حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر آنچه از بیلد ۱۰۱۵۸ ویندوز ۱۰ موبایل می‌دانیم

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

تیم توسعه‌ی ویندوز به سختی در حال کار بر روی آخرین نسخه‌ی انقلابی ویندوز یعنی ویندوز ۱۰ است و نسخه‌ی موبایل این سیستم یکی از بخش‌هایی است که دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده‌ است. در راستای همین تغییرات٬ مایکروسافت دست به آزمایشات و تغییرات گسترده‌ای در سیستم خود می‌‌زند و نسخه‌ای آزمایشی زیادی را منتشر می‌کند.

با ترنجی همراه باشید…

اهالی منطقه‌ی رموند٬ همگی در حال تلاش برای یک رسیدن به یک هدف بسیار مهم می‌باشند. هدفی که یکی از این دو نتیجه را احتمالا به همراه دارد: سقوط آزاد مایکروسافت  و یا به پرواز بی بدیل ساتیا نادلا و رفقایش به سوی افق . به هر حال هم‌اکنون برهه‌ی زمانی حساسی است و رموند در تکاپو است.

ویندوز ۱۰ موبایل که چندین و چند تغییر را تجربه کرده است به شکل و شمایل اصلی خود نزدیک می‌شود. تغییرات بسیار بنیادین و اساسی در سیستم صورت گرفته و مایکروسافت توانسته است تا سرپوشی بر تمام انتقادات منتقدین بگذارد. بیلد ۱۰۱۵۸ آخرین بیلدی است که سرنخ‌هایی از آن به بیرون راه پیدا کرده است. بیلدی که مانند تمامی نسخه‌های قبلی خود پیام آور پایداری بیشتر برای این سیستم است و قصد دارد امکانات بیشتری را همانند یک رنگ و قلمو به دیوار تازه بنا شده‌ی ویندوز ۱۰ بچسباند. ظاهرا در این بیلد شاهد افزوده شدن امکان ضبط ویدیو اسلموشن ۱۲۰ فریم به ویندوز ۱۰ هستیم و کاشی برنامه‌های استور و مایکروسافت اج به صورت شیشه‌ای نمایان گشته‌اند.تعدای از انیمیشن‌های سیستمی تغییر کرده‌اند و شکل جالبی به خود گرفته‌اند. برنامه‌های موسیقی و گالری بروز‌رسانی شده‌اند و سرویس کیف پول مایکروسافت نو نوار گشته است. تعداد تغییرات ریز و درشت در این بیلد زیاد است که ما به برخی از آن‌ها تلنگری زده‌ایم. در آخر از شما دعوت به عمل می‌آوریم تا گالری مربوط به اسکرین شات‌های منتشر شده در این رابطه را تماشا کنید:

Ekran-startowy-Build-10158

Aparat-Build-10158

Zdjecia-portfel-Build-10158

Muzyka-glosnosc-Build-10158

 

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/heres-whats-new-in-windows-10-mobile-build-10158-emulator/” target=”blank” background=”#377431″]wmpoweruser[/su_button] [su_button url=”http://wmpoweruser.com/windows-10-mobile-build-10158-emulator-screenshots-gets-posted-online-reveals-new-wallet-app/” target=”blank” background=”#377431″]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK box

به نظرم کاشیای ۸٫۱ بهتر بود تا این

amir nazeriyeh

توی ویندوز ۱۰ به صورت انتخابی میتونن حالت ۸.۱ رو هم انتخاب کنند

Afshar

با اینکه مایکروسافت سعی کرده تمام قسمتهای ویندوز ۱۰ موبایل و دسکتاپ رو شبیه به هم کنه و اینکارو هم کرده ولی نمیدونم چرا این سیستم تو قالب موبایل به اندازه دسکتاپ جذابیت نداره
ویندوز ۱۰ دسکتاپ به لحاظ ظاهری هم یه سیستم حرفه ای و بی نظیره و مک و لینوکس و کروم و… بهش نمیرسن
اما تو موبایل به جذابیت ظاهری iOS و اندروید نمیرسه
نمیدونم شاید اگه iOS اندروید هم تو دسکتاپ جواب نمیدن و به پای ویندوز نمیرسن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com