حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی، فروش ۳۵ میلیون گوشی در نیمه‌اول ۲۰۱۵ را تایید کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

شیائومی شرکت چینی است که از پنج سال پیش وارد بازار اسمارت‌فون‌ها شده است و در همین مدت توانسته عنوان سومین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون در سه‌ماهه سوم سال پیش را به‌ دست بیاورد. گزارش‌های قبلی برای نیمه‌اول سال ۲۰۱۵ که این شرکت امروز به صورت رسمی تایید کرد، نشان می‌دهند که شیائومی به تعداد فروش شگفت‌انگیزی دست‌یافته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ما ۳۴٫۷ میلیون اسمارت‌فون را در نیمه‌اول سال ۲۰۱۵ به فروش رساندیم؛ یک رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال پیش! تشکری بزرگ از طرفداران می (Mi).

pic.twitter.com/5EGzJBDlDc
— (Mi (@xiaomi ژولای ۲, ۲۰۱۵

۳۴٫۷ میلیون از اسمارت‌فون‌های شیائومی در طول شش‌ ماه سال جاری فروخته شد. این به منزله یک رشد ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۴ است. شیائومی محصولات متنوعی را به بازار عرضه‌کرده است که می‌توان به لوازم هوشمند خانگی، شبکه و تجهیزات ذخیره‌سازی و گجت‌های کوچک مختلف و لوازم جانبی اشاره کرد. همه‌ی این لوازم‌ها با برچسب‌های قیمتی رقابتی به فروش می‌رسند.

با عرضه گوشی‌های بودچه‌پسند قدرتمند مانند شیائومی Mi 4i و دستگاه‌های رده‌بالای خوب مانند Mi نوت و Mi نوت پرو، تعجبی ندارد که این شرکت درحال فاصله‌گرفتن از دیگر برندهای چینی است. پرچمدار Mi 5 این شرکت می‌تواند موفقیت جدیدی را برای این شرکت به دست بیاورد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_has_shipped_35_million_handset_in_the_first_half_of_2015-news-12882.php” target=”blank” background=”#377431″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammadh hossein

عجب شرکت غولی شده. glx ما هم یه روز به این میرسه خخخخ

Dontbon

واقعا حیف سونی نباید فروش کنه 😥 بعد این نمیدونم چی بگم داره جاش فروش میکنه :negative:

riofarina

کسایی که به شیاومی ایراد میگیرن یه سر به سایتش بزنن ببین چه محصولات محشری داره. هندزفری هاش عالیه، در یک کلا شیاومی لایق بهترین هاست حتی اگه کپی بزنه. مطمئن هستم اگه بیاد بازار جهانی جای سامسونگ و تو فروش میگیره.

Taskin

نظر بالا مال سال ۲۰۱۵ هست که نوشته اگر بیاد تو بازار جهانی جای سامسونگ رو میگیره
الان ۲۰۱۹ هستیم و شیا رتبه پنجمه
ینی اپو بهتر عمل کرده با رتبه ۳

_V_

توی همه دوره ها قرار بوده یکی بیاد جای سامسونگو بگیره ولی فعلا که محقق نشده 🤷‍♂️

Auroro

یادش بخیرر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی