حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یکی از مدل های وان پلاس ۲ دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

شرکت وان پلاس یکی از معدود شرکت های چینی است که توانسته موفق عمل کند و رقیبی برای بزرگان این صنعت باشد. وان پلاس ۲ هنوز به طور رسمی معرفی نشده و به همین دلیل هرروز اطلاعاتی تازه از این دستگاه لو می‌رود. امروز در GFXBench که یکی از برنامه های مشهور برای بنجمارک دیوایس های الکترونیکی است،این دستگاه مشاهده شد و چیزی که به چشم می‌خورد، وجود رم ۴ گیگابایتی بود که از پرچمداران باقی شرکت ها بالاتر بود.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس ۲

نکته جالب درباره این گوشی، مدل های مختلف آن است؛گویا این شرکت نیز رویه سامسونگ را پیش گرفته و از پرچمدارانش چندین سری در سخت افزار های متفاوت عرضه خواهد کرد. طبق شایعه های وان پـــــــلاس ۲ در سه مدل A2001، A2003 و A2005 عرضه می‌شود. مدتی پیش گفته شده بود این دستگاه دارای اسنپ دراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم است که ممکن است مربوط به یکی دیگر از مدل ها باشد.

A2003 که گوشی مورد بحث ما است؛با چیپست ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۸۱۰ با فرکانس ۱.۵۵ گیگاهرتز عرضه خواهد شد که برگ برنده این دستگاه رم ۴ گیگ آن می‌باشد که حداقــــل در سخت افزار رقبا را پشت سر می‌گذارد. دو مدل دیگر احتمالا با ۳ گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

گفته شده است که این گوشی در کنفرانس معرفی هدست واقعیت مجازی معرفی خواهد شد و مشکلات مربوط به خرید دستگاه را برطرف ساخته است.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامی اندروید

خدا کنه ایران هم بیاد عالیه .
یه چیز جالب دیروز کشف کردم توی گوگل اسم هر شهری از هر کشوری رو که دوست دارید توی گوگل بنویسید و بعد به اسم شهر کلمه ی time رو اضافه کنید خواهید که ساعت وقت اون شهر رو براتون نمایش میده . مثلا :
tehran time
Washington time

maani

دوست عزیز چون علاقه داشتین گفتم شاید اینم دوست داشته باشید ببینید.
سایتای زیادی وجود داره ولی تو این سایت چیز جالبی که هست ساعت لحظه اکثر مکانهای مهم و مشهور دنیا رو توی یک جدول در کنار هم میتونید ببینید و در آخر هم تاریخ روز و روز هفته رو زده و گفته مثلا امروز پنجشنبس توی x محل و جمعس توی y محل . سرچ هم داره و وقتی سرچ کنید موقعیت جغرافیای و زاویه و ساعت طلوع و غروب خورشید و اطلاعات آب و هوا .. هم داره
http://www.timeanddate.com/worldclock/

riofarina

تنها برند چینی که واقعا میشه گفت از برندای کره ای و ژاپنی بهتره. ولی حیف بازم اسنپ ۸۱۰٫٫٫

Shahspik

خوشم میاد ازش.
به نظر من عین اپل داره عمل میکنه. فقط پرچمدار با این تفاوت که مشخصات عالی + قیمت عالی.

Mortiii

یه سوال پیش میاد واقعاً رم ۴ لازمه؟یا فقط تبلیغاته

.

Taskin

.

Taskin

نوشتع رم ۴ لازمه؟
الان وان پلاس رم ۱۲ میزنه

Dr.Nazer

بدجور دنبالِ ترنجیا😁؛ زیر پستایِ ۴ سال پیش‌اَم کامنت میذاری :-/

Mahdi

اره

Mahdi

کلافه

Mahdi

سردرگم

Auroro

یادش بخیرر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....