حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک رندر جدید از نوکیا سی ۱ (Nokia C1) منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، نوکیا

حتما خبر دارید که نوکیا به محض پایان قراردادش با مایکروسافت تصمیم به حضور دوباره در صنعت موبایل دارد. چندی پیش چندین رندر منتسب به اولین موبایل نوکیا که در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد، منتشر شد و همه با هم متفاوت است تا این رندر جدید. مسلما ما نمی توانیم هیچ تضمینی برای ‍صحت این تصویر به شما بدهیم اما دیدن آن خالی از لطف نیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا یک رندر جدید از نوکیا سی ۱ (Nokia C1) را ببینیم.

نوکیا سی ۱

 

نوکیا سی ۱

نوکیا سی ۱

اگر به این رندر منتشر شده دقت کنید، می بینید که روی دستگاه جلویی اندروید و دستگاه عقبی ویندوز ۱۰ نمایش داده می شود، شاید این بدین معناست که نوکیا سی ۱ (Nokia C1) دارای دو نسخه اندرویدی و ویندوزفونی است و شاید بدین معنا که این دستگاه به صورت همزمان هر دو سیستم عامل را خواهد داشت. همانطور که مشخص است در رندر اندرویدی آن تصویری از لانچر اختصای نوکیا به نام Z Launcher که در تبلت Nokia N1 شاهد آن بودیم، استفاده شده است.

هنوز نمی توان ادعای دقیقی درباره اولین موبایل نوکیا در سال ۲۰۱۶ داشت اما در گذشته رندهای زیادی برای آن منتشر شده است که جا دارد همه آن ها را با هم ببینیم:

 

مشخصا تنها وجه شبه به این رند ها لوگوی نوکیا است و بس! اما حتی تصور این که دوباره نوکیا وارد میدان رقابت شود و بدون سایه تصمیمات مایکروسافت در بازار دیده شود، خود خوشایند است.

اولین کاندیدا برای تولید موبایل های نوکیا پس از سال ۲۰۱۶ شرکت چینی فاکسکان است که در حال حاضر برای اپل هم محصولاتی را مونتاژ می کند. نظر شما درباره مدل احتمالی نوکیا سی ۱ (Nokia C1) چیست؟ چه انتظاراتی دارید؟ یک پرچمدار بالارده یا یک پایین رده برای تسخیر بازارهای ارزان و جدید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
v.j

به امید بازگشت دوباره نوکیا

behnamranjbar

بی صبرانه منتظر کولاک دوباره این شرکت غول هستم…

رضا (z best)

نوکیا دوست داشتنیه ولجباز درست مثل بچه ها ولی الن پشیمونه

alirezaiii

شاید گوشی دومم

f.khabiry

اگر نوکیا یه سیستم عامل اختصاصی برای خودش دست و پا کنه با توجه به کیفیتی که از قدیم ازش سراغ داشتم حتما انتخاب خوبی خواهد بود.شک نکنید.ای کاش سیمبین را دوباره به صورت حرفه ای تر و بازتر احیا می کرد.دلم برای سیمبین تنگ شده.

bvb

وقتی میگو که هم از معماری arm هم از x86 (نیاز روز)اینتل پشتیبانی میکنه چرا سیمبین احیا کنه؟؟ نکیا برگ برنده های زیادی داره اگه برگرده کسی نمیتونه جلوش وایسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)