حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ویژه اسمارت فون پرچمدار Sony Xperia Z3+ Dual در فروشگاه های منتخب مایکروتل پلاس

نوشته

8 سال قبل | 24 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شرکت سونی جزو پیشگامان تولید اسمارت فون های اندرویدی است و خانواده Xperia Z سال ها است محبوب و پر طرفدار است. جدید ترین مدل از این خانواده گوشی Xperia Z3 + Dual است که اگرچه با فاصله کمی پس از گوشی پرچمدار Xperia Z3 Dual به بازار آمده، اما امکانات جدید و بهتری را در اختیار طرفداران برند سونی قرار می دهد.

فروش ویژه اسمارت فون پرچمدار Sony Xperia Z3+ Dual

مجموعه مایکروتل پلاس مفتخر است که در راستای ارائه به روز ترین محصولات بازار اسمارت فون ها به مشتریان مشکل پسند خود، به زودی Xperia Z3 + Dual را به صورت فروش ویژه در ایران به مشتریان عزیز و وفادار خود ارائه می کند. این محصول فوق العاده، به زودی از طریق فروشگاه های مایکروتل پلاس در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است، فروش ویژه این محصول تنها برای مدتی محدود ادامه خواهد داشت. همچنین، به منظور تقدیر از اولین خریداران گوشی Xperia Z3 + Dual ، یک دستگاه ساعت هوشمند سونی Smartwatch 2 به عنوان هدیه این فروش ویژه (تا اتمام موجودی هدیه) در نظر گرفته شده که در طول اجرای آن به هر یک از خریداران عزیز این گوشی تقدیم می شود.

Xperia Z3 + Dual، نمادی از قدرت و کیفیت را در قالب شاهکاری ساخته شده از شیشه و فلز به نمایش می گذارد. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی این گوشی با داشتن رزولوشن Full HD و بهره گیری از فناوری تصویری Triluminos پنجره ای بزرگ و زیبا را به دنیای محتوای چند رسانه ای و اپلیکیشن های موبایل می گشاید. امکاناتی مانند پردازنده قدرتمند هشت هسته ای، ۳ گیگابایت رم، گرافیک فوق العاده و سازگاری با انواع شبکه های مخابراتی نسل سوم و چهارم، Xperia Z3 + Dual را به گزینه ای ایده آل برای کاربرد های حرفه ای و روزمره در کنار هم تبدیل می کند که تمامی نیاز های کاربر را به نحوی شایسته برآورده می کند.

Xperia Z3 + Dual همانند نسل های قبلی خانواده Xperia Z، ضد آب و گرد و غبار است و موجب می شود تا این گوشی در همه جا و هر شرایطی همراهی شایسته و مناسب برای ما باشد.

سونی H8324

فروش ویژه اسمارت فون پرچمدار Sony Xperia Z3+ Dual

به علاوه، اگر اهل عکاسی و فیلم برداری هستید، با خرید Xperia Z3 + Dual دیگر نیازی به حمل دوربین دیجیتال نخواهید داشت، زیرا این گوشی دوربینی قدرتمند با رزولوشن ۲۰٫۷ مگاپیکسل دارد که به دلیل داشتن لنز واید و بهره گیری از موتور پردازش تصویری Bionz و امکان فیلم برداری با کیفیت ۴K، عکس ها و فیلم هایی عالی را ثبت می کند. علاوه بر دوربین اصلی، دوربین دوم آن نیز که برای مکالمه تصویری در نظر گرفته شده، از رزولوشن ۵ مگاپیکسلی برخوردار است که گزینه ای ایده آل برای عکاسی و فیلم برداری سلفی به حساب می آید.

در بخش نرم افزاری، Xperia Z3 + Dual امکانات جدید ترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۵٫۰ یا آبنبات چوبی مانند امکان تغییر تم و سفارشی سازی ظاهر نرم افزاری و امکان نمایش اپلیکیشن ها به صورت پنجره های کوچک در کنار هم را در قالب یک رابط کاربری ساده و زیبا ارائه می کند.

بنابراین، اگر از جمله کاربران مشکل پسند و طرفداران برند سونی هستید و اسمارت فونی زیبا، قدرتمند و لوکس می خواهید که امکاناتی مدرن و به روز را به شما ارائه دهد، Xperia Z3 + Dual مناسب ترین گزینه برای شما است.

نام فروشگاه های متتخب این طرح:

فروشگاه آرش: تهران، خیابان آفریقا، بلوار آرش غربی، پلاک ۳۷ – تلفن: ۲۲۰۴۵۸۷۱

فروشگاه کامران: تهران، خ جمهوری، بین ساختمان آلومینیوم و پل حافظ، نبش کوچه لاله، پلاک ۷۱۶ – تلفن: ۶۶۷۱۹۹۱۱

فروشگاه سونی: خیابان حافظ ، بازار موبایل ایران ، طبقه دوم – تلفن: ۶۶۷۵۲۱۷۳

فروشگاه تبریز: تبریز، پاساژ لاله پارک – تلفن: ۶۶۰۰۱۵۱ و ۰۹۱۴۱۱۵۱۳۸۶

توضیحات بیشتر را می‌توانید از این لینک در وب سایت مایکروتل پلاس دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

حیف که اهل اندروید نیستم وگرنه بدون شک یه z3+ میخریدم. لامصب دله آدمو میبره.

Feili

عالیه با z3plus کار کردم حتما باید یکی بخرم تازه اسمارت واچ ۲ هم میدن

Moazez

فوق العادست این گوشی. دیروز مایکروتل پلاس بودم خیلی راضی بودن از فروشش و میگفتن استقبال فوق العاده بوده از این گوشی در روز اول. یه اسمارت واچ ۴۵۰ تومنی هم میدن که گوشی میفته ۱۸۵۰٫ یعنی از بدون گارانتیش ارزونتر،اونم با گارانتی فوق العاده مایکروتل. حرف نداره z3+. کافیه باهاش کار کنید

sony

وای خدا از بس خوشکله دارم دیوونه میشم :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

sony

من که از همین طراحی خیلی خوشم میاد :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

farbod_SONY

عاقا من طرفدار شرکت سونیم اما برندای دیگه هم تجربه میکنم
حدود ۱/۵ هفتس نوت ۴ خریدم عالیه این گوشی اما نتونست خاطره خوب z3رو برام بازم بیاره درسته گوشی یه چیزه شخصیه شایدم بعضیا با سونی حال نکنن اما محصولات سونی یه چیره دیگر. ..

Moazez

فقط همینپ بگم هیچی تو دنیا جای چیزی که سونی میسازه رو نمیگیره

Dontbon

خیلی ممنون که نظرم تایید نشده پاک شده واقعا دمتون گرم آقای مخم.لی :negative:

Dontbon

شرمنده یکم تند حرف زدم :rose:

shahab

لامصب خیلی خوشگله خیلی، اصلا با روح و روان ادم بازی میکنه اخ دیوث همه چیشم خوبه امکاناتش درسته بعضی چیزها کم داره اما در حد مطلوبه فقط این cpu بود که به گوشی اسیب زد همچنین به باطری خوبش :negative: وگرنه همچیز در سطح بالا و جز بهترین ها قرار داره، حیف این طراحی عالی که با کوالاکوم خراب شد، :negative: شاید طراحی تو سری اکسپریا بعدی عوض بشه اما بشخصه دلم واسه این طراحی میسوزه، حیف شد، خیلی زیباش، من حاضر بودم اینو حتی با اسنپ ۸۰۵ یا حتی ۸۰۱ بهم بده، اخه چه ایرادی داره اسنپ ۸۰۱ یا مخصوصا ۸۰۵ رو نوت ۴ عالیه حتی ۸۰۸، خلاصه اگه ۸۰۱ هم روش بود با کله میخریدمش، خیلی نازه

milad danesh

دوست عزیز از هر کلمه ایی استفاده نکنین

shahab

دوست عزیز من حرف بدی پیدا نکردم اگه منظورتون دیوثه ببخشید عذر میخوام :rose: بیشتر جنبه فان داشت

Moazez

شهاب جان مشکل گرما حل شد با آپدیتی که داده سونی. الان قدرت cpu شده در حد ۸۰۸ ولی گرافیک همونه و گرما هم کمتر از ۸۰۸ شده. باید سونی رو ستود برای این حرکت

shahab

والا معزز جان اگه اینطور که شما میگی عالیه، من رفیقام موبایل فروشی داره منتظرم تا بیاد شهرمون، شایدم رفتم رشت باهاش کار کردم اما خوب نه به شایعات گرما دوستدارم گوش کنم نه میخوام ریسک کنم واسه خرید بگم خنک شده ترجیح میدم بیاد دستم باهاش کار کنم و ازش کار بکشم و با چشم خودمم ببینم چجوریه اگه عالی باشه که حتما برای خرید به دوستانم پیشنهاد میدم، هرچند اگه خوبم باشه من دوستدارم تا z5 یا پرچمدار بعدی صبر کنم، مخصوصاً فبلت بعدی :rose:

Pars71

چرا اینقدر سونی های گارانتی دار تو دیجیکالا و … کم تعداده !!!!!!!!

Moazez

چون دیجیکالا ضد سونی هست و جیره خوار سامسونگه.

negar

چون فروش سونی پایینه دوست گرامی

milad danesh

معزز جان یه خورده شما هم به این و اون تهمت نزن برادر من سایتی که تقریبا هر چیزی برای فروش داره به هیچ عنوان خودش رو خراب نمیکنه خب باید قبول کرد فروش هیچ برندی به اندازه سامسونگ نیست باید بگم که سامسونگ برند محبوب منم نیست . و بهترین نقد و برسی های ساخته شده منظورم فیلم هست من توی دی جی کالا دیدم واقعا همه چیز گوشیو برای ادم شرح میده

Moazez

شما فقط یکبار بررسی گوشیهارو ببین متوجه میشی جیره خواره. تو بررسی همه گوشیها آخرش میگه سامسونگ. از اونجایی که فروش سونی در ایران بسیار خوبه سامسونگ میخواد با این کلکا جاشپ باز کنه.مثل خریدن فروشنده ها و خریدن سایتها. سامسونگ نون کثیفی در میاره

Pars71

من میخوام رنج ۵۰۰ تومن اندرویدی دو سیم با ساپورت OTG بخرم که به M2 dual و E3 dual رسیدم . راستش خیلی از هواوی خوشم نمیاد وگرنه honor 4C هم هست . نظر شما چیه ؟ E3 dual هم که دیجیکالا مشکی نداره متاسفانه

Moazez

این همه سایت. Mobile.ir و all digital. تکنولایف

Ali SONY

لامصب خیلی لوکس و زیباست :heart: :rose:

اشکان کمالوند

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....