حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A8 به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تولیدی خود سامسونگ مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری A به عنوان اولین گوشی‌های تمام‌فلزی سامسونگ شناخته شدند و بعد از سری گلکسی S و نوت، به عنوان جذاب‌ترین سری‌ سامسونگ در بازار تلقی می‌شوند. در گلکسی A8 نیز این جذابیت به شکلی دیگر خودنمایی می‌کند. گلکسی A8 ضخامتی تنها ۵٫۹ میلیمتری دارد و باریک‌ترین گوشی تولیدی سامسونگ تا امروز محسوب میشود. هر چند ضخامت پایین ممکن است استحکام گوشی را کاهش دهد، اما به دلیل زیبایی خاص خود طرفداران بسیاری دارد. امروز جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شده که دلیل این ضخامت پایین را توضیح می‌دهد.

گلکسی A8

گلکسی A8 مانند گلکسی S6 و S6 اج دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود، اما این سنسور تولیدی سونی (با شماره سریال IMX240) نیست و این بار سامسونگ به سنسور ISOCELL LSI3P3 تولیدی خود متکی شده است. این سنسور مدتی قبل از سوی سامسونگ معرفی شد و دارای پیکسل‌های کوچک‌ترشده‌ای به اندازه ۱ میکرومتر است. کوچک‌شدن اندازه پیکسل قطعا در کیفیت تصویر ثبت‌شده با A8 تاثیرگذار است، اما این ضعف در تفاوت قیمت آن با گلکسی S6 جبران خواهد شد.

سامسونگ

سامسونگ

به گفته وبسایت SamMobile ماژول دوربین تولیدشده با سنسور IMX240 سونی ضخامتی ۶٫۸ میلی‌متری دارد، در حالی که ماژول مبتنی بر سنسورهای سامسونگ به ضخامتی ۵ میلی‌متری می‌رسند؛ کاهشی ۲۶ درصدی که تاثیر مهمی در کاهش ضخامت این گوشی داشته است.

سامسونگ پس از به کارگیری فلز در سری A، آن را به سری S و به طور مشخص گلکسی S6 و S6 اج آورد. آیا می‌توان به کارگیری سنسور تولیدی سامسونگ در یک گوشی سری A را نیز به معنای حضور آن در پرچمداران آینده سامسونگ دانست؟

گلکسی A8 دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های عقب و جلوی ۱۶ و ۵ مگاپیکسل، قابلیت ارتباط LTE و باتری ۳۱۵۰ میلی آمپرساعتی است.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Sj

خدا کنه تو نوت ۵ هم از سنسور خودش استفاده کنه !

✰ BARDIYA ✰

سلام سونی وقتی ضخامت سنسور رو ۶٫۸ درست میکنه این کارش بیخودی نیست و دلیل داره فاصله لنز ها توی سنسور خیلی مهمه که روی کیفیت تصویر تاثیر داره سونی یه شرکتیه که توی ساخت سنسور و دوربین رقیب نداره و یکی دو ساله به این قدرت نرسیده طی چندین سال به این قدرت رسیده!!
به این هم توجه کنید که A8 یک گوشی میان ردست و نمیاد دوربین پرچمدار رو روی این گوشی بذاره وگرنه همه میرن همون میان رده رو با قیمت پایین میخرن!!
موفق باشید :rose: :rose:

Ari khan

یه چیز جالب اینه که ضخامت خود گوشی ۵٫۹ میلیمتره(با فرض صحت شایعات)و ضخامت سنسور۵ میلیمتر؛حالا یعنی ضخامت تاچ و صفحه نمایش و شیشه کورنینگ باهم ۰٫۹میلیمتره؟؟؟؟؟
عجججججججب!!!!! :wacko:

Mehdi68

سلام،فکر نکنم ضخامت تاچ و صفحه نمایش و شیشه کورنینگ باهم ۰٫۹میلیمتر باشه،مگر اینکه دوربینش هم سطح بدنه باشه…

Ari khan

من با توجه به عکسایی که ازش بیرون اومده گفتم
چون تو عکسا دوربین انچنان بیرون نزده بود…

h26m76

سلام
من یه سوالی به ذهنم رسید با ضخامت ۶٫۸ لنز سونی که تو اس ۶ به کار رفته جطوری ضخامت گوشی ۶٫۸

Ari khan

لنز نه دوست عزیز سنسور…
بعدشم همونطور که میدونین تو اس۶ دوربین یکم بیش از حد بیرون زده به همین دلیل ضخامت کلی دستگاه کمه اما تو ناحیه دوربین بیرون زدگی داره

REZA

سامسونگ داره خوب کار میکنه .اینکه خودش همه چیزا رو بسازه خیلی خوبه.

Saeed Sj

اره اول صفحه نمایش امولد پردازنده ایگزینوس بعدش دوربین ایسوسل و باتری و حافظه رم و ذخیره سازی و بدنه و کم کم هم داره تایزن رو میاره تو کار ! میخاد خودش رو مثل اپل کنه درسته ؟ البته خیلی خوبه همه چیش رو خودش درست کنه اینطوری سود خالص بیشتر میشه !

.

chalton

❤️👏

Auroro

یادش بخیرر

Mahdi

۵ سال پیش 😢😢
ارزونی بودا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....