حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرحله دوم پیش فروش رنو کپچر از سوی ایران خودرو

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | خودرو

با توجه به استقبال هموطنان از طرح های فروش فوری و پیش فروش رنو کپچر و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، عرضه این محصول در قالب مرحله دوم پیش فروش با موعد تحویل پاییز ۹۴ انجام می شود.

دارا بودن گیربکس اتوماتیک دوکلاچه، مصرف بسیار پایین سوخت و موتور ویژه توربوشارژ در کنار قدرت بالای آن به همراه زیبایی منحصر به فرد این محصول و رعایت بالاترین استاندارد ایمنی اروپا از جمله مزایای این محصول است.

براساس این طرح پیش فروش، هموطنان می توانند از روز شنبه سیزدهم تیر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و یا نزدیک ترین نمایندگی مجاز در محل سکونت خود، از شرایط جدید عرضه این محصول برخوردار شوند.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامی اندروید

موضوع افزایش گرمایش زمین خیلی جدیه . مقصر اصلی رو همه صنعت خودروسازی میدونن. خودرو های الکتریکی خیلی کمک کنندن توی این زمینه .

R.L.STINE

وای چه ماشین قشنگی
میخوام 😥

حامی اندروید

چه عرض کنم !! مملکته آخه داریم ؟!

REZA

چرا نظر الکی میدی؟

haftsin

فقط ۸۰۰ تا ازش وارد کردند، تو همون پیش فروش اول، هیچکس ازش استقبال نکرد که دوباره پیش فروش گذاشته، پر رو میاد بازم میگه به دلیل استقبال مردم تمدید شد….
قیمت قطعاتشم که قیمت خون باباهاشون میدن!! خسته نشدین از این همه فریب و دروغ؟! مطمئنم این خودرو هم به سرنوشت کیزاشی و ۴۰۷ و C5 دچار میشه!!!
هیچوقت از خودروهای فرانسوی خوشم نیومده (با اینکه دارم)

Jahandar

اتفاقا در فروش اول هر تعدادی قرار بوده به فروش رفته . اون هم در همان دقایق اولیه . اما مطمئنا بسیاریشون آقایان دلال بودند که میخرند و بعد از تحویل گرفتن ، چند میلیون میکشند روی قیمتش و مردم هم که برای دادن پول به حرامخواران ، همیشه در صحنه حاضرند …
این جناب به ظاهر تولیدکنندهٔ خودرو (ویران خودرو!) هم با این پیش فروش ها پول رو از مردم میگیره و با پول خود مردم هزینهٔ خرید و واردات خودروها رو پرداخت میکنه و تهشم کلی سود میبره . یعنی تولید کنندهٔ ما خودش یه پا دلاله ! به عبارتی شاه‌دزده !
این ماشین هم قیافش بد نیست . اما فضای داخلش تقریبا اندازهٔ پژو ۲۰۶ هست و جادار نیست . ضمن اینکه هنوز معلوم نیست موتورش چقدر در ایران کارایی داشته باشه . برخی میگن با اُکتان بنزین موجود در ایران به مشکل خواهد خورد …
در کل تا وقتی این خودروهای پر استهلاک فرانسوی وارد و تولید میشوند نشاندهندهٔ اینه که آن جنابان مافیای خودروسازی مملکت ، ذره ای به فکر مردم و منافع ایران نیستند وگرنه خودروهای کم استهلاک ژاپنی وارد میکردند یا حداقل سراغ یک آلمانی مثل فولکس واگن میرفتند که اون هم خودروهای اقتصادی خوبی تولید میکنه نه شرکت های فرانسوی که پول ایرانیها رو خوردند و بردند و در تحریم ها پشت ایران رو خالی کردند و دستش رو گذاشتند در پوست گردو ، با این ماشین های پر استهلاکشون و آن قطعات یدکی گران …

REZA

قیمتش چنده.واسه ترافیک های سنگین وپارک کردن میخوره!کوچیکه

Ehsan Toosi

خشکله ولی اسپرتیج ی چیز دیگست

MEGA08

ماشینای کره ایو با اروپایی یکی نکنید.

shahin shah

اروپا قاره هستش کره یک کشور آسیایی هستش. این که دیگه خیلی باید قابل فهم باشه!!! هر دوی خودروهای کشور فرانسه و کره جنوبی اشغال هستن. مثل مابقی جنس های دیگشون…
برترین خودرو سازها در جهان المان ژاپن امریکا و خودروهای سوپر اسپرت ایتالیایی هستن.
دیگه چی باید گفت…

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....