حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین مانیتور های سال ۲۰۱۵ [قسمت دوم]

نوشته

8 سال قبل | 29 دیدگاه | ترنجی

به دنبال خرید بهترین مانیتور بازار هستید؟!

آیا هوای یک مانیتور ۴K به سرتان زده و یا برای بازی های پی سی تان یک مانیتور خوب می خواهید و یا شاید هم به دنبال یک مانیتور ارزان برای دفتر کارتان هستید؟!

این مقاله ترنجی برای شما آماده شده است. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

در این مقاله، ما ده ها مدل مختلف از انواع مانیتور ها را بررسی کرده ایم، تا برایتان بر اساس قیمت، کیفیت صفحه نمایش و اندازه، بهترین ها را پیشنهاد دهیم.

لیست ما شامل بهترین مانیتور ۴K برای حرفه ای ها، بهترین مانیتور ارزان و اقتصادی بازار و بهترین مانیتور ارزان برای خوره های بازی است.

همچنین برای تنوع بیشتر و برای این که دستتان در انتخاب بیشتر باز باشد، بهترین مانیتور کوچک و بزرگ بازار را هم به شما معرفی می کنیم. از یک مانیتور متوسط ۲۴ اینچی ۴K تا یک مانیتور ۴۰ اینچی غول پیکر.

دیشب قسمت اول این لیست ده تایی را به شما معرفی کردیم و امشب، ۵ مانیتور دیگر این لیست ده تایی بهترین مانیتورهای سال ۲۰۱۵ را به حضورتان تقدیم می کنیم :

VP2772

شماره ۶ : Viewsonic VP2772

ویژگی های کلیدی :

  • اندازه ۲۷ اینچ، ضفحه نمایش IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰
  • موتور رنگ ۱۲ بیتی، ۱۴ بیت LUT
  • DisplayPort، Mini Display Port،  DVI, HDMI و  چهار عدد USB 3.0

مانیتورهای بزرگ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، این بیشترین شکایتیست که ما از خوانندگانمان می شنویم. پس این مانیتور می تواند پاسخی به این شکایات باشد و برای افرادی که بودجه آن ها کم است یک گزینه خوب است.

ویوسونیک این مانیتور ۲۷ اینچی را با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و با پنل IPS عرضه کرده و قیمتی که برای آن در نظر گرفته کمتر از ۶۰۰ پوند است. البته این بدان معنا نیست که این مانیتور ارزان ترین مانیتور در نوع خود است، بلکه، به لطف ویژگی های عالی، طراحی انعطاف پذیر و کیفیت تصویری فوق العاده در این قیمت یکی از بهترین هاست.

قیمت : ۵۹۸ پوند

امتیاز : ۹ از ۱۰

bdm4065uc-1e8edc903729330c

شماره ۷ : Philips Brilliance BDM4065UC

ویژگی های کلیدی :

  • اندازه ۴۰ اینچی، صفحه نمایش ۴K
  • کیفیت تصویر عالی
  • طراحی هوشمند

این یک مانیتور بزرگ است. اگر شما فکر می کنید که سایز ۲۷ اینچ مانیتورها برای میز کارتان بیش از حد بزرگ است، پس لازم است که شما از دور نگاهی به این هیولا بیندازید! با قیمت ۶۹۰ پوند، این مانیتور از سایر مانیتورهای کوچک تر ۴K، ارزان تر است.

این مانیتور با گزینه هایی متعدد اتصال همراه شده و اسپیکرهای ۷W دارد که دارای صدایی بلند ولی فاقد باس هستند.

شکل ظاهری این مانیتور جذاب است و پایه هایی با طرح براق دارد که البته خیلی این پایه ها روان و متحرک نیستند.این پایه این مانیتور بزرگ را به خوبی به خود متصل می کند و البته بسیاری از گزینه های تنظیم را با خود به همراه ندارد.

کیفیت تصویر این مانیتور فوق العاده است و فیلیپس یک صفحه نکایش با کیفیت استثنایی را برای این مانیتور ارائه کرده است که برای تماشای فیلم و بازی و برنامه های کاربردی بسیار مناسب و عالیست.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، پورتهای متنوعی برای این مانیتور وجود دارد: دو پورت HDMI 1.4 و دو DisplayPort 1.2 و دو جک صدا. همچنین ۴ پورت USB 3.0 در این مانیتور فوق بزرگ وجود دارند.

قیمت : ۶۰۷ پوند

امتیاز : ۸ از ۱۰

  P1110138

شماره ۸ : NEC EA244UHD

ویژگی های کلیدی :

  • اندازه ۲۴ اینچ، صفحه نمایش ۴K
  • دقت و صحت رنگ استثنایی
  • پایه با قابلیت تنظیم کامل
  • سنسور حرکتی صرفه حویی

این مانیتور، یک مانیتور حرفه ای با صفحه نمایش حرفه ایست که می خواهد بالاترین رزولوشن تصویر را در میان مانیتورهای بازار ارائه کند. ان ای سی صفحه نمایش ۴K این مانیتور را در اندازه متوسط ۲۴ اینچ ارائه کرده که برای افرادی که به دنبال مانیتورهای با سایز متوسط اما حرفه ای هستند بسیار مناسب است.

این مانیتور خیلی باریک و یا خیلی شیک نیست. اما همراه با پایه نسبتا کوچک با گودی بلند باریک، دارای کیفیت ساخت عالیست. پایه از جنس پلاستیکی سیاه و سفید مات ساخته شده و تمامی مکانیزم برای چرخاندن و تنظیم حالت ایستاده صاف و متحرک را داراست. مانیتور به لطف این پایه می تواند در حالت ایستاده با چرخش ۳۶۰ درجه به اطراف بچرخد و همچنین می توان لبه بالای مانیتور را جهت تنظیم ارتفاع دید بین ۳۸ تا ۵۱ سانتی متر چرخاند.

مجموعه ای بینظیر از انواع اتصالات به طور عمده در قسمت زیرین این مانیتور قرار دارد : یک ورودی USB 3.0 برای یو اس بی هاب و دو سوکت USB 3.0، دو پیوند دوگانه DVI، دو DisplayPort، دو HDMI و یک جک صوتی ۳٫۵ میلی متری. همچنین در سمت راست یک سوکت USB اضافی و یک خروجی صدا هم وجود دارد.

سنسور حرکتی هم درست در زیر صفحه نمایش قرار دارد که تشخیص می دهد که آیا هیچ کاربری در پشت مانیتور قرار دارد یا نه، که اگر پاسخ منفی بود، این سنسور برای صرفه جویی در انرژی، صفحه مانیتور را به صورت خودکار خاموش می کند.

صفحه نمایش IPS این مانیتور ۲۴ اینچی دارای رزولوشن فوق العاده ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است که تیز و روشن است. ارائه زاویه دید عالی و دوقت و صحت رنگ از نکات برجسته این صفحه نمایش هستند. اما باید بگوییم که متاسفانه این صفحه نمایش به اندازه کافی برای بازی پاسخگو نیست.

قیمت : ۸۰۵ پوند

امتیاز : ۹ از ۱۰

Dell-feature

شماره ۹ : Dell UltraSharp UP3214Q

ویژگی های کلیدی :

  • سایز ۳۱٫۵ اینچ، صفحه نمایش IPS با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل
  • پشتیبانی ۹۷ درصدی از گستره رنگی  Adobe RGB
  • پورت DisplayPort، DisplayPort 1.2، HDMI 1.4، ۴ عدد USB 3.0

اگر شما به دنبال خرید یک مانیتور با سایز ۳۰ اینچ و یا بیشتر هستید و شاید دوست داشته باشید که آن مانیتور ۴K باشد، و اگر واقعا تصمیم به چنین خریدی دارید، ما Dell UltraSharp UP3214Q را به شما توصیه می کنیم.

همانند نسخه های ۲۴ اینچی، این مانیتور خارج از جعبه کالیبره شده و ۹۷ درصد از گستره رنگی Adobe RGB را پوشش می دهد. که این یعنی یک دقت رنگ عالی، و اینکه از استانداردهای دل در طراحی و رابط کاربری در این مانیتور، حتی ذره ای لغزش و کاستی نمی بینیم و این یعنی این که ما همه جوره با یک مانیتور حرفه ای و فوق العاده رو به رو هستیم.

قیمت : ۱۳۱۹ پوند

امتیاز : ۹ از ۱۰ 

featured1

شماره ۱۰ : Samsung UD970

ویژگی های کلیدی :

  • اندازه ۳۲ اینچی، صفحه نمایش ۴K
  • یکنواختی چشمگیر و دقت و صحت رنگ
  • ساخته شده برای حرفه ای ها، اما به اندازه کافی خوب برای بازی و خوره های بازی

این مانیتور با این قیمت بالایش، مشخص است که با هدف کاری متوسط برای خرید هر کسی و هر دفتری ساخته نشده است. باید گفت که مانیتور ۴K سامسونگ UD970 واقعا برای حرفه ای ها ساخته شده است. مخصوصا برای کسانی همچون گرافیست ها که با رنگ ها سر و کار دارند که این مانیتور برای این افراد بسیار مناسب است. صفحه نمایش ۳۲ اینچی این مانیتور با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰، با این وضوح بالا، یکی از باوضوح ترین صفحات نمایش بازار است. در این مانیتور، ارائه رنگ ها دقیق، کنتراست خوب و یکنواختی بسیار قابل ملاحظه است. با وجود آن که سامسونگ این مانیتور را هرگز به عنوان یه مانیتور مخصوص بازی طراحی نکرده، اما تنها، بیشترین خواسته خوره های بازی این خواهد بود که زمان پاسخ دهی تصویر را در این مانیتور پیدا کنند!

هنگامی که این مانیتور را برای اولین بار از جعبه خارج کنیم، خواهیم دید که پایه به مانیتور متصل است. این پایه قادر خواهد بود که مانیتور را در جهت های حرکتی جلو به عقب و چپ به راست جا به جا کند. این مانیتور به اندازه کافی خوب و محکم ساخته شده است که البته این استحکام هزینه هایی را هم داشته است : وزن مانیتور که ۱۳٫۷ کیلوگرم است.

این مانیتور در زیر صفحه نمایش خود دارای یک دکمه فیزیکیست که با چرخاندن آن آیکن ها به صورت برجسته برایتان نمایش داده می شوند. متاسفانه محل قرارگیری پورت ها کاربر پسند نیست و دو پورت USB 3.0 در پشت صفحه نمایش و رو به پایین قرار دارند، به طوری که دسترسی به آن ها کاملا برای کاربران دشوار است. اتصالات دیگری هم در آن قسمت وجود دارند : پورت HDMI 1.4 و یک جفت کانکتور DisplayPort 1.2.

قیمت : ۱۴۹۹ پوند

امتیاز : ۹ از ۱۰ 

شما جای کدام مانیتورها را در این لیست ده تایی خالی می بینید؟

[su_button url=”http://exif.ir/blog/item/171-لنز-در-http://www.trustedreviews.com/best-monitors_round-up.html” target=”blank” background=”#377431″]trustedreviews[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG 2015

مانیتورهای سامسونگ فوق العاده ان!
از برترین برند فناوری کمتر از این هم انتظاری نمیره!! B-) :heart:

(Abbas Askari(Feili

تو خواب آره
در ضمن دستکش یادت نره

R.L.STINE

عباس عسکری
شمام که فقط بلدی بگی:
تو خواب آره 😐
یا
شتر بیند در خواب پنبه دانه
یه وقت با دلیل و مدرک حرف نزنیا:/

(Abbas Askari(Feili

من دیشب گفتم صفحه نمایش z3 بهتر از note4
و note 4 رنگ قرمزو نارنجی نشون میده دروغ که نگفتم
https://toranji.ir/samsung-galaxy-note-4-vs-sony-xperia-z3-amoled-vs-lcd-test-screen/
برو نگاه کن خود ترنجی مقایسه کرده

(Abbas Askari(Feili

من دیشب گفتم صفحه نمایش z3 بهتر از note4
و note 4 رنگ قرمزو نارنجی نشون میده دروغ که نگفتم بجز رنگ سیاه همه ی رنگ های غیر واقعی نشون میده
https://toranji.ir/samsung-galaxy-note-4-vs-sony-xperia-z3-amoled-vs-lcd-test-screen/
برو نگاه کن خود ترن.جی مقایسه کرده

(Abbas Askari(Feili

آقای معزز دیروز عکس گذاشت برو اونا رو هم نگاه کن
سفیدو که صورتی، قرمزو نارنجی و…
پس به چی سامسونگ دلتون خوشه

R.L.STINE

خیلی خب از رنگ نارنجی و سفید می گذریم اون جدول رنگها را بادقت نگاه کن.ببین نوت۴ دقیق ترین رنگها را در بین صفحه نمایش تبلت و اسمارتفون ها را نشون میده حالا z3و ایفون پلاس را ببین که چطور مربع ها و دایره ها روی هم نیستند.حالا که نوت۴ دقیق نشون میده
خوبه که سامی حالتهای مختلف زیادی برای صفحه نمایش گذاشته.

(Abbas Askari(Feili

شما چیکار به اعداد و ارقام روی کاغذ داری حتی خود ترن.جی هم گفته اطلاعات مربوط به z3 توسط فون ارنا قبول نداره
تو دنیایی واقعی z3 یه سروگردن بلا تر از note 4 هست
در ضمن شما چظور میگی دقیق ترین رنگ ها رو داره که رنگ سفیدو صورتی،قرمزو نارنجی،و کل رنگ ها رو غیر واقعی نشون میده
توصیه میکنم عکس های آقای معزز که دیشب گذاشت رو ببینی

R.L.STINE

دوست عزیز من همینجوری نگفتم که دقیق ترین رنگ هارو داره
نوت۴comment image
زد ۳comment image
در ضمن به عکس های آقا معزز هم اعتماد نمی کنم شاید عکس هاشون درست باشه ولی
سایت های که تخصص شون اینه رو قبول دارم
به هر حال موفق باشید

حامی اندروید

ولی واقعا بنظرم طراحی داغونی داره

Sina N

البته به پدر تکنولوژی جهان که نمیرسه

حامی اندروید

سامسونگ به طراحی اعتقادی نداره 🙂

negar

خیلی ببخشید دوستان ولی سامسونگ و دل عالی عمل میکنن :rose:

(Abbas Askari(Feili

فیلیپس از هر دوتاشون بهتره

(Abbas Askari(Feili

پویا رحمانی

Abbas Askari در صورت تکرار بلاک خواهید شد

Moazez

فیلیپس زده تو کار کوانتوم دات از همه بهتر داره عمل میکنه

(Abbas Askari(Feili

چشم آقای رحم.انی دیگه تکرار نمیشه

پویا رحمانی

ممنونم

Dontbon

نگار خانوم مفصود حامی آندروید از ثبت نام در ت.ر.ن.ج.ی بچه بازیه شما به دل نگیرید اشالله بزرگ میشه :bye:

صدرا مخملی

خانوم نگار اگر دقت کرده باشید در ترنجی نظرات بدون تایید (فعلا البته که فکر کنم با وضع دوستان به سمت تاییدی باید بریم) نمایش داده خواهند شد
برای همین نظرات بر روی نظرات به صورت لحظه ای نیست در نتیجه ممکنه در پاکسازی وقفه ای ایجاد بشه
همانند شب های گذشته که اطلاع دادین این مورد رو هم همینطور به دید بی نظارتی نذارید و کمی صبر کنید
ممنونم از شما

R.L.STINE

واقعا سامسونگ یکی از بهترین هاست در عرضه ی مانیتور B-) http://www.trustedreviews.com/best-monitors_round-up
ممنون ترنجی عالی بود :heart:

Dontbon

میگم کلا سونی مانیتور نداره یا توی قسمت های بعدی باید منتظرشون باشیم :negative: @حسین عامریا ن

Moazez

مانیتور های سونی بسیار حرفه ای هستند و در اتاق عمل و پنتاگون و هالیوود مورد استفاده قرار میگیرن.اکثرا oled و کوانتوم دات هم هستن. آخه اینا سطحشون با سونی یکی نیست که. سونی تو رده بسیار حرفه ای قرار میگیره محصولاتش بخاطر دقت رنگ بسیار بالا و کیفیت خارق العاده.سایت sony pro برو ببین مانیتورهاشو

R.L.STINE

واقعا سامسونگ یکی از بهترین هاست در ساخت مانیتور B-) http://www.trustedreviews.com/best-monitors_round-up
ممنون ت.رنجی عالی بود :heart:

h26m76

یعنی واقعا الجی یه دونه مانیتور خوب نداره؟؟ :wacko:

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان