حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ و شارپ، دو تامین کننده اپل برای صفحه‌نمایش اپل آی‌پد پرو خواهند بود

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

بر اساس گزارش منتشر شده از تایوان، دو شرکت سامسونگ و شارپ قرار است صفحه نمایش های اپل آی‌پد پرو/پلاس را تولید نمایند. بدین ترتیب و بر اساس صحبت های منتشر شده از قبل احتمال رونمایی این دستگاه ۱۳ اینچی بیشتر از گذشته جدی شد و اکنون وارد فاز جدیدی از رونمایی رسیده است. در ادامه همراه باشید.

اگر صحبت های مربوط به iPad Pro جدی باشد این محصول باید در پایاین سه ماهه سوم سال جاری یا اوایل سه ماهه چهارم رونمایی شود. به نظر می رسد مراسم رونمایی اپل از آی‌پد های جدید خود یعنی آی‌پد ایر و آی‌پد مینی با مراسم رونمایی از آی‌پد پرو متفاوت باشد. سری آی‌پد پرو بر اساس صحبت‌های منتشر شده در رده ای جدید از محصولات اپل قرار خواهد گرفت و خب انتظار این را داریم که در بازار های عمومی مخاطب خود را پیدا نکند بله شرکت های تجاری یا آموزشی هدف اصلی چنین دستگاهی خواهد بود.

صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ که چگالی ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد در ابتدا قرار بود توسط الجی تولید شود. صحبت های الجی به پایان رسیده است و انتخاب شارپ به عنوان تولید رسمی تقریبا تاید شده به حساب خواهد آمد. شارپ از پس این تولید به اندازه کافی برنخواهد آمد برای همین سامسونگ نیز تولید کننده دوم بیان شده است. اپل هر جوری می‌خواهد روابط خود را با سامسونگ تمام کند اما گویا فایده ای نخواهد داشت.

در نهایت از این محصول چه انتظاری دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sharp-and-Samsung-rumored-to-be-the-two-display-panel-suppliers-for-the-upcoming-Apple-iPad-Pro_id71151″ target=”blank” background=”#377431″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامی اندروید

این چیه آخه سازنده اش چه فکری پیش خودش کرده !!

K.m

با احترام برادر عزیز
برای بعضی مشاغل کاربرد داره.مسلما قبلش بازار یابی شده.روزهای اول که ایپد اومد هم بهش میگفتن لوح سنگی.یا سری نوت سامسونگ

حامی اندروید

از گذشته فقط باید برای آینده درس گرفت .

K.m

فهمت اسم کاربریت معلومه.اگه چهار نفر بود خوششون میومد از این تبلت،گند زدی به انتخابشون.همین فرمون برو

Ali.R

آقای رحمانی ،نام کاربری ایشون واقعا شایسته کاربر ترنجی نیست…
آقای مخملی ، ترنجی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....