که میتوانید با توجه به نیاز خود از آن سوخت خریداری کنید. شما دو موجودی در این بازی دارید یکی موجودی سکه که تعداد سکه های جمع آوری شده تان را نشان میدهد و دیگری موجودی سوخت.

 screenshot_4_q90

جدول بالاترین امتیازات این بازی علاوه بر نمایش بالاترین امتیازات، رقابت های مختلف و جوایزی که برای برنده شدن در هر کدام از مراحل سری مسابقات بازی در نظر گرفته شده است را نیز نشان میدهد. بخشی هم نیز در بازی به نام “جعبه های جایزه تج” در نظر گرفته شده که امکان مشاهده آسان تر جوایز بزرگ بازی را فراهم میاورد. این بازی قابلیت اجرا در بیشتر تبلت های اندرویدی با صفحه نمایشگر اچ دی و کیفیت ۱۰۸۰p را داراست و توصیه میکنیم اگر میخواهید بیشترین لذت را از این بازی ببرید حتما آن را در صفحه نمایشگر بزرگ تبلت ها تجربه کنید.

Download az Iranapps

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shayan

بازی فوق العاده ای فقط حیف همش باید آنلاین باشی

Blue Tech

فقط و فقط Real Racing و Need for Speed
موندم این RR4 کی میاد و چی میشه لامصب :yahoo:
آقا بگذریم از ارور ۵۰۴ و ۵۰۳ این دیگه چه بازییه الان واسه من ۲بار اتفاق افتاد امروز بعد از ظهر یهو انگار وارد اکانت یکی دیگه شدم حالا اولیو یادم رفت اسکرین شات بگیرم ولی دومیو گرفتم
ایناها:
http://……./images/b2fcr8xqj602jegw060n.png

roozbeh.alpha

عه. این که اکانت منه :wacko:

Blue Tech

منم همینو میگم تازه قبل شما رفتم تو اکانت یکی از ادمینها اونجا دیدیم کنار هر کامنت گزینه هایی مثل ویرایش و حذف و… اینا هست

MEGA08

دقیقا حرص آدم درمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....