حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ زد ۳ (SM-Z300H)، اسمارت‌فون تایزنی بعدی است

نوشته

8 سال قبل | 20 دیدگاه | سامسونگ

شایعاتی را درباره اسمارت‌فون تایزنی بعدی با نام سامسونگ زد ۳ شنیده‌ایم که قرار است به زودی عرضه شود و گویا این شرکت به دلایلی نامعلوم از معرفی و عرضه زد ۲ دست‌کشیده است. زد ۳، اسمارت‌فون تایزنی بعدی سامسونگ خواهد بود که دارای مدل‌ نامبر SM-Z300H-SWA-DD است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سامسونگ زد ۳

هنوز چیزی از مشخصات سامسونگ زد ۳ نمی‌دانیم اما انتظار داریم زد ۳ به عنوان یک اسمارت‌فون با قیمت پایین که دارای سیستم‌عامل تایزن است، در بعضی از کشورها به فروش برسد. زد۱، سخت‌افزار پایینی (یک پردازنده Spreadtrum دو هسته‌ای، ۵۱۲ گیگابایت رم، یک دوربین اصلی ۳٫۲ مگاپیکسلی و غیره) دارد اما بازهم موفق‌شده است تا تجربه سریع‌تری را از گوشی‌های اندرویدی سامسونگ در همان محدوده قیمت ارائه دهد اما ممکن است زد۳ گام‌های زد۱ را در این زمینه دنبال نکند.

انتظار می‌رود سیستم‌عامل پیش‌فرض زد۳، تایزن ۳٫۰ باشد. نسخه جدید این سیستم‌عامل، ویژگی‌های جدیدی را به همراه خود می‌آورد و در این نسخه، تمرکز زیادی بر روی اینترنت اشیاء (IoT) شده است. به احتمال زیاد سامسونگ Z3 در کنفرانس توسعه‌دهندگان آینده سامسونگ در هند معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
the next big thing

سامسونگ باید خیلی باهوش عمل کنه تو تایزن چون کارش واقعا سخته
راستی تست عمر باتری z3 +هم gsmarena گذاشت و امتیاز ۶۵ ساعت رو کسب کرد که واقعا خوب نیس

SAMSUNG 2015

تایزن وقعا باید عالی باشه. وقتی انقد فروخته یعنی حرفای زیادی برای گفتن داره، حرفایی که خیلی ها رو به سمت خودش کشونده. B-)

بر اساس این محبوبیت و استقبال بازار از تایزن، سامسونگ تصمیم گرفته چندتا گوشی تایزنی دیگه رو تا پایان سال در رده های قیمتی مختلف به بازارهای بیشتری عرضه کنه که با توجه به تجربه ی موفق گوشی های نسل اول، گوشی های جدیدش هم قطعا موفقیت های بیشتری به دست میارن. B-)

Xperia Z3d

اسمشم از سونی کپی زد؟؟؟؟ خخخ

Ari khan

Galaxy sمعرفی شده در تاریخ:مارس ۲۰۱۰
Xperia sمعرفی شده در تاریخ:ژانویه ۲۰۱۲
من فقط براساس منطق خودتون جواب دادم

ahmadM2

این بنده خدا رو ولش کن یه مدت جلوی خودشو میگرفت و ادای ادمای منطقی رو در میاورد ولی دیگه دست خودش نیست بنده خدا … خود اصلیش رو نشون داد

shahab

چه ربطی داره من خودم xperia s داشتم هم تاریخ عرضه و تولیدش جدیدتره بعدشم یدونه xperia s. بود نه ده تا بگیم کپی زده مث s2 یا بعد s3 نزد، بعدشم s معروف ترین حروف الفبا هستش و گذاشتنش عادیه مث htc one s که اونم s داره بعدشم سونی تو اسم گذاری از لپ تاب های وایو خودش الهام گرفته که سری s تو لپ تاب قیمت خوب و امکانات بالاست سری e تو لپ تاب ارزوناشه و سری z هم بهترین ها و زیباترین و بهترین بدنه اما سامسونگ گذاشته z بعد z1 همینطور تا z3، البته نمیشه گفت کپی اسمه دیگه، نباید تکراری باشه با سری گلکسی اما حرف شماهم درست نیست اصلا، چون سیستم عامل tizen هستش بهتر بود بذاره سری T مث T1 و T2 و T3 هرچند که اونم تو سوتی ها هست، خلاصه اسمه دیگه نباید گیر بدیم بیخیال، الانم سامسونگ e7 داره اون موقع نوکیا مرحوم هم یه e7 بعد n8 داد بدجوری تو کفش بودم اصلا فجیح اما خوب تنوع گوشی زیاده اسمها هم تو الفبا کم گاهی شبیه هم درمیاد، ظاهرش و امکانات که اون نیست هرکی یجوریه فقط اسم یکیه :good:

ЖǷΣRÏA

اس شیش کپی بود،،، اینم کپی دیگری…. خخخخ

ايليا زندى

خخخ فروشش از سونى زى٣ بیشتر خواهد بود

shahab

شایدم بشه، گوشی جالبیه سری تایزن سامسونگ اما فک کنی از z3 بهتره. خیلی متعصبی، z3 خودش لیاقت میخواد اون موقع خیلیها عاشفش بودن حتی خود بعضی فنهای سامسونگ مث نوت دوستداشتنی که عاشقشم اما فک نکن فروش گوشی تایزنی اونو برتر ازz3 میکنه خلاصه این بازاریابی ضعیف سونی و خاکی هست که سرشو گرفته، و هیچ مشکلی پیدا نمیشه که حداقل چرا بیشتر از سری تایرن فروش نداره، نمیدونم، اما اگه بگیم از تایزنهای ۲۰۰ هزارتومنی هم کمتره خیلب متعصبیم ، مرسی دوست عزیز :good:

Dontbon

آره خواب ببینی :negative: بنظرم سامسونگ گوشیش رو با این نام داده تا جلوی فروش Z3+ رو کمی بگیره میدونم هیچ تاییدیه واسه این حرفم نیست و کمی بچگانست ولی احتمالش هست و منم فقط احتمال دادم :scratch: امیدوارم چیز خوبی باشه :good:

ahmadM2

حالا خوبه خودتون قبول دارین همین گوشی احتمالا میانرده سامسونگ با تایزن میتونه جلوی زد۳+ رو بگیره

ILY SONY

۵۱۲ گیگابایت رم ؟؟ اون مگابایت هست لطفا اصلاح کنید .

sadeghi

این سیستم عاملش یه جورایی شبیه سیمبین یا میگو نوکیا نیست؟

grimm

گفتی میگو تایزن رو با میگو مقایسه می کنی نوکیا اینقدر شجاعت و ریسک پذیر بود که تو اون اوضاع درحال ورشکستگی سیستم عامل جدیدش رو با یه پرچم دار توپ (n9) تولید کردو برای همه دنیا گوشیش رو عرضه کرد درسته خیلیلا می گن این کار اشتباه اما وقتی یه گوشی اینقدر تولیدش کمه و فقط تو دوتا کشور تولید میشه ونام بزرگ سامسونگ روی گوشی هست و ارزون قیمتم هست و آپ های اندروید رو اجرا می کنه این همه احتیاط برای چی خوب گزینه خوبی به جای گوش های جاوا ست

grimm

عجب اختصاصی توپی :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

grimm

باید ببینین آسفالت ۸ رو می تونه کاملا رون و بدون هیچ لگی مثل lumia520 اجرا کنه

.

Taskin

.

chalton

تایزن سیستم عامل آینده گوشی های سامسونگ 👏❤️

Auroro

یادش بخیرر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی